Nee voorafgaand aan werk.
Ik vind dit allemaal geen straf haha.
Ik lust ook geen salmiak, maar ze zijn zoet en zout tegelijk, en daardoor vind ik ze vieslekker
Tussen de taaitaaimannetjes heb ik een paar keer andere vormpjes gevonden (altijd dieren), best bizar eigenlijk. Iemand doet dat waarschijnlijk expres?
Ik wil het niet en mân man wil het ook niet. Maar ons kind heeft al mijn achternaam en hij heeft geen fijn gevoel bij zân familienaam. Dus ik stem zoals het is maar heb het gevoel dat ik uitzondering op de regel ben.
Dat kan alleen niet. Die dubbele achternaam kan alleen als het eerste kind van dezelfde ouders ook die achternamen heeft. Kinderen van dezelfde ouders moeten namelijk dezelfde achternaam hebben. Dus als je al een kind hebt moet je als je zou willen diens achternaam veranderen, maar als dat kind van voor 2016 is kan dat niet en kunnen alle volgende kinderen ook geen dubbelen achternaam.
De zure snorfietsjes? Die zijn echt heerlie.
Oeffff deze zijn zo lekker Ook dat ze zo lekker fluffy zacht aanvoelen in je mond.
Ik heb vanavond boodschappen gedaan en koekjes en chips gekocht maar nu echt spijtttt zat ik geen zak Red Band zure winegums heb meegenomen. Nu kan ik alleen nog maar daar aan denken natuurlijk
Ons kind heeft mijn achternaam en de achternaam van mijn partner voegen we er nu aan toe.
Ik koop nooit snoep omdat op werk vaak ga socializen met onze secretaresse en haar snoeppot Zij heeft ook altijd die dragibus, ooh die kan ik blijven eten.
Ik ben steeds zo verbaasd dat mensen in mijn omgeving dit niet eens overwegen.
Als je jarig bent bak je dan vaak zelf een taart/taarten?
- Ja
- Nee, ik koop gewoon wat
- Nee ik doe niet aan taarten
- Anders:
0 stemmers
Meestal een appeltaart zelf een de rest koop ik
Ik zei het ook hartstikke onduidelijk, ik heb het over 1 kind, die dan of er al was na 2016 of nu nog geboren moet worden. Het lijkt me dat in het geval van meerdere kinderen je ze allemaal dezelfde naam geeft sowieso
Ik vind snoep fantastisch maar mijn gebit niet niet in de zin van âniet goed voor je tandenâ maar het doet echt pijn. Klote volwassen zijn
Laat je nog wel eens een briefje achter voor de personen met wie jij een huishouden deelt?
- Ja, met praktische dingen
- Ja, met iets liefs
- Ja, met nog iets anders
- Nee doe ik niet of nauwelijks
- Ik woon alleen
0 stemmers
Ik was vanmorgen op zoek naar een notitieblok om aan mijn vriend te vragen of hij yoghurt wilde meenemen, tot ik me bedacht waarom ik hem niet gewoon app? Terwijl er bij mijn ouders vroeger bijna altijd een briefje klaarlag op de keukentafel
Hetzelfde heb ik ook bij mensen die trouwen en dan hup de achternaam vd man overnemen? Zonder ook maar na te denken over andere opties⊠ik begrijp dat echt gewoon niet, mijn achternaam is gelijkwaardig aan die van mn man, dus waarom moet ik degene zijn om zijn naam aan te nemen?
Als je niet veel om je achternaam geeft? Ik heb, op mijn vader na, niks met die kant van de familie en heb de achternaam nooit echt met trots gedragen. Daarnaast vind ik de achternaam van mân vriend veel mooier, dus ons kind krijgt gewoon die van hem. Had ik mijn moeders naam gehad, dan was de kwestie wel anders geweest
Is toch niet zo gek? Ik begrijp de redenen om beide namen door te geven heel goed, maar wij kiezen er bewust voor om kind één achternaam te geven. Twee achternamen is ingewikkelder dan een en ik ben blij dat ik er maar 1 heb.
Ja ik bedoel de situatie waarbij mensen niet nadenken hierover en gewoon âde standaardâ naamswijziging doen, want zo hoort het.