De oudejaarsconference van Micha Wertheim
- Gewoon leuk
- Mwah
- Ruk
- (Nog) niet gekeken
0 stemmers
De oudejaarsconference van Micha Wertheim
0 stemmers
Heb alleen de laatste 20 min gekeken en vond het niet slecht
Ik heb te weinig gekeken voor een goed oordeel maar sommige scènes vond ik wel leuk gevonden zoals het stuk over interesses en ik vond de scènewisseling van pak naar voor de tv hangend wel geinig gevonden
Ik keek de Twentse oudejaarsconference
Je bent op een oud en nieuw feestje met je partner en om 00:00 wenst hij/zij niet eerst jou gelukkig nieuwjaar maar een vriend van jullie.
0 stemmers
Vriendin van mij had dit vanavond en was best verdrietig, ik vond het ook echt heel sneu eigenlijk…
Ben je net bij elkaar: (beetje) stom en (beetje) verdrietig
Ben je lang bij elkaar: no big deal
ze zijn al heel lang bij elkaar, en zij stond echt om 12u een beetje in haar eentje. Ik vond het sneu! dus heb dr een dikke knuffel gegeven
Haha oh dit gebeurde bij ons ook, ik was als laatst aan de beurt maar ik kan me daar niet echt druk om maken, misschien wel als je pas net bij elkaar bent
Als die vriend daar alleen is vind ik het alleen maar leuk juist. Ik zie hem dag in dag uit, om 00.01 is het ook nog steeds Nieuwjaar en m’n man.
Ik zal wel heel ongevoelig zijn maar ik snap niet dat dit een ding is. Het boeit mij echt 0.0 wie mij als eerste een gelukkig nieuwjaar wenst.
Vind je het belangrijk dat je partner als eerste jou een gelukkig nieuwjaar wenst?
0 stemmers
Ik heb als eerste tegen een vriend gelukkig nieuwjaar gezegd. Hij kan amper ‘gelukkig nieuwjaar’ uitspreken. Zn moedertaal is engels, we lagen helemaal dubbel.
Heb jij afgelopen december vuurwerk gezien?
0 stemmers
En gehoord?
0 stemmers
Ik had dit gisteren ongeveer, want vriend en ik zaten niet dichtbij elkaar. Op de één of andere manier wil ik als eerst hem gelukkig nieuwjaar wensen, maar het is ook weer geen ramp.
Ik lag om twaalf uur al te slapen dus het is maar goed dat niemand daar waarde aan hecht hier thuis
Denken jullie dat Nederlanders gemiddeld meer geld hebben uitgegeven aan oliebollen of aan vuurwerk?
0 stemmers
Vuurwerk is duurder dus alleen daardoor al denk ik vuurwerk.
Maar aan de andere kant kopen meer mensen oliebollen dan vuurwerk? Tenminste in mijn oliebollenbubbel.
Maar de gekkies die wel vuurwerk kopen, geven echt heul veel uit.
105 miljoen aan vuurwerk las ik, hoeveel oliebollen zouden dat zijn
Heel veel voor o&n en ook heel veel tijdens o&n
Er worden 90 miljoen oliebollen per jaar verkocht van gemiddeld €1,40 dus dat is dan eigenlijk meer geld aan oliebollen dan vuurwerk.