Stel je persoonlijke vraag #47

oh ik vind dit wel meevallen eigenlijk, ik zie er vooral veel forummers posten waarvan ik denk ja dit wist ik al

maar mss ligt dat meer aan mij :stuck_out_tongue:

4 likes

Mijn leven is ook een Linkedin post, weet alleen niet of ik daar trots op moet zijn of niet.

1 like

Stel je bent oliebollen aan ‘t bakken in huis en een voorbijganger (een vreemde) ziet dat en zegt iets van’ oh ben je oliebollen aan het bakken, lekker, mag ik er eentje?’ Wat doe je dan

• Ja tuurlijk hier aub!
  • Hmm beetje raar wel maar ik geef dr wel 1
  • Ik zeg nee sorry ga zelf maar halen
  • Ik verzin een smoes met dat ik niet genoeg heb oid

0 stemmers

1 like

Ik zou het eigenlijk ook alleen maar leuk vinden denk ik.

22 likes

Same doet me denken aan dat ik een keer op een terras zat en een dude die langs liep vroeg of hij ook een frietje mocht. Dus ik gaf die en toen hebben we nog heel leuk gekletst. Wat is nou een oliebol joh zeker als je ze zelf bakt.

11 likes

Ik ben echt een soort van mensenschuw maar dit zou ik alleen maar leuk vinden.

1 like

Ik ken het, maar ik snap er geen reet van!

1 like

Jazeker! Die hebben wij vroeger ook gehad. Heb jij ze nu of had je ze vroeger?

1 like

Mijn man drinkt dagelijks energy (4 stuks) en mensen in mijn omgeving hebben daar zoveel mening over.
Aanzienlijk meer mening trouwens dan dat ze hadden in de tijd dat die 4 biertjes per avond dronk :fu:.

7 likes

De oudejaarsconference van Micha Wertheim

• Gewoon leuk
  • Mwah
  • Ruk
  • (Nog) niet gekeken

0 stemmers

3 likes

Heb alleen de laatste 20 min gekeken en vond het niet slecht

1 like

Ik heb te weinig gekeken voor een goed oordeel maar sommige scĂšnes vond ik wel leuk gevonden zoals het stuk over interesses en ik vond de scĂšnewisseling van pak naar voor de tv hangend wel geinig gevonden

6 likes

Ik keek de Twentse oudejaarsconference :joy:

Ben je net bij elkaar: (beetje) stom en (beetje) verdrietig
Ben je lang bij elkaar: no big deal

13 likes

Als die vriend daar alleen is vind ik het alleen maar leuk juist. Ik zie hem dag in dag uit, om 00.01 is het ook nog steeds Nieuwjaar en m’n man.

13 likes

Ik zal wel heel ongevoelig zijn maar ik snap niet dat dit een ding is. Het boeit mij echt 0.0 wie mij als eerste een gelukkig nieuwjaar wenst.

Vind je het belangrijk dat je partner als eerste jou een gelukkig nieuwjaar wenst?

• Nee
  • Ja
  • N.v.t.

0 stemmers

Ik heb als eerste tegen een vriend gelukkig nieuwjaar gezegd. Hij kan amper ‘gelukkig nieuwjaar’ uitspreken. Zn moedertaal is engels, we lagen helemaal dubbel.

1 like

Heb jij afgelopen december vuurwerk gezien?

• Ja, veel, maar allemaal voor o&n zelf
  • Ja, veel, allemaal op de avond van o&n
  • Ja, wel wat voor o&n
  • Ja, wel wat op o&n
  • Nee, helemaal niks dit jaar

0 stemmers

En gehoord?

• Ja, veel, maar allemaal voor o&n zelf
  • Ja, veel, allemaal op de avond van o&n
  • Ja, wel wat voor o&n
  • Ja, wel wat op o&n
  • Nee, helemaal niks dit jaar

0 stemmers

4 likes

Ik had dit gisteren ongeveer, want vriend en ik zaten niet dichtbij elkaar. Op de één of andere manier wil ik als eerst hem gelukkig nieuwjaar wensen, maar het is ook weer geen ramp.

4 likes

Denken jullie dat Nederlanders gemiddeld meer geld hebben uitgegeven aan oliebollen of aan vuurwerk?

• Oliebollen
  • Vuurwerk

0 stemmers

2 likes

Vuurwerk is duurder dus alleen daardoor al denk ik vuurwerk.

6 likes