Stel je persoonlijke vraag #47

Ik vind het juist onaantrekkelijk als een man per se overal staand wil plassen om z’n zogenaamde mannelijkheid te bewijzen.

19 likes

Wat grappig dit is echt precies hoe ik het ook zie

2 likes

https://www.cpsc.gov/Recalls/2008/claires-recalls-childrens-metal-necklaces-due-to-risk-of-lead-exposure
You sure? :joy:
Helemaal gelijk, maar ik ben kennelijk een boomer met werkregels. Ik vind gewoon dat je je aan de outfitregels moet houden. Boeien, dan geen nepnagels. Maakt je echt niet minder jou.
Heb ook jaren moeten wachten tot ik een baan had waarbij ik mijn haar paars mocht verven. Voelde me niet minder/meer mezelf dan voorheen. Maar that’s me

2 likes

Die zakjes vroeger bij traktatie waren vaak 25 gram. Een paar waren 30 of 35 geloof ik, de wokkels bv. Door die 25 gram had ik nog meer personen verwacht. (En door de strengere meningen tegenwoordig mbt snacken en portiegrootte)

2 likes

En deze klassieker?

• Ken ik niet
  • Ken ik wel
  • Komt mij wel bekend voor…

0 stemmers

• Vond ik vroeger leuk
  • vind ik nu leuk
  • vind ik nog steeds leuk
  • vond ik vroeger kut
  • vind ik nu kut
  • vind ik wel aardig
  • vond ik vroeger wel aardig.
  • nof steeds aardig
  • geen mening

0 stemmers

En haar andere hit, een ballad.

• Zeiknummer
  • Mooi nummer
  • mwehhh
  • Het andere lied is leuker
  • Deze ken ik niet
  • allebei even qua feeels
  • Deze is beter
  • geen mening

0 stemmers

2 likes

Ik ken alleen dat whyyyyyhyyyyhyyyyhyyyhyyyhyyyyyyy cant you just hold me and hooooohoooooohooooooowwwwwww is it so hard and doooohooohooohoooohoo you like to see me broken and whyyyyyhyyyyhyyybyyyyhyyyyyyhyyy do I still care

Echt een teeeeeeeeeheeeeheeeeheeering nummer.

51 likes

Ik zo je wel die willen zien karaoken.

2 likes

Vreselijk inderdaad. Valt voor mij echt in de categorie You’re beautiful van James Blunt en 9 Million bicycles van Katie Melua.
Brrrrr die enorme langgerekte uithalen met die schelle stem, ik kan hier echt niet naar luisteren.

10 likes

Weet jij wat een centenbek is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Bedoel je een centenbak?

45 likes

Ik ken alleen de centenbak

IMG_0858

20 likes

Lang leve incest :flushed:

6 likes

Had ik vroegah

3 likes

Heb je er een kaakoperatie voor gehad?

Zijn er BNers/BVers die je altijd opvallen omdat ze onder de insta van andere BNers/BVers ALTIJD commenten?

• Ja
  • Nee
  • Quincy Trustfull bedoel je?

0 stemmers

3 likes

Heuj, ik ook!
Ik heb er een operatie voor gehad @Jumpsuit . Was een paar weken heel erg kut, maar achteraf wel echt de moeite waard

2 likes

Die ja. Oh nooit geweten dat het een bak was. :joy: Bek klinkt logischer.

3 likes

Chantal Janzen

5 likes

Komt omdat je kaak op een centenbakje lijkt

Je onderkaak steekt zo ver uit, dat je het makkelijk als centenbakje kunt gebruiken

2 likes

Volgens mij verwijst t naar zo’n centenbak van een draaiorgel of een kassa lade.

Dus een bek als een centenbak :grin:

6 likes