Nee, maar sta al wel forever op de wachtlijst en mag hopen dat ik ooit eens aan de beurt kom.
Vrije sector met hele hoge huur omdat het onmogelijk is om een sociale huurwoning te krijgen
Hier veelal stelletjes/gezinnen in een koopwoning de rest huur.
Sterkte
studentenwoningen nog
Nav van een verhaal in het date-topic.
Heb je wel eens iemand iets (daten/relatie/fwb) afgesloten met iemand waarna je daar spijt van kreeg?
- Ja en toen ook aangegeven dat ik spijt had
- Ja maar toen niks gezegd
- Nee
0 stemmers
Heeft iemand wel eens iets afgesloten met jou waarna diegene later spijt kreeg?
- Ja en toen zei ik bye bitch
- Ja en toen zijn we weer gaan daten oid
- Nee
0 stemmers
Haha why? Good or bad.
Ben jij goedlikes?
- Voor jou een like, voor jou een like, iedereen een like!
- Ligt een beetje aan mijn dag
- Alleen posts van absolute topkwaliteit kunnen mijn like verwachten
- Ik like helemaal nooit
0 stemmers
Alle posts als ik te snel scroll krijgen een like.
Als kind niet, als volwassene wel in een sociale huurwoning gewoond maar nu niet-sociale huur, haha
Voor de tweede vraag: ja en toen bleek het toch een lul
Wij gingen niet meer daten oid, maar hebben nog wel sex gehad om daarna wederom de conclusie te trekken dat t beter was om afscheid van elkaar te nemen
Ligt aan welke omgeving. Bijna al mijn naaste vriendinnen hebben afgelopen jaren kunnen kopen, minder naaste vriendinnen veel minder (veel vrije sector) en in mijn familie is kopen weer de uitzondering. Die wonen dan wel weer in een stad waar de wachtlijsten voor sociale huurwoningen best wel lang acceptabel zijn geweest.
We zijn 5 jaar samen en hebben een kattenbaby
Vond het echt een vreselijke film
Zat in een psychisch traject en ik voelde me zo ongemakkelijk bij elke scène. Elke keer als mensen in de bios hem uitlachte had ik het gevoel alsof ik uitgelachen werd?! Alsof ik elk moment in de Joker kon veranderen.
Weet je wel, toen Suicide Squad uitkwam had je opeens allemaal van die skinny, ondervoede jongens met chronisch vitamine tekort die dachten dat ze Jared Leto Joker waren. Ik dacht dus dat ik deze Joker was en elk moment iemand kon gaan vermoorden.
Misschien denk ik er nu anders over, maar toen kwam ik echt depri en verward de zaal uit.
Ik ga alsnog naar deel 2, want Lady Gaga, maar ik bereid me op het ergste voor.
Ken jij iemand die met een kraslot wel eens een groot bedrag heeft gewonnen?
- Ja 500 euro of meer
- Ja 1000 euro of meer
- Ja 2000 euro of meer
- Ja 5000 euro of meer
- Ja 10.000 euro of meer
- Ja 100.000 euro of meer
- Ja een grote prijs, maar ik weet het exacte bedrag niet meer
- Ik heb nog nooit gehoord dat iemand een grote prijs won met een kraslot
- Ik heb zelf een grote prijs gewonnen met een kraslot
0 stemmers
Het zal vast wettelijk vastgelegd zijn dat die beloofde prijzen ook wel eens uitgekeerd moeten worden maar ik vind het altijd zo scam-achtig overkomen
Ik dacht dat ik ooit 2000 euro had gewonnen, maar ik zat er 1 tekentje naast
Ik meen me te herinneren dat er van die prijzen van een ton 2 zitten op alle uitgegeven kalenders in december. Dus als ze niet allemaal verkocht worden heb je al kans dat die niet uitgekeerd wordt. Ik heb trouwens eindelijk een familielid zover dat we ze niet meer krijgen, buiten dat ik het zonde van het geld vind, is het ook gewoon supersaai (vind ik).
De kraskalenders worden wel elk jaar helemaal opgekocht, met andere krasloten is dit niet het geval
Echt allemaal? Wauw
Voordeel van zo’n prijs winnen is natuurlijk wel dat er geen Gaston aan je bel hangt om het te brengen, dus kan het anoniem