Stel je persoonlijke vraag #47

Leest Oeganda verkeerd voor je?

• Ja het is Uganda
  • Nee dit klopt

0 stemmers

Wij deden vroeger op kamp van die dierengeluiden spellen en daar was vaak de poelifinario ook bij. Dus dan zat er in het donker iemand achter een boom een poelifinario na te doen :joy:

Oké ik dacht dat ik wist wat Poelifinario was (een cabaret prijs) maar na dit antwoord denk ik dat ik fout zit?

12 likes

Haha ja de prijs is vernoemd naar een fictief beest (een tropische vogel) dus je hebt het wel goed

4 likes

Schrijven de ja-stemmers dan ook Ukraïne?

3 likes

Ja!

Uganda, Ukraïne, de Ural, Ugstgeest, Usterzwam.

32 likes

OERK, TOERKIJE

21 likes

Ik wil gewoon tutturen!

7 likes

tyfoneren

4 likes

Truc of truuk?

2 likes

Truck

3 likes

Heb jij al last van Henk?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb altijd last van Henk

0 stemmers

1 like

‘t waait hier behoorlijk.

3 likes

Per 1 januari mag je in heel 2024 de achternaam van je kindje aanpassen door bijv jouw achternaam eraan toe te voegen (als hij/zij vanaf 2016 is). Als je een kindje hebt, hoe sta jij daarin?

• Ja dat ga ik doen
  • Ja ik overweeg dat
  • Mijn partner wil dat niet
  • Nee, ik hou het zoals het is

0 stemmers

2 likes

Een kindje dat nu wordt geboren zou ik over nadenken of ik dat zou willen maar een kind dat al een achternaam heeft gekregen zou ik geloof ik niet wijzigen

6 likes

Ja mn haar is nat geworden

6 likes

Mijn kind heeft al beide achternamen.

4 likes

Nee ik vind dat zo’n onzin dat dat kan.

6 likes

Kan ook zo in dingen waar je laat achterkwam. Maar ik dacht tot nu toe dus oprecht dat dit een verzinsel van mijn vader was! :open_mouth: Die maakte dan in het bos een raar geluid en liet mij en mijn broertje zoeken naar een ‘poelifinario’.

2 likes

Yes meteen al afspraak bij gemeente gemaakt. Ons kind staat overal al onofficieel met 2 achternamen en stond ook al zo op geboortekaartje

16 likes