Stel je persoonlijke vraag #47

Hypothetisch, je geeft vanavond min of meer per ongeluk een o&n feestje (idee was heel kleinschalig maar uiteindelijk komen er waarschijnlijk toch wel 25+ mensen). Je voelt je niet lekker, ziekig misschien zelfs maar je zou je er doorheen kunnen slepen. Op zich zou afblazen je wel goed uitkomen maar tegelijkertijd voelt niet echt als een optie (want waar moet iedereen dan heen? en dan zit je alleen thuis want je eventuele partner is ook wat anders doen). Wat doe je?

• Ik test niet, zeg niets en laat het feest gewoon doorgaan
  • Ik test niet, zeg dat ik mij niet zo lekker voel en laat het feest in principe gewoon doorgaan (tenzij mensen bezwaar hebben)
  • Ik test, zeg alleen bij negatieve uitslag dat ik mij niet zo lekker voel maar gaan covid heben laat het feest in principe gewoon doorgaan (tenzij mensen bezwaar hebben)
  • Ik test, zeg bij positieve uitslag dat ik covid heb en laat het feest in principe doorgaan tenzij mensen bezwaar hebben
  • Ik test, zeg bij positieve uitslag dat ik covid heb en blaas het feest af
  • Ik blaas het sowieso af

0 stemmers

Ik zou denk ik zeggen dat ik me niet goed voel en wel vragen of het misschien bij iemand anders kan. En dan wel gaan, maar dan kun je gewoon naar huis. En als het niet ergens anders kan, zou ik het wel door laten gaan denk ik. En ik zou trouwens wel testen en mensen laten weten als het positief is.

6 likes

Ik zou testen en bij een positieve test afzeggen. Bij een negatieve test PSA doen dat je niet fit bent en kijken of het ergens anders kan.

3 likes

Prostaat Specifiek Antigeen test doen? :thinking:

8 likes

Public service announcement hahaha

3 likes

Gaan we Volendam aan het IJsselmeer verliezen?

• Ik hoop van wel :pray:t3:
  • Ik vrees van niet :pray:t3:

0 stemmers

1 like

hoop dat urk weer een eiland wordt

10 likes

Ben ik de enige die juist van de drama houdt? De discussies in het gierig topic zijn juist echt mijn favoriet, maar ook lekker zeiken in het influencer topic. Zelf post ik niet super veel, maar ik hou ervan om het te lezen.

6 likes

drama =/= gezeik

7 likes

Dat is waar

1 like

Heb getest en het is geen covid, ga laten weten dat ik mij niet zo lekker voel maar dat het geen covid is en dan zie ik wel hoe het verder gaat

6 likes

Staan rimpels mooier bij mannen dan vrouwen?

• Ja
  • Nee
  • Anders?

0 stemmers

Maar als ik zo’n berichtje zou krijgen van de organiserende persoon zou ik niet weten wat ik ermee moet? Wil je dat mensen zelf afzeggen?

4 likes

Voor jezelf beslissen of je het vervelend vind om met iemand in een afgesloten ruimte te zijn die ziek(ig) is.

4 likes

Kijk maar hoe Sophie Hilbrand werd afgebrand op haar rimpels terwijl dat dus echt niet bij een man op tv gebeurt

13 likes

En dat er ook nauwelijks vrouwen van middelbare leeftijd bij tv praatprogramma’s te zien zijn.

5 likes

Wat ik zo bijzonder vind, want juist zij heeft ondanks haar rimpels een jonge frisse uitstraling vind ik! Dat zou niet uit moeten maken, maar vind het zo raar dat anderen dat heel anders zien.

8 likes

Toch geen hypothetische situatie dus? :smile:

3 likes

Nee natuurlijk niet :joy:

3 likes

Vroeger had ik best veel mensen om me heen die een rat of meerdere ratten als huisdier hadden, of je hoorde erover, maar ik heb het idee dat dat nu veel minder een ding is?

• Ik had vroeger zelf een rat / ratten
  • Ik had vroeger geen rat / ratten
  • Ik ken mensen die ze vroeger hadden
  • Ik ken geen mensen die ze vroeger hadden
  • Ik heb nu (nog steeds) een rat / ratten
  • Ik ken mensen die nu (nog steeds) een rat / ratten hebben

0 stemmers