Ik voel me verplicht om wakker te blijven en het is altijd een deceptie. En ja ik kan ook gewoon gaan slapen maar dat doe ik ook weer niet?!?
Ik vind vuurwerk eng, de bommen die ze afsteken maken ook niet normaal veel herrie.
Ik voel me verplicht om wakker te blijven en het is altijd een deceptie. En ja ik kan ook gewoon gaan slapen maar dat doe ik ook weer niet?!?
Ik vind vuurwerk eng, de bommen die ze afsteken maken ook niet normaal veel herrie.
Ik zei al ik moet zien dat ik de 12 uur haal. Het is vooral het verplichte waar ik geen zin in heb, mijn gezin is superlief en gezellig maar dat zijn ze ook op 4 november zeg maar
Ik heb echt een klote jaar gehad dus vooral geen zin in die verplichte gezelligheid en gelukswensen. Of alle recaps over hoe geweldig 2023 was. Maargoed weet ook wel dat ik nu gewoon zuur ben.
Edit: ik ga dus ook niks sociaals doen. Er komt 1 familielid naar ons maar waarschijnlijk lig ik gewoon lekker op tijd in bed. En nee dat is niet sneu voor het familielid want het is familie van mijn vriend.
Ik word vooral recalcitrant van de verplichte gezelligheid. Ik wil niet vrolijk doen omdat het verwacht wordt. En ik heb nog een normaal jaar gehad. Je kan al helemaal niet verwachten van mensen die een kut jaar hebben om vrolijk te doen.
Precies dit, laat dit ook gewoon je goede voornemen zijn voor 2024 en begin daar vandaag alvast mee.
Leuker voor jezelf en je omgeving (en ons forummers haha).
Haha dit is wel creatief omgaan met mijn woorden Ik doel specifiek op de mensen die elk jaar hier komen ‘zeiken’ dat ze het zo overrated vinden en zo stom en blabla. Wat @monkeyslut zegt, ga dan gewoon iets doen wat JIJ leuk vindt
Kan ik niet zit de hele avond en nacht in de badkamer met een bange kat bang te zijn dat ze een hartaanval krijgt van al die bommen die hier afgaan.
Ja die dieren begrijpen daar natuurlijk niks van. Die 2 kut husky’s verderop heb ik nog niet horen janken maar vind dat altijd heel zielig. Maar je kan er ook weinig tegen doen denk ik.
Ik denk dat je het jezelf zo moeilijk maakt wanneer je zo gaat zeuren over oud en nieuw maak er gewoon een leuke dag van morgen is het weer over.
Ik ken wel mensen die nieuw jaar niet leuk vinden maar die vieren het gewoon niet.
Ik vind het wel leuk, hou van vuurwerk en oliebollen en gezelligheid met de buren enzo. Maar ik doe niet echt iets “bijzonders” verder
Drink jij wel eens energiedrankjes?
0 stemmers
Zo ja, drink je het omdat je het lekker vindt of omdat je er energie van krijgt?
0 stemmers
En zo ja, welk merk drink je doorgaans?
0 stemmers
Soms is een kopje koffie te warm of heb ik toch trek in iets frissers, dus dan lekker een Red Bull
Club mate
O ja, hoe vaak drink je een energiedrankje?
0 stemmers
Merk je dat mensen in jouw omgeving een mening hebben over het feit dat jij energiedrankjes drinkt?
0 stemmers
Wat vond jij van dit jaar over het algemeen?:
0 stemmers
Ik vind Celsius echt zo lekker maar probeer het niet te vaak te drinken.
Die kende ik niet. De verpakking ziet er zo gezellig uit dat je bijna zou denken dat het gewoon sap is haha
Alleen af en toe in de gym en mijn vriend vindt het afschuwelijk
Ik val ervan in slaap en ik vind het echt te zoet tegenwoordig. Echt een ouwe koe geworden.
Welke smaak?