Nooit van gehoord! En ik las het als ‘nul tien’ als in Rotterdam ![]()
Zo lees ik het ook, maar als je het maar onthoudt is het toch prima?
@the.rebel.club geen idee heb t ook maar geleerd van juf @Banananana
Ik vind ‘m net als @the.rebel.club niet heel logisch. In een 0 en in een 1 zit allebei een N ![]()
Maar goed ik zal volgende keer aan jullie denken als ik het gebruik haha!
0 = geen, het gaat er niet om of in het woord nul een N zit
Ohhhhhh ![]()
te heeft 0x de letter n
allen heeft 1x de letter n
tijde heeft 0x de letter n
en achter elkaar is dat 010!
dus als je te allen tijde wil zeggen, en niet weet waar een n moet en waar niet kun je het zo onthouden
hopelijk helpt dit haha
0 zonder N
1 mèt N
0 zonder N
Dus te (0) alleN (1) tijde(0)
Als het ten allen tijden zou zijn zou het 111 zijn
Als je in je hoofd weet dat je nul tien als 010 schrijft is er toch niks aan de hand?
Maar in jouw geval spreek je dan toch lekker uit als nul een nul, maakt ook niks uit
Of je spreekt het nooit uit, het is maar een ezelsbruggetje ![]()
je relatie gaat uit en je ex heeft na een maand een nieuwe relatie
met een influencer
vind je dit erger/vervelender/maakt het je bozer dan als het geen influencer was geweest?
- ja, veel erger
- beetje erger
- neutraal
- maakt me helemaal niet uit
- anders
0 stemmers
Ik zou vooral lachen, die influencer succes wensen en alles volgen ![]()
Hoe is het contact met je buren?
- Ik ken ze goed, weet de namen en kom bij elkaar over de vloer
- We groeten elkaar
- Ik weet niet wie mijn buren zijn
- Anders, vertel…
0 stemmers
Buren bij mijn ouderlijk huis : ik ken ze bijna allemaal, love die mensen en het is soms net familie.
Buren bij mijn eigen woning : Ik weet wie er naast me woont en ik weet wie er boven me woont. Verder hoi/doei en soms een leuk kletspraatje. Meer hoeft niet voor mij
Ruzie met de buurman ![]()
Pas verhuisd en omg nu al dol op de buren in de straat. Allemaal lieve kaartjes, hulp aangeboden met van alles. Eten aangeboden tijdens de verbouwing.
Nou, dat geeft hoop voor de toekomst ![]()
Net nog een nieuwjaarsborrel met de buren gedaan. Was erg gezellig
Krijgen jullie het ook benauwd (bij het idee) van intens buren contact?
(Een whatsappgroep, bij elkaar naar binnen gluren om te zwaaien, wekelijks aanbellen om spullen te lenen, veel verplichtingen over en weer.)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nouja goed goed, we drinken af en toe een biertje, kletsen wat als we elkaar buiten zien en als we iets van elkaar moeten lenen is dat ook geen probleem.
Ik hoef niet zo nodig een innige vriendschapsband ofzo, maar dit is wel chill.
Ik kom niet bij m’n buren over de vloer maar maak wel een praatje en geef hun katten wel eens eten als ze een tijdje weg zijn bijvoorbeeld. De buurvrouw brengt 1x per jaar iets te eten heel lief. Ik vind dit ideaal, dat je heb enigszins kent en ze om een dienst kan vragen maar meer wil ik niet.
Wel van hoe jij dit omschrijft, maar de voorbeelden die ik hierboven lees van wat hechtere banden met buren geven me dat gevoel niet haha.
Smaken deze anders dan de knopen (groene pak) van dat merk? Zelfde omschrijving lijkt het