Stel je persoonlijke vraag #47

Waarom voelt dit als een strikvraag

9 likes

Hahaha iconic moment toen Dolfijnhond?? die poll over chemische elementen ?? maakte en de helft van de opties niet bestond en mensen beweerden dat te kennen haha.

Maar het is allemaal waar, maar de Oekraïense helicopter was dit jaar, Djokovic en Kazachstan waren januari 2022 en Polen was januari 2021

25 likes

Dat ging over hormonen hahah. Poll is helaas niet meer te vinden, maar feronine was het verzonnen hormoon. Als je daarop zoekt kom je alles behalve de poll en reacties van de pollmaker tegen.

3 likes

Wat betaalde ik vandaag voor 1 appelbeignet bij een oliebollenkraam in een doorsnee winkelstraat?

• €0,50
  • €1
  • €2
  • €3
  • €4
  • €5 of meer

0 stemmers

4 euro!!!?

2 likes

Heb jij qua streamingsdiensten dat je ze soms hebt en soms niet? Dus de ene maand Amazon neemt, dan weer Netflix etc?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wil dit mss wel doen

0 stemmers

1 like

Ja ik wissel echt elke maand wel :sweat_smile:. Nu npo en Disney. Vorige maand had ik alleen npo en die maand ervoor npo en Netflix. Ben die stramingdiensten zo snel zat (behalve npo, love npo, maar wel kut app)

3 likes

Slim!

Ja love NPO ook! Maar scheelt echt veel geld, ik hoef eigenlijk helemaal niet altijd én Netflix, én Amazon én HBO én NPO te hebben maar heb er nooit aan gedacht om Netflix en een andere gewoon een aantal maanden niet te nemen.

Merk ook dat er veel te veel aanbod is en dan kan ik het gewoon nemen als ik echt iets wil zien.

Kan per jaar echt makkelijk honderd(en?) euro schelen

6 likes

Netflix bewaart je profiel en je aanbevelingen en verder kijken en zo geloof ik acht maanden dus dat is best chill om weer te activeren

4 likes
  • Ik heb een naakte buurman
  • Ik heb geen naakte buurman
  • Ik ben de naakte buurman
  • Mijn huisgenoot is de naakte buurman

0 stemmers

Mijn verkering is de naakte buurman hier in huis

9 likes

Een beetje late reactie op de discussie, maar ik ben dierenarts en we mogen euthanasie zeker weigeren. Gebeurt ook best regelmatig!

9 likes

Niet per se soortgelijk leven en bepaalde keuzes, maar ik heb wel een paar rolmodellen waarvan ik vind dat ze een leuk leven lijden, dus ik laat me graag inspireren.

Denk daarnaast dat ik voor niemand echt een schrikbeeld ben van ‘zo absoluut niet’, maar ik weet (dat wordt regelmatig uitgesproken) dat ik voor bepaalde mensen een rolmodel ben. Voel daar ook wel een bepaalde verantwoordelijkheid/druk in.

1 like

Ik ben echt als de dood als mensen mn stickers ooit zien. Ze zijn allemaal zo nasty en pervers. Kan die ook alleen maar bij een bepaald aantal mensen gebruiken :joy:

Heb je zin in oud en nieuw?

• Ja!
  • Nee
  • Mwah neutraal

0 stemmers

Alleen bij Npo als een huis vol weer begint
Verder gun ik die app m’n abbonement niet. Wat een klote app

3 likes

Ja! Ik ga zelf oliebollen maken met kokos en oliebollen met spekkoek en ben super benieuwd of dat lekker wordt :grimacing: en natuurlijk appelflappen.

3 likes

Lekker, maar succes met de stank. Of kun je het ergens in de garage of schuur ofzo doen? Mn ex heeft me ooit leren oliebollen bakken maar hun huis rook echt serieus wekenlang nog naar oliebollen :skull:

3 likes

Kom even brengen

5 likes

Ik ben normaal niet dol op oliebollen, maar omg met kokos?! :drooling_face:

1 like

Oh kokos lijkt me heel lekker!

2 likes

Buiten onder een afdakje! Binnen wil ik dat echt niet :joy:

@Bunnyslippers kom maar halen!

@Blush @Echo ik zal laten weten of t lukt. Ik heb kokosmelk en geraspte kokos dus verwacht een heel groot succes. En spekkoek om in stukken door de andere helft van het beslag te doen :grimacing:

2 likes