Stel je persoonlijke vraag #47

Wat is het percentage van je werkweek dat je thuis werkt (in plaats van op kantoor werken)? Dus als je 40 uur in de week werkt en je werkt 2 dagen thuis, dan kies je voor 40%. Als het wekelijks/maandelijks verschilt, kies dan het gemiddelde.

• 0% - maar ik werk wel
  • 0% - maar ik werk niet
  • 0% - want ik kan niet thuiswerken met mijn werk
  • 20%
  • 25%
  • 40%
  • 50%
  • 60%
  • 75%
  • 80%
  • 100%

0 stemmers

1 like

Niet voor de brievenbus, maar mijn oma zette wel altijd een emmer lauw water in de gang voor eventuele ongelukken. In scheveningen werd er altijd veel afgestoken dus ze zag het altijd al helemaal mis gaan (gelukkig nooit gebeurd want ze woont in en rustige straat) maar ze was beter safe than sorry.

1 like

Wij zetten een brievenbusklem op de brievenbus waardoor hij überhaupt niet open kan.

1 like

Ik heb de auto gisteren al verplaatst, brievenbus aan de buitenkant dicht, roosters boven de ramen dicht ivm de stank

Ik wens iedereen een veilig uiteinde :sparkles:

7 likes

Zolang ik geen slechte sushi eet, zou dat vast goed moeten komen.

Maar alvast een fijn nieuwjaar toegewenst. En hopelijk hebben we volgend jaar minder gezeik dan dit jaar

11 likes

Als het mijn kind was zou die het niet mogen kopen en überhaupt niet in huis mogen hebben. Maar er is ook een kans dat mijn partner mee wil en dat ze dan samen iets kopen (siervuurwerk geen knallers).

Ik vind dat ik mijn kind zulke dingen wel kan verbieden en ik zou ook not amused zijn als ik achteraf hoor wat ze gingen doen. En er een goed gesprek over voeren want het is nu vuurwerk en over een jaar alcohol/drugs/whatever.

3 likes

Lees hier en op andere platformen veel berichten over geen zin hebben in vanavond. Voor mijn gevoel opvallend veel?

• Ik heb ook geen zin in vanavond
  • Neutraal
  • Ik heb wel zin in vanavond

0 stemmers

2 likes

Oke dit telt niet echt maar toch, toen Fergie dit song:
Zo afgrijselijk gezongen, ik lag helemaal dubbel

Dus dat is mn favo

2 likes

De zeikerds hoor je gewoon harder. Het is in mijn beleving elk jaar zo hier hoor. ā€˜Het is de meest overrated feestdag’ ā€˜kan alleen maar tegenvallen’ etc etc.

Ik vind O&N een van de leukste dagen en heb ook echt zin in vanavond!

19 likes

Veel plezier!

Dat mensen geen zin hebben in vanavond is toch niet perse omdat het zeikerd zijn? Dit is toch wel de feestdag (in Nederland?) met de meeste nasleep. Hulpverleners die worden aangevallen door mensen (mannen) die niet met alcohol om kunnen gaan en stoer zijn.

Overigens vind ik het ook overrated omdat ik een maatschappelijke druk voel dat het gezellig moet zijn.

15 likes

Dat heb ik vorige jaar gedaan :sweat_smile: denk wel dat ze bedorven waren ofzo

8 likes

Heb jij een oudejaarslot?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar ga ik vandaag nog kopen

0 stemmers

1 like

Ik had dit jaar twee december krasloten gekocht en heb 10 euro gewonnen :money_mouth_face:

6 likes

Ik voel me verplicht om wakker te blijven en het is altijd een deceptie. En ja ik kan ook gewoon gaan slapen maar dat doe ik ook weer niet?!?

Ik vind vuurwerk eng, de bommen die ze afsteken maken ook niet normaal veel herrie.

7 likes

Ik zei al ik moet zien dat ik de 12 uur haal. Het is vooral het verplichte waar ik geen zin in heb, mijn gezin is superlief en gezellig maar dat zijn ze ook op 4 november zeg maar

1 like

Ik heb echt een klote jaar gehad dus vooral geen zin in die verplichte gezelligheid en gelukswensen. Of alle recaps over hoe geweldig 2023 was. Maargoed weet ook wel dat ik nu gewoon zuur ben.

Edit: ik ga dus ook niks sociaals doen. Er komt 1 familielid naar ons maar waarschijnlijk lig ik gewoon lekker op tijd in bed. En nee dat is niet sneu voor het familielid want het is familie van mijn vriend.

15 likes

Ik word vooral recalcitrant van de verplichte gezelligheid. Ik wil niet vrolijk doen omdat het verwacht wordt. En ik heb nog een normaal jaar gehad. Je kan al helemaal niet verwachten van mensen die een kut jaar hebben om vrolijk te doen.

8 likes

Precies dit, laat dit ook gewoon je goede voornemen zijn voor 2024 en begin daar vandaag alvast mee.

Leuker voor jezelf en je omgeving (en ons forummers haha).

17 likes

Haha dit is wel creatief omgaan met mijn woorden :joy: Ik doel specifiek op de mensen die elk jaar hier komen ā€˜zeiken’ dat ze het zo overrated vinden en zo stom en blabla. Wat @monkeyslut zegt, ga dan gewoon iets doen wat JIJ leuk vindt

3 likes

Kan ik niet :smiling_face_with_tear: zit de hele avond en nacht in de badkamer met een bange kat bang te zijn dat ze een hartaanval krijgt van al die bommen die hier afgaan.

7 likes