Friet afgehaald
Als kind had ik een fase waarin ik overtuigd was dat ik dood zou gaan door de beet van een zwarte weduwe. Ik weet niet hoe of waar ik het had opgepikt maar mijn angst was zo groot dat mijn moeder met mij naar de huisarts is geweest. Toen die zei dat de kans heeeeel klein is dat ik daardoor dood zou gaan, kon ik het eindelijk een beetje loslaten. Dus die staat wel in mijn geheugen geprent ja
Wat heb jij dit jaar al gedaan?
- Gewerkt
- Seks gehad
- Gelachen
- Ruzie gehad
- Gekookt
- Naar de winkel geweest
- Op bezoek geweest bij familie
- Kerstboom opgeruimd
- Gehuild
0 stemmers
Echt boomer, maar Omroep Max had vannacht muziek uit de jaren 60 en 70. Dus lekker met mijn ma de videoclips nagespeeld
Staat jouw kerstboom nog?
- Nee al afgetuigd
- Ja ruim ik deze week op
- Ja weet nog niet wanneer ik die opruim
- Heb geen kerstboom gehad
0 stemmers
Ga jij morgen weer werken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn vriend heeft hem vandaag helemaal opgeruimd terwijl ik lui in bed lag. Mijn held vd dag ![]()
Toen ik donderdag afsloot had ik letterlijk geen werk meer. Dus ik heb géén idee wat ik morgen ga doen aangezien ik niet verwacht dat ik afgelopen vrijdag ineens tig mails heb gehad ![]()
Heb vandaag gewerkt dus morgen vrij maar wel een overleg.
Ja eerste dag bij mân nieuwe baan ![]()
Chill toch! Moet je wel naar kantoor? Wat voor soort werk doe je dat je werk âopâ kan zijn?
Het liefst nu al, maar ik ga zo slapen, dus dat wordt hem niet. Voor het weekend is iig weg
Nee kan thuis werken. Ik behandel breed gezegd dossiers en ben âbijâ met mijn werk. Kan ook niet heel veel voor collegaâs doen, alleen hele snelle kleine taakjes en dat heb ik donderdag al deels gedaan
. Anders wordt het gewoon een hĂ©le rustige dag HAHA. En met dag bedoel ik week want haast iedereen (met kinderen) heeft vakantie als ik de OOFâs moet geloven.
Heerlijk! Ik zou zeggen geniet er nog even van ![]()
Wij mogen pas de kerstbomen op straat zetten vanaf 9 januari, eerder moet je ze zelf naar de milieustraat brengen maar denk dat onze boom helemaal kaal is eerder die in de auto ligt ![]()
Nou er is een boers gezegde dat wij in onze familie naleven dat als je de kerst dingen laat staan dat je al de ellende van het voorgaande jaar het nieuwe mee in neemt. Ik heb mijn kerstdorp opgeruimd en echt op de grond gelegen om elk watje van de vloer op te ruimen en elk kerstglittertje weg te poetsen zo paranoĂŻde ben ik dit jaar ![]()
Werk jij liever bij een klein bedrijf (maximaal 20 werknemers) of een groter/groot bedrijf?
- Klein bedrijf
- Groot bedrijf
- Geen voorkeur
- Anders
0 stemmers
âeen klein knus team dat voelt als familieâ is echt een teken dat je moet rennen
Nou echt! Bovendien voelde ik me zooooo bekeken bij alles wat ik deed echt vreselijk ongemakkelijk.
Hahah ja volgensmij betekent een âklein, informeel teamâ vooral dat je altijd rekening moet houden met elkaar qua vrij nemen en dat degene die het het beste met de baas kan vinden uiteindelijk het leukste werk en de meeste voordelen krijgt.