Deze
Heb jij een Oudejaarslot gekocht?
- Jazeker
- Nee
- Nee, maar ga ik nog doen
0 stemmers
Ik heb nu al zin in @Zemraluani haar favo volkslied. Het is of iets uit een land waar ik nog nooit van gehoord heb. Of iets totaal randoms.
Haha try not to laugh challenge
Eigenlijk gewoon heel saai het oude Sovjet volkslied. Daar gaat mijn Stalinistische hartje sneller van kloppen.
En dan vooral de uitvoering van toen Gulgayev in Thialf de allround schaatsprijs won en hij achter zoān Fries paard over het ijs werd getrokken en al die Nederlanders zo fucking lelijk Dweilorkest stijl gingen meeklappen en meeroepen. Echt cultuur toch mooi man.
Ik heb vier favorieten, waarvan twee politiek zeer omstreden.
Jullie hoeven niet te kopen hoor, ik ga hem winnen
het is illegaal om nu niet te vermelden welke
Mijn stem is niet helemaal waar, want ik heb hem gekregen met kerst.
Italië, Oekraïne, Rusland en Israël
Edit: ik voeg even wat context toe omdat het me anders niet lekker zit dat dit multi-interpretabel online staat. Ik bedoelde dit uiteraard als antwoord op wat ik de mooiste liedjes vind, niet welke landen ik wil verheerlijken. Ik hou sowieso niet van het nationalistische aspect van volksliederen. Maar ook flauw om geen antwoord te geven op de vraag van @instantramen. Dus hierbij mijn eerste disclaimer, mocht ook weleens
Omg dit ging natuurlijk om de muziek
DāItalia
Vanaf 1:34, tenzij je ook benieuwd bent naar het Monegaskisch volkslied
Edit: trouwens ook al heb je niets met formule 1, het volkslied van te voren is soms wel het kijken waard.
Zoals dit zeer zuivere pareltje van Saoedi Arabiƫ:
Of dit artistieke Belgische hoogtepuntje:
Italiaans vind ik echt leuk!
Dit doet me denken aan dat er een filmpje is van dat een orkest volgens mij het russische volkslied zoo vals speelt. En dat Putin daar zo staat van " Als ik de kans kreeg waren jullie nu allang dood geweest maar helaas ik moet doen alsof ik dankbaar ben"
Dit was het haha
Dat gezicht van Alexander De Croo zegt ook genoeg .
Ken jij de film Rat Race?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoe praat jij op WhatsApp als je meer dan 1 zin moet vertellen
- Gewoon na elke zin een enter
- Het hele verhaal in 1 bericht met punten en hoofdletters
0 stemmers
Het Amerikaanse volkslied is ook een lastig nummer om te zingen. Kijk, het Nederlandse volkslied is niks. Maar zelfs het Nederlands voetbalelftal kan dat mompelen zonder dat het kei vals word
Na mijn schnitzelfamilieapp-gate durf ik niet meer anders dan alles in 1 bericht