Ja die dieren begrijpen daar natuurlijk niks van. Die 2 kut husky’s verderop heb ik nog niet horen janken maar vind dat altijd heel zielig. Maar je kan er ook weinig tegen doen denk ik.
Ik denk dat je het jezelf zo moeilijk maakt wanneer je zo gaat zeuren over oud en nieuw maak er gewoon een leuke dag van morgen is het weer over.
Ik ken wel mensen die nieuw jaar niet leuk vinden maar die vieren het gewoon niet.
Ik vind het wel leuk, hou van vuurwerk en oliebollen en gezelligheid met de buren enzo. Maar ik doe niet echt iets “bijzonders” verder
Drink jij wel eens energiedrankjes?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, drink je het omdat je het lekker vindt of omdat je er energie van krijgt?
- Ik vind het lekker
- Ik krijg er meer energie van
- Beide
0 stemmers
En zo ja, welk merk drink je doorgaans?
- Huismerk
- Red Bull
- Bullit
- Monster Energy
- Nocco
- Rockstar
- Slammers
- Bang Energy
- Spam
- Anders
0 stemmers
Soms is een kopje koffie te warm of heb ik toch trek in iets frissers, dus dan lekker een Red Bull
Club mate
O ja, hoe vaak drink je een energiedrankje?
- Meermaals per dag
- Elke dag
- Meermaals per week
- Maandelijks
- Minder dan dat
0 stemmers
Merk je dat mensen in jouw omgeving een mening hebben over het feit dat jij energiedrankjes drinkt?
- Ja, negatief
- Ja, positief
- Nee
0 stemmers
Wat vond jij van dit jaar over het algemeen?:
- Kut jaar
- Goed jaar
- Slecht jaar
- Mwa jaar
- Een jaar zoals zovelen
0 stemmers
Ik vind Celsius echt zo lekker maar probeer het niet te vaak te drinken.
Die kende ik niet. De verpakking ziet er zo gezellig uit dat je bijna zou denken dat het gewoon sap is haha
Alleen af en toe in de gym en mijn vriend vindt het afschuwelijk
Ik val ervan in slaap en ik vind het echt te zoet tegenwoordig. Echt een ouwe koe geworden.
Welke smaak?
Monster met watermeloen smaak
De zwarte monster met gemberrrrr
Eerst dronk ik altijd Monster maar dat is helaas zo moeilijk verkrijgbaar nu. Alleen die witte bij de Action maar dat vind ik de minst boeiende. Ik wil echt die groene terug en dan in de AH of de Jumbo. En nu dus maar Bullit.
Hier verkopen ze die groene Monster soms bij van die zaakjes waar je trays met drinken kan kopen. Maar goed, dan moet je wel gelijk een hele tray willen haha
Hahah oh ja dat is geen probleem thanks voor de tip.
Mijn favoriet is watermelon en als ik hem kan vinden fantasy vibe (mandarin marshmallow)!
Als mensen bij je overnachten slapen die
- Op de bank
- Op een luchtbed
- Op een logeerbed
- Bij mij in bed
- Niet bij mij in huis
0 stemmers
Hoeveel kookboeken heb jij in huis? Boeken voor het avondeten, kijk zelf maar wat je daaronder vindt vallen!
- Geen
- 1-2
- 3-5
- 6-10
- 11-15
- meer dan 15
0 stemmers
Een collega had er dus maar 2, die hij overigens beiden veel gebruikt! Vond dat zo weinig!
Heb jij je zorgverzekering al geregeld?
- Ik regel dat niet
- Ik stap niet over
- Allang
- nog maar net
- ga ik nog doen
0 stemmers