Stel je persoonlijke vraag #47

Snap ik, maar serieus elke keer?

ligt er aan welke supermarkt, jumbo sowieso vrij vaak, albert heijn minder tot nooit behalve bij ah new babylon (Den Haag) daar ALTIJD

De supermarkt zou extra controles kunnen hebben ingesteld omdat uit hun data blijkt dat in deze periode vaker wordt gejat. Niet heel gek ook met de feestdagen

4 likes

Laatst had ze bij de steekproef letterlijk mijn hele tas met boodschappen gescand?? Dan duurt het nog langer dan dat ik alles gewoon op de band had geflikkerd. Ze bleeef maar grabbelen in mn tas

3 likes

Ligt eraan welke producten ik koop.

1 like

Heerlijk, eindelijk weer eens een cirkeldiagram.

9 likes

Ik heb echt een periode een paar maanden terug elke keer (bijna) al m’n producten moeten scannen, maar juist de laatste weken niet meer!

3 likes

Laatste weken valt het net als bij @Chuckie mee, maar de afgelopen maanden echt vaak. En ik heb geen fouten gemaakt en het gebeurt ook niet bij specifieke producten.
Bij mijn ah is er ook nog maar 1 bemenste kassa, dus je moet wel naar de zelfscan.

2 likes

Ja dit lijkt inmiddels de standaard te zijn bij steekproeven? Eerst waren het gemiddeld drie producten en nu standaard 10 of meer. Heb ik die tassen een beetje fatsoenlijk ingepakt en wordt alles weer overhoop gehaald.

4 likes

Bij AH controleren ze veel maar kom nu al sinds augustus bij de Jumbo en de keren dat ik gecontroleerd ben is op 1 hand te tellen. En ga best vaak boodschappen, sowieso 5 keer in de week.

2 likes

Ik word zowel bij Jumbo als bij AH nauwelijks gecontroleerd, alleen als ik alcohol koop
En als ik wel gecontroleerd word proberen ze het altijd wel netjes terug in te pakken

1 like

Ik ook bijna elke keer en tegenwoordig scannen ze ook alles.

rate het wilhelmus

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

1 like

Laatst had ik 1 ding en kreeg controle. Geen probleem verder, maar degene die de controle moest doen stond gezellig bij een collega te kletsen. En ik stond daar maar met een pak crackers en mijn telefoon in mijn hand klaar om te betalen. Na een paar minuten wachten ben ik gewoon bij een andere zelfscankassa gaan afrekenen.

Het valt mij ook op dat ik bijna altijd controle krijg als ik mijn bonuskaart scan terwijl ik geen bonus producten heb, dus die scan ik nu ook niet meer als ik geen bonus heb.

1 like

Nee sinds ik hier een keer bijna met hooivorken ben achterna gezeten toen ik had opgebiecht weleens kleine blikjes te scannen ipv de grote blikjes ben ik de braafste klant die de AH kan hebben. En nooit problemen met controle.

Volgens mij heb je idd gewoon hoger kans bij bepaalde producten maar ik heb de laatste weken volgens mij niet opeens m’n koopgedrag erg veranderd? Dus denk eigenlijk dat de lijst waarop ie nu aangaat is veranderd.

Ik krijg echt diarree van dat geleuter dat je altijd maar iets positiefs uit een kutsituatie moet halen. Soms is iets gewoon even kut en tyfusirritant en dat is gewoon oké, zonder dat dat goed is voor m’n aura/ karma/ etc elke andere bullshit positive vibes.

66 likes

Diarree. Daar zitten nou echt weinig voordelen aan.

2 likes

hebben jullie een favoriet volkslied

• ja
  • nee

0 stemmers

3 likes

ja

19 likes

Ik kijk veel NBA dus ik hoor dat volkslied echt buitenproportioneel veel, en het is ook wel echt een draak van een lied om te zingen zeg. Heel raar tempo ook. Houd elke x m’n hart vast haha. Maar die van Fergie blijft 1 van m’n favo flaters haha.

4 likes