Stel je persoonlijke vraag #47

Eens in de zoveel tijd heb ik zin in snoep, koop ik een zakje van die perzikjes ofzo en vreet mezelf dan misselijk in een uur, dan ben er ook weer klaar mee voor de komende paar weken

2 likes

Als jij hebt besloten dat je iets groots wil kopen, een auto of nieuwe laptop bijv, wanneer wil je dit dan kopen?
voor.

• Morgen
  • Ik doe uitgebreid onderzoek en ga wikken en wegen
  • Ik zoek wat informatie op en koop het binnen een week
  • Eigenlijk had ik het gisteren al willen hebben

0 stemmers

Mijn vriend en ik gaan een nieuwe auto kopen en ik had ‘m gisteren al willen hebben, maar hij wil echt uitgebreid dingen uitzoeken en doen, schiet gewoon opppppp. Heb daar zo geen geduld voor.

Je moet het hele aankomende jaar een van deze dingen doen, welke kies je?

• 3x per week voor je werk fitnessen
  • Iedere avond een uur wandelen
  • Elke zondag gezonde maaltijden preppen
  • Het hele jaar geen alcohol drinken

0 stemmers

1 like

Is voor je werk onder werktijd of is het voorafgaand werk?

2 likes

Ik ga al 3-4x pw voor m’n werk en het is zo heerlijk als je er eenmaal aan gewend bent :heart: kan het iedereen aanraden

3 likes

Ik heb een snoeppot in huis die ik elke maand een keertje aanvul. Mijn bezoek (voornamelijk neefjes) eet er meer uit dan ik trouwens haha. Als ik ongesteld ben heb ik wel echt ZIEKE zure matten cravings dus die haal ik maandelijks in huis.

3 likes

Ik heb weleens gelezen dat je voor beslissingen die iets groter zijn het beste is (als in: waar je gelukkiger van wordt, ongeacht of je rationeel gezien de “beste” keuze maakt) om er een nachtje over te slapen. Dus dat doe ik meestal en dan ga ik op mn gevoel af maar wil het dan wel snel hebben ja.

3 likes

Nee voorafgaand aan werk.

1 like

Ik vind dit allemaal geen straf haha.

9 likes

Ik lust ook geen salmiak, maar ze zijn zoet en zout tegelijk, en daardoor vind ik ze vieslekker :joy:

Tussen de taaitaaimannetjes heb ik een paar keer andere vormpjes gevonden (altijd dieren), best bizar eigenlijk. Iemand doet dat waarschijnlijk expres?

3 likes

Ik wil het niet en m’n man wil het ook niet. Maar ons kind heeft al mijn achternaam en hij heeft geen fijn gevoel bij z’n familienaam. Dus ik stem zoals het is maar heb het gevoel dat ik uitzondering op de regel ben.

4 likes

Dat kan alleen niet. Die dubbele achternaam kan alleen als het eerste kind van dezelfde ouders ook die achternamen heeft. Kinderen van dezelfde ouders moeten namelijk dezelfde achternaam hebben. Dus als je al een kind hebt moet je als je zou willen diens achternaam veranderen, maar als dat kind van voor 2016 is kan dat niet en kunnen alle volgende kinderen ook geen dubbelen achternaam.

3 likes

De zure snorfietsjes? Die zijn echt heerlie.

Oeffff deze zijn zo lekker :drooling_face: Ook dat ze zo lekker fluffy zacht aanvoelen in je mond.

1 like

Ik heb vanavond boodschappen gedaan en koekjes en chips gekocht maar nu echt spijtttt zat ik geen zak Red Band zure winegums heb meegenomen. Nu kan ik alleen nog maar daar aan denken natuurlijk :sweat_smile:

1 like

Ons kind heeft mijn achternaam en de achternaam van mijn partner voegen we er nu aan toe.

5 likes

Ik koop nooit snoep omdat op werk vaak ga socializen met onze secretaresse en haar snoeppot :heart: Zij heeft ook altijd die dragibus, ooh die kan ik blijven eten.

2 likes

Als je jarig bent bak je dan vaak zelf een taart/taarten?

• Ja
  • Nee, ik koop gewoon wat
  • Nee ik doe niet aan taarten
  • Anders:

0 stemmers

Meestal een appeltaart zelf een de rest koop ik

2 likes

Ik zei het ook hartstikke onduidelijk, ik heb het over 1 kind, die dan of er al was na 2016 of nu nog geboren moet worden. Het lijkt me dat in het geval van meerdere kinderen je ze allemaal dezelfde naam geeft sowieso