Niet expres getraceerd, maar ik heb wel eens mensen in het wild gespot. Ik realiseer me dat vaak dan een paar minuten later pas haha.
Ja, vind het zelf ook nog steeds bizar. Was toen ook echt 17 dus helemaal nog niet zo mondig en weet ook bij god niet meer hoe ik gereageerd heb.
Prima dat mensen me niet leuk vinden, kan natuurlijk niet iedereens favoriet zijn. Maar vond dit wel erg gemeen en laag.
haha gelukkig was dat toch al wel mān plan! vaarwel Nederlandse bammetjescultuur!!!
Of naar Brabant
Maar ook dat je iemand aanspreekt die je van een internetforum kent die je niet magš„“
Als ik iemand niet mag, negeer ik diegene. Zeker op een festival waar ik vooral lol wil hebben.
Er zijn grenzen hoor
De twee dingen waardoor je het meteen weet laat ik achterwege in mijn posts, en verder let ik wel op maar niet heel erg geloof ik, anders kun je nooit meer wat delen
Spreek je op diens initiatief af met een ex van een goede vriend van je? Ze heeft de relatie op een nare manier beƫindigd en er speelt een conflict. Je ziet elkaar al jaren door die relatie maar je bent niet echt 1-op-1 bevriend met diegene.
- Wellicht als afsluitend gesprek
- Ja waarom niet?
- Nee geen behoefte aan
- Nee dat voelt niet goed richting mijn goede vriend
0 stemmers
Voor hoeveel mensen was de lunch geregeld? Lijkt mij heerlijk zo! Maar werk helaas bij een klein bedrijf, dus dat is niet te doen.
Hangt er vanaf waarom en ik zou het sowieso overleggen met mijn vriend wat die ervan zou vinden.
Zou ik heel random vinden
Er was een externe cateraar ingehuurd en ik denk dat er ongeveer 100 mensen per dag gebruik maakten van de lunch
Ja same, ik snap ook niet dat er mensen zijn die hier niks mis mee vinden
met de summiere context die hier wordt gegeven zou ik bijna denken dat er meer speelt en je goede vriend iets heeft gedaan wat niet door de beugel kan en dit verder niet bij iemand kwijt kan, waarom zou je anders willen afspreken
maar dat zal t wel niet zijn
nee ik zou ook niet onmiddellijk afspreken maar in ieder geval peilen of er iets ernstigs aan de hand is
Haha oh nee er zit geen complot achter hoor
Dat is bij mij gebeurd een poos geleden en vond ik echt teringongemakkelijk!
Ja, ze poste ook gewoon fotoās en weet haar naam ook nog. Mean Girls vibes.
Wieeeeeeeeee
Zit ze hier ook nog?