Ja, maar is dat bedrag van vuurwerk niet wat legaal in Nederland is gekocht? Denk namelijk dat het vele malen hoger ligt als buitenland meegeteld zou worden.
Ja maar de illegale oliebollenmarkt is natuurlijk ook niet zichtbaar
Dat is waar. Verdenk @anon50301661 er ook van ambachtelijke spekkoek oliebollen a 5 euro per stuk te verkopen.
Tjonge! En oliebollen heb je ook nog eens langer plezier van
Je onderschat mijn snelheid van oliebollen verorberen.
Omdat het hier gisteren 1 grote klaagzang leek ben ik nu ook wel benieuwd naar de eindstand:
- Stom
- Leuk
0 stemmers
Iets ertussen bestaat niet, kies maar wat het meest in de buurt komt
Ik vierde het met een vriendin bij mij thuis, maar ik heb haar deze week al 3 keer gezien, dus zoveel hebben we elkaar ook niet te vertellen. En ohjah de foccacia was mislukt!!!
Maar toen werd ze geappt door haar tante dat die een feestje had bij iemand die ik ook kende en toen zijn we daar naar toe gegaan en dat was heel gezellig! Er was een cocktail tafel en silent disco en we hebben tot half 4 op blote voeten door de kamer gedanst haha
Doe je mee aan dry januari
- Ja, speciaal
- Ja, maar doe ik sowieso al
- Nee
- Kut poll. Dry januari is een saai onderwerp
0 stemmers
Ben je nou de vraag vergeten of snap ik deze poll niet?
Volgensmij is de vraag of je meedoet aan dry januari
Drink sws niet.
Dus Nee
Ja alleen kan het ook zijn: nee, want ik drink gewoon alcohol door haha.
Dan is het toch ja maar doe ik sowieso al
Jaa zie het idd vatte die anders op
haha ik ook? ik weet ook niet wat ik moet stemmen want als je niet drinkt doe je toch niet mee
Ik vind dry januarie zon treurig iets. Als je echt zoveel moeite hebt om in de saaiste maand van het jaar geen alcohol te drinken heb je echt een alcohol probleem.
En je op 1 februari weer helemaal volgieten met drank want dan ‘mag’ het weer. Ik zie het nut idd niet.
Nou, ik heb dit jaar 75 dagen zonder gedaan en dat heeft behoorlijk wat gedaan met m’n mindset rondom alcohol. Veel meer dan ik dacht. Het is nu veel minder een standaard geworden en wel iets waar ik bewuster over nadenk. Dus ik denk dat het zeker wel iets kan doen! Al is zoals @Soy.peor zegt januari wel echt een laffe maand om te doen
Het is kermis in de hel
- Bij mij ook
- Bij mij niet
- Wat betekent dit
0 stemmers