Stel je persoonlijke vraag #47

Je gaat met je partner naar een stad en er is daar een brug waar mensen slotjes aanhangen “om hun liefde te bezegelen”. Je loopt daar in de buurt en tadaaa je partner haalt als verrassing een slotje tevoorschijn om daar samen op te hangen.

• Leuk, super lief dat je partner dit mee heeft genomen, je hangt het samen op
  • Je vindt het niet super leuk maar vooruit, je hangt dit samen op
  • Dit hoeft van jou echt niet en je wil het slotje niet samen ophangen
  • Anders namelijk?

0 stemmers

Ik mis ot en sien in dit lijstje

• Ja, heb ik gelezen!
  • Nooit gelezen

0 stemmers

2 likes

Ik vind vandalisme en een brug vernaggelen niet romantisch. Als ‘ie een beetje hersenen heeft, weet ‘ie dat

3 likes

Een ex heeft precies dit een keer als verrassing gedaan, had een slotje waarin hij zelfs onze initialen had laten graveren. Ik moest lachen (denk ook uit ongemakkelijkheid ofzo) en toen was hij zo boos dat hij het niet meer wilde ophangen

20 likes

Geen idee joh en @Zemraluani vind het niet nodig om haar naam hier te noemen. Die persoon weet vast wel dat ik haar bedoel, als ze het zich nog kan herinneren tenminste want het was op een festival. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik vind zulke kneuterige dingen zo cringe dat ik het juist wel weer leuk vind.

5 likes

Ja maar ik weet niet zeker of ze hier anoniem zit. Herkende haar aan een verhaal dat ze me vroeger wel eens verteld had en later postte ze iets dat het bevestigde. Ik zie haar nu nooit meer maar zou het denk ik ook niet vertellen als ik haar tegenkwam omdat ik hier zelf anoniem wil blijven.

1 like

Nee niet per se

3 likes

Ah dacht meer aan een persoon die hier nu niet meer zou zitten zeg maar.

Maar awkward dan.

1 like

Maar dit gaat toch om gratis lunch? Wij moesten gewoon betalen, maar het is alsnog goedkoper dan het zelf elke dag regelen

2 likes

Gaat dit verhaal over jou?

• Ja
  • Nee
  • Twijfel

0 stemmers

2 likes

Waar is jouw stem?

5 likes

Kesbeke Augurken

• De beste die er benne!
  • Medium
  • Vieze zoete nasmaak
  • Geen idee

0 stemmers

En de Italiaanse Kruiden van Verstegen

• Aan de prijs, maar dan heb je ook wat
  • Neutraal
  • Geen idee
  • Ook al veel te zoet

0 stemmers

Ik dacht mezelf eens even te trakteren op wat not-so-premium mediocre supermarkttoppers maar voel me nogal bedrogen. Die kruiden ruiken trouwens wel naar tijmsiroop van vroeger, dus misschien kan ik er nog likeur van trekken ofzo. Volgende keer weer LIDL :revolving_hearts:

1 like

Ik geloof niet in het hebben van een Italiaanse kruidenmix. Wat is dat überhaupt? Alsof Italianen altijd dezelfde mix van oregano, basilicum en weet ik wat voorn ander kruid gebruiken.

Ik gebruik gewoon de losse kruiden, heb je ook geen last van rare smaakjes.

30 likes

Aldi Italiaanse kruiden kosten een euro en zijn de lekkerste die ik tot nu toe geprobeerd heb.

Even los van gewoon verse kruiden in je saus mikken want blijft het lekkerste.

2 likes

Heb ik laatst een x genomen omdat ik dacht nou laat ik eens investeren in een goeie augurk. Nou… nooit meer. Alsof het alleen azijn en suiker was. Er zaten geen mosterd zaadjes of dille of wat dan ook bij.

5 likes

Ja tuurlijk is vers het lekkerst! Maar soms is gedroogd handig en in principe is het gewoon een goede mix. Zelfde geldt voor (goede) koek- en speculaaskruiden. Sowieso niks geloven waar een landennaam aan toegevoegd is @Zemraluani

Bij Aldi kon ik hem niet vinden trouwens!

2 likes

Ik heb het ook over gedroogd (en ook vers). Ik heb gewoon gedroogde basilicum, laurierblad, oregano, etc los.

5 likes

Ik vind dit ook veel chiller want zo kun je een beetje doseren. In die mixen zit toch het meeste van de goedkoopste kruiden en dat overheerst dan.

2 likes

Ja dat snap ik. Maar dat vind ik bij deze mix dus niet per se veel uitmaken bij sommige gerechten. Andere kruiden en vooral specerijen combineer ook liever zelf.