Stel je persoonlijke vraag #47

Veel vaker sinds ik ze zelf maak! Supermakkelijk en heel chill dat je ze precies zo kan maken als je ze lekker vindt.

2 likes

Ik heb met iemand van hier op de basisschool gezeten en we hebben vlakbij elkaar gewoond, maar ik weet niet of ze dat weet haha

In de mosterdzaadjes zitten sporen van melk

1 like

huh hoe werkt dat dan?

Zou het sowieso niet ophangen, en als we al langer samen zijn zou ik ook echt aan mijn partner gaan twijfelen, mag toch hopen dat die mij beter kent dan dat

Mijn partner zou dit echt nooooiiittt doen, en daardoor zou ik het wel leuk vinden, of in ieder geval er verrast zijn. Maar het idee van die slotjes hoeft van mij echt niet.

wat vind jij het leukst staan in huis

• verse bloemen
  • droogbloemen
  • planten
  • ik vind dat allemaal niks

0 stemmers

4 likes

Goed idee ik ga zo bloemen kopen

8 likes

Als mij dit zou overkomen zou ik:

• Al het geld aan een goed doel overmaken
  • Al het geld voor mezelf houden
  • Een deel naar een goed doel overmaken en deels zelf houden
  • Wel naar de politie gaan
  • Niet naar de politie gaan
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

2 likes

Ik heb zelf planten en legobloemen. Ik vind kleur wel leuk, maar zonde dat bloemen maar zo kort kunnen staan.

5 likes

vind jij dat het nieuwe jaar eigenlijk in de lente zou moeten beginnen? (even los van dat het misschien veel gedoe zou zijn om te veranderen)

• ja
  • nee, januari is het beste moment voor een nieuw jaar
  • maakt mij niet uit

0 stemmers

4 likes

Als er echt geen belletje zou gaan rinkelen dan zou ik het wel aangeven. Want wie weet is het van een crimineel en zit jij straks ergens in waar je geen zin in hebt.

16 likes

Als het dan korter winter zou zijn wel maar anders niet, dan duurt de winter gevoelsmatig denk ik langer

5 likes

Niet perse het beste moment, maar ik zou zo depri worden als je dan feestdagen enz allemaal in maart ofz heb en in de donkere periode en winter helemaal niets

4 likes

Ik zou bang zijn dat het vals geld is en ik het gebruik en daar voor lul sta

4 likes

Oh ja ik dacht alleen maar oh wat lief
Even veranderen

Ik wist niet eens dat het iets eetbaars was. Noem mezelf altijd zo :sweat_smile:

4 likes

ik dacht dat je wettelijk verplicht was om het aan te geven. maar ik zou het sowieso doen, zou me daar echt niet fijn bij voelen

2 likes

Ja wat stemmen veel mensen om het zelf te houden. Ik zou dit creepy vinden hoor.

3 likes

Ik zou het bewaren en als na een tijdje niemand verhaal komt halen het houden :woman_shrugging:t3:

5 likes