Aldi Italiaanse kruiden kosten een euro en zijn de lekkerste die ik tot nu toe geprobeerd heb.
Even los van gewoon verse kruiden in je saus mikken want blijft het lekkerste.
Aldi Italiaanse kruiden kosten een euro en zijn de lekkerste die ik tot nu toe geprobeerd heb.
Even los van gewoon verse kruiden in je saus mikken want blijft het lekkerste.
Heb ik laatst een x genomen omdat ik dacht nou laat ik eens investeren in een goeie augurk. Nou… nooit meer. Alsof het alleen azijn en suiker was. Er zaten geen mosterd zaadjes of dille of wat dan ook bij.
Ja tuurlijk is vers het lekkerst! Maar soms is gedroogd handig en in principe is het gewoon een goede mix. Zelfde geldt voor (goede) koek- en speculaaskruiden. Sowieso niks geloven waar een landennaam aan toegevoegd is @Zemraluani
Bij Aldi kon ik hem niet vinden trouwens!
Ik heb het ook over gedroogd (en ook vers). Ik heb gewoon gedroogde basilicum, laurierblad, oregano, etc los.
Ik vind dit ook veel chiller want zo kun je een beetje doseren. In die mixen zit toch het meeste van de goedkoopste kruiden en dat overheerst dan.
Ja dat snap ik. Maar dat vind ik bij deze mix dus niet per se veel uitmaken bij sommige gerechten. Andere kruiden en vooral specerijen combineer ook liever zelf.
Bedoel je spagbo?
Ja dit is wel waar
Love deze met vega cigkofte of iets anders pittigs
alle augurken fanaten kan ik deze podcast aanraden
Hoe vaak eet jij augurken?
0 stemmers
Ben jij in januari ook altijd benieuwd naar je “nieuwe” netto salaris nav gewijzigde arbeidskorting en algemene heffingskorting?
0 stemmers
Laatste keer dat ik augurken kocht was ik zwanger, want ik was toch benieuwd naar de hype. Maar vond het ook toen maar middelmatig.
Zoet means zout. Oplichters.
ITAKRU ![]()
![]()
Ja ik kan echt niet wachten hahah
Waarom? Om te maskeren of lijkt het zout zoet?
Vooral in Millengeland zeggen ze dat.
Veel van hun kruiden bestaan grotendeels uit goedkope opvulshit zoals zout.