Stel je persoonlijke vraag #47

Nee, drink überhaupt geen alcohol.

4 likes

Waarom wordt dit er toch altijd bijgehaald :sweat_smile: dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn

8 likes

Ja tuurlijk wel. Dry januari is dat je niet drinkt. Als je dus sowieso niet drinkt doe je mee.
Ook @anon81378386
En speciaal voor mensen met de mening van @Soy.peor en @wiewatwaar heb ik de optie toegevoegd dat je kan stemmen dat je dry January stom vindt .

2 likes

Ik zou nu gewoon juist drinken om er niet aan mee te doen

huh?

2 likes

Stoer

7 likes

Naar aanleiding van een random discussie/gesprek dat ik met iemand had:

Stel je geeft iemand een kado (waarvan je uiteraard denkt dat diegene het heel leuk vindt), en je bent er zelf ook enthousiast over. Het gaat om kleding, en het blijkt dat het niet past en de retourtermijn is al verstreken. Diegene vindt het kado wel leuk maar is er ook weer niet laaiend enthousiast over. Je zou het kado op zich dan wel voor jezelf willen houden, het past jou namelijk wel (en je vindt het dus voor jezelf ook heel leuk). Uiteraard koop je voor diegene een ander, wel passend kado.

• Je houdt het zelf maar houdt dit ook verborgen voor degene voor wie het eigenlijk was (want het is niet netjes om een kado voor een ander zelf te houden).
  • Je houdt het zelf en zegt dit ook tegen diegene (want fijn als je er zelf dan nog plezier van kunt hebben en daar is niets onbeleefde of egoïstisch aan).
  • Je geeft het weg aan iemand anders of verkoopt het op Vinted, wat je dus heel jammer vindt, maar het was immers een kado voor de ander en je hebt het met diegene in gedachten gekocht.
  • Anders namelijk

0 stemmers

3 likes

Snap echt niet wat hieraan te discussiëren valt haha

29 likes

Huh? Dan zeg je toch gelijk oh nou dan hou ik t zelf en koop ik voor jou iets anders.

14 likes

Die ander zei dat hij het raar/stom vond om een kado wat voor een ander bedoeld was zelf te houden omdat het dan net lijkt alsof je het ook half met jezelf in gedachten gekocht hebt, ipv echt over de ander na te denken en wat die leuk zou vinden. Ik zei dat ik dat niet begreep omdat ik wel over diegene had nagedacht en dat ik het in zijn positie noujuist chill zou vinden dat het kado toch nog ergens goed van pas komt.

4 likes

Hahaha wat een onzin zeg, ‘t is maar waar ie zich druk om kan maken. De ander heeft toch een nieuw cadeau, iedereen blij.

Man man wat een gezeur haha

16 likes

Ja dat deed ik ook, toen ontstond de discussie :sweat_smile:
@EllaFitzgerald Ja helemaal eens, ik vind het ook gezeik, je gunt een ander dat dan toch als diegene er ook blij mee is (ik dus in dit geval). Maar er werd gezegd ‘ik weet zeker dat ieder ander mij wel zou begrijpen’ dus toen wilde ik natuurlijk proef op de som nemen dus dacht ik ik vraag het hier of ik nou zo gek ben (nee dus gelukkig haha).

6 likes

Echt zoooooo leuk en gezellig, altijd.

Ben nu wel weer belachelijk lang aan het bedhangen, dat vind ik dan altijd wel weer zo kut aan 1 januari. Echt een weggegooide dag voor mij :joy:

4 likes

Oh ik vind dit juist echt heerlijk! Ik ben meestal te onrustig voor bankhangdagen maar op 1 januari ga ik er helemaal voor

10 likes

Haha dit is ongeveer hoe mijn vakantie eruit ziet, oeps.

2 likes

Ben ook aan het bedhangen, maar voelt extra verspild want ben op vakantie. Vandaag regent het de hele dag en de leuke plekken zijn dicht, ook veel restaurants maar deel ervan doet wel aan bezorgen dhs heb nu maar eten besteld voor de tweede keer vandaag :grimacing: Voelt echt lui.

4 likes

Dat is wel een goed idee :star_struck:

Volgend jaar, en mag jij een zak gratis halen voor het business idee :grimacing: (ik heb er nu ook nog best wel wat over :joy:. Ik denk echt altijd dat we te weinig hebben en we hebben altijd zeer ruim. En ze waren echt perfect rond zonder spinnenpoten! Ben echt zeer content hoe het allemaal gelukt is)

5 likes

Echt een grimmige poll maar ik kijk het nieuws oa over het oogziekenhuis. Kennen jullie vuurwerkslachtoffers?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik had zelf een studieadviseur die een groot deel van zijn hand miste door een vuurwerkongeluk als kind

6 likes

Gvd ik dacht dat ik origineel was

2 likes