drama =/= gezeik
Dat is waar
Heb getest en het is geen covid, ga laten weten dat ik mij niet zo lekker voel maar dat het geen covid is en dan zie ik wel hoe het verder gaat
Staan rimpels mooier bij mannen dan vrouwen?
- Ja
- Nee
- Anders?
0 stemmers
Maar als ik zo’n berichtje zou krijgen van de organiserende persoon zou ik niet weten wat ik ermee moet? Wil je dat mensen zelf afzeggen?
Voor jezelf beslissen of je het vervelend vind om met iemand in een afgesloten ruimte te zijn die ziek(ig) is.
Kijk maar hoe Sophie Hilbrand werd afgebrand op haar rimpels terwijl dat dus echt niet bij een man op tv gebeurt
En dat er ook nauwelijks vrouwen van middelbare leeftijd bij tv praatprogramma’s te zien zijn.
Wat ik zo bijzonder vind, want juist zij heeft ondanks haar rimpels een jonge frisse uitstraling vind ik! Dat zou niet uit moeten maken, maar vind het zo raar dat anderen dat heel anders zien.
Toch geen hypothetische situatie dus?
Nee natuurlijk niet
Vroeger had ik best veel mensen om me heen die een rat of meerdere ratten als huisdier hadden, of je hoorde erover, maar ik heb het idee dat dat nu veel minder een ding is?
- Ik had vroeger zelf een rat / ratten
- Ik had vroeger geen rat / ratten
- Ik ken mensen die ze vroeger hadden
- Ik ken geen mensen die ze vroeger hadden
- Ik heb nu (nog steeds) een rat / ratten
- Ik ken mensen die nu (nog steeds) een rat / ratten hebben
0 stemmers
Ja, maar alleen omdat ik die echt al minstens 10 jaar elk jaar met kerst krijg van mijn vader. Heb nog nooit meer dan €10 gewonnen
Ik dacht even dat je de afgelopen 10 jaar elke Kerst een rat van je vader kreeg
Hahah ja ik vond het ook al jammer dat de poll te lang was om dit te screenshotten voor grappige posts die onder elkaar staan
Woestijnratten, telt dat ook?
Ja, maar geen mening want het lukt me niet te bepalen welk type ik ben.
Vind je het leuk om de plus en minpunten van het jaar van andere forummers te lezen?
- Ja!
- Nee
- Neutraal
0 stemmers
Goede tips, ik ga misschien nog eens een poging wagen! Lijkt me moeilijk om jezelf objectief te beoordelen! Heb jij dit vanaf een foto van jezelf gedaan?
En ik heb heel gespierde schouders, maar je moet kijken naar je botstructuur toch? Ik zou echt niet weten hoe mijn schouders er ooit uit zagen voordat ik deze rugbyschouders kreeg.