Monster met watermeloen smaak
De zwarte monster met gemberrrrr
Eerst dronk ik altijd Monster maar dat is helaas zo moeilijk verkrijgbaar nu. Alleen die witte bij de Action maar dat vind ik de minst boeiende. Ik wil echt die groene terug en dan in de AH of de Jumbo. En nu dus maar Bullit.
Hier verkopen ze die groene Monster soms bij van die zaakjes waar je trays met drinken kan kopen. Maar goed, dan moet je wel gelijk een hele tray willen haha
Hahah oh ja dat is geen probleem thanks voor de tip.
Mijn favoriet is watermelon en als ik hem kan vinden fantasy vibe (mandarin marshmallow)!
Als mensen bij je overnachten slapen die
- Op de bank
- Op een luchtbed
- Op een logeerbed
- Bij mij in bed
- Niet bij mij in huis
0 stemmers
Hoeveel kookboeken heb jij in huis? Boeken voor het avondeten, kijk zelf maar wat je daaronder vindt vallen!
- Geen
- 1-2
- 3-5
- 6-10
- 11-15
- meer dan 15
0 stemmers
Een collega had er dus maar 2, die hij overigens beiden veel gebruikt! Vond dat zo weinig!
Heb jij je zorgverzekering al geregeld?
- Ik regel dat niet
- Ik stap niet over
- Allang
- nog maar net
- ga ik nog doen
0 stemmers
Love kookboeken, maar gebruik er 5 echt vaak en de rest zelden
Het internet is mijn kookboek!
Zonder in detail te kunnen treden maar het ergste wat er dit jaar gebeurde is dat mijn man bijna dood was en en ik ben heel gelukkig dat we net op tijd waren en dat hij er nog is maar dat heeft flink indruk gemaakt
Is een van jouw goede voornemens voor aankomend jaar iets gezelliger en positiever te posten op het forum en niet alleen je shit te komen dumpen?
- Ja
- JA!!
0 stemmers
Het is overigens wel gemeend hoor. Ik vind het echt jammer dat dit soms zo’n afvoerputje wordt voor negatieve gedachten of gebeurtenissen. Ik vind het juist ook heel leuk om alle leuke, gezellige dingen die jullie meemaken te lezen.
Love de groene Nalu, zowel smaak + energie (drink geen koffie). Probeer het wel zo weinig mogelijk te drinken, wil de cafeïne niet gewoon worden
Nee want ik vind mezelf niet zo negatief hier eigenlijk
Het viel mij ook wel op, toppunt dat iemand zich ergerde (sorry weet oprecht niet meer wie) omdat buren in een buurtapp fijne kerst wensen.
Ja same!
Ik hoop op een beter jaar iig…
En ik ga met een vriendin chillen vnf en misschien nog naar een andere vriendin die een feestje geeft. Zal vast wel prima en gezellig worden, maar al dat gedoe erom heen en terugkijken en bleh, geen zin in
Dan ben ik benieuwd
Hoeveel bekers koffie drink je op een dag?
- Geen
- Eentje
- Twee
- Drie of vier
- Vijf of zes
- 7 of meer
0 stemmers
Hebben mensen heir een mening over bij jou?
- Ja negatief
- Ja positief
- Geen mening
0 stemmers
Ik heb laatst iemand ontmoet die minstens 15 koppen koffie per dag drinkt en daar heb ik niet echt een oordeel over, maar ik vraag me vooral af of die persoon niet 24/7 met een opgejaagd gevoel door het leven gaat.
15 koppen. Hoevaak zit je dan wel niet op de wc
Die groene verkopen ze bij ons bij de lidl!