Stel je persoonlijke vraag #47

Ik dacht van niet maar ik bedenk me nu dat ik ooit een mentor heb gehad die had geen vingers meer, alleen nog een vuist. En mn studiegenootje zei altijd dat hij zn vrouw dus alleen nog kon fistfucken. Haha heel flauw maar hij maakte zelf die grap ooit zelf wtf :skull:

Kook jij vandaag?

• Ja
  • Nee ik bestel wat
  • Ik weet het nog niet

0 stemmers

Ik ben op nieuwjaarsvisite geweest dus er is voor mij gekookt

3 likes

Dit is de eerste keer in jaren dat we gekookt hebben op 1 januari. Traditiegetrouw bestellen we pizza. Maar we hadden er allebei geen trek in en wilden gewoon gezond eten
 gekkigheid.

2 likes

Ik ben naar een restaurant geweest.

6 likes

Ik heb broodje ei gekookt :yum:

1 like

Hier zei ik nog nee en nu ligt er iemand heel dichtbij me zeer kritiek op de IC nav gisteravond, dus hij was niet gek om nog een keer te vragen na deze o&n.

9 likes

Friet afgehaald

7 likes

Als kind had ik een fase waarin ik overtuigd was dat ik dood zou gaan door de beet van een zwarte weduwe. Ik weet niet hoe of waar ik het had opgepikt maar mijn angst was zo groot dat mijn moeder met mij naar de huisarts is geweest. Toen die zei dat de kans heeeeel klein is dat ik daardoor dood zou gaan, kon ik het eindelijk een beetje loslaten. Dus die staat wel in mijn geheugen geprent ja

Wat heb jij dit jaar al gedaan?

• Gewerkt
  • Seks gehad
  • Gelachen
  • Ruzie gehad
  • Gekookt
  • Naar de winkel geweest
  • Op bezoek geweest bij familie
  • Kerstboom opgeruimd
  • Gehuild

0 stemmers

2 likes

Echt boomer, maar Omroep Max had vannacht muziek uit de jaren 60 en 70. Dus lekker met mijn ma de videoclips nagespeeld

4 likes

Staat jouw kerstboom nog?

• Nee al afgetuigd
  • Ja ruim ik deze week op
  • Ja weet nog niet wanneer ik die opruim
  • Heb geen kerstboom gehad

0 stemmers

2 likes

Ga jij morgen weer werken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Mijn vriend heeft hem vandaag helemaal opgeruimd terwijl ik lui in bed lag. Mijn held vd dag :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Toen ik donderdag afsloot had ik letterlijk geen werk meer. Dus ik heb géén idee wat ik morgen ga doen aangezien ik niet verwacht dat ik afgelopen vrijdag ineens tig mails heb gehad :upside_down_face:

Heb vandaag gewerkt dus morgen vrij maar wel een overleg.

1 like

Ja eerste dag bij m’n nieuwe baan :cold_face:

37 likes

Chill toch! Moet je wel naar kantoor? Wat voor soort werk doe je dat je werk “op” kan zijn?

2 likes

Het liefst nu al, maar ik ga zo slapen, dus dat wordt hem niet. Voor het weekend is iig weg

Nee kan thuis werken. Ik behandel breed gezegd dossiers en ben ‘bij’ met mijn werk. Kan ook niet heel veel voor collega’s doen, alleen hele snelle kleine taakjes en dat heb ik donderdag al deels gedaan :upside_down_face:. Anders wordt het gewoon een hĂ©le rustige dag HAHA. En met dag bedoel ik week want haast iedereen (met kinderen) heeft vakantie als ik de OOF’s moet geloven.

1 like

Heerlijk! Ik zou zeggen geniet er nog even van :relaxed:

3 likes