Ja, maar alleen omdat ik die echt al minstens 10 jaar elk jaar met kerst krijg van mijn vader. Heb nog nooit meer dan €10 gewonnen
Ik dacht even dat je de afgelopen 10 jaar elke Kerst een rat van je vader kreeg
Hahah ja ik vond het ook al jammer dat de poll te lang was om dit te screenshotten voor grappige posts die onder elkaar staan
Woestijnratten, telt dat ook?
Ja, maar geen mening want het lukt me niet te bepalen welk type ik ben.
Vind je het leuk om de plus en minpunten van het jaar van andere forummers te lezen?
- Ja!
- Nee
- Neutraal
0 stemmers
Goede tips, ik ga misschien nog eens een poging wagen! Lijkt me moeilijk om jezelf objectief te beoordelen! Heb jij dit vanaf een foto van jezelf gedaan?
En ik heb heel gespierde schouders, maar je moet kijken naar je botstructuur toch? Ik zou echt niet weten hoe mijn schouders er ooit uit zagen voordat ik deze rugbyschouders kreeg.
Van de forummers die ik “ken” wel, van de forummers waar ik totaal geen beeld bij heb (idd @Crusti_Croc , waar posten zij???) sla ik over
Ik vind het vooral bizar om te lezen hoeveel mensen ontevreden zijn met hun lichaam/willen afvallen? Dacht dat we dat redelijk achter ons hadden gelaten eigenlijk
Dit dus! Haha. Soms vergeet ik ook echt dat er meer mensen meelezen/posten dan de 20/30 forummers die je “gewend” bent en dan denk ik echt van huh wie ben jij
oh ik vind dit wel meevallen eigenlijk, ik zie er vooral veel forummers posten waarvan ik denk ja dit wist ik al
maar mss ligt dat meer aan mij
Mijn leven is ook een Linkedin post, weet alleen niet of ik daar trots op moet zijn of niet.
Stel je bent oliebollen aan ‘t bakken in huis en een voorbijganger (een vreemde) ziet dat en zegt iets van’ oh ben je oliebollen aan het bakken, lekker, mag ik er eentje?’ Wat doe je dan
- Ja tuurlijk hier aub!
- Hmm beetje raar wel maar ik geef dr wel 1
- Ik zeg nee sorry ga zelf maar halen
- Ik verzin een smoes met dat ik niet genoeg heb oid
0 stemmers
Ik zou het eigenlijk ook alleen maar leuk vinden denk ik.
Same doet me denken aan dat ik een keer op een terras zat en een dude die langs liep vroeg of hij ook een frietje mocht. Dus ik gaf die en toen hebben we nog heel leuk gekletst. Wat is nou een oliebol joh zeker als je ze zelf bakt.
Ik ben echt een soort van mensenschuw maar dit zou ik alleen maar leuk vinden.
Ik ken het, maar ik snap er geen reet van!
Jazeker! Die hebben wij vroeger ook gehad. Heb jij ze nu of had je ze vroeger?
Mijn man drinkt dagelijks energy (4 stuks) en mensen in mijn omgeving hebben daar zoveel mening over.
Aanzienlijk meer mening trouwens dan dat ze hadden in de tijd dat die 4 biertjes per avond dronk .