Stel je persoonlijke vraag #47

Ik heb dat al eens moeten doen, of nou nee m’n moeder, binnen Nederland. En wel m’n eigen naam gehouden hoor. Maar we hebben op een dag alles achter gelaten en zijn weggegaan en naar de andere kant van het land verhuisd. We mochten bij mensen op een boederij op zolder wonen en de 2 jaar daarna ook 3 keer van plek veranderd omdat zij een heel gewelddadige ex had. Ik was toen 8 en dat was best wel traumatisch.

28 likes

Als je een ongesneden pizza hebt besteld:

• Eerst alles in stukken snijden, dan pas beginnen met eten
  • Gewoon per stuk snijden en eten

0 stemmers

Ja of knippen

Overgebleven pizza bewaren en later koud eten

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik wilde zeggen dat ik dat niet kan omdat m’n naam te herkenbaar is, maar die wijzig je dan natuurlijk :joy:

2 likes

Opwarmen in de oven de dag erna :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Haat het echt dat je pizza hier vaak ongesneden wordt bezorgd, maar misschien ben ik een zeikerd.

Als je pizza besteld, wil je dan dat het gesneden wordt?

• Ja
  • Nee
  • Boeit me niet
  • Nvt

0 stemmers

2 likes

Zelf snij ik het tenminste in gelijke stukken. Echt hoé moeilijk is dat nou? Zelfs als ik het snel doe krijg nog betere stukken gesneden terwijl zij het tig keer per dag doen. Krijg je een paar gigantische stukken en een stel mini’s. Elke keer weer. You had 1 job

Iedereen die op ja klikt liegt. Ik weet meteen wie je bent als je een nieuw account aanmaakt.

Ik eet hem toch helemaal op dus dat maakt me niet uit :innocent:

3 likes

Ik ook, maar voor de perfecte beleving maakt het me zeker wel uit. En als je er een paar met elkaar deelt is het ook kut

1 like

Als ik pizza over zou houden zou ik dat zeker doen maar dat treurige moment is gelukkig nog nooit voorgekomen

3 likes

Niet liegen! Ik heb een keer iemand aan jou exposed en daar ben ik nog steeds erg trots op! :joy:

1 like

Ik zei ook niet hoe ik het doorheb he. Daar heb ik jullie voor.

2 likes

Onze eigen Yvonne! :joy:

4 likes

voel jij je nog dezelfde persoon als vijf jaar geleden?

• ja helemaal
  • eerder wel dan niet
  • eerder niet dan wel
  • helemaal niet

0 stemmers

en vind je dat

• positief
  • neutraal
  • negatief
  • gemengde gevoelens

0 stemmers

(sorry voor de hoeveelheid polls ik had het blijkbaar toch wel gemist haha)

2 likes

Zeker als je deelt of een punt wil ruilen heb je liever gelijke stukken maar mijn gezin eet geen pizza
En ik heb een pizzasnijder dus het is ook zo gedaan

2 likes

Ik was fukking depressief, lichaam kapot door al het diëten en hardlopen, geen diagnose en dacht dat ik gek was (ok ben ik, maar het heeft een naampje), geen werk, geen hobby’s.

Dus ben wel positief veranderd :joy:

16 likes

Weet jij wie dit is?

IMG_2585

• Ja
  • Nee

0 stemmers

De tekst hielp wel erg bij de herkenning haha

8 likes

Ja ik kon het niet zonder vinden

Ik hoopte dat mensen zouden denken dat dit Rosalia is. Want dat denk ik elke keer als ie op spotify voorbij komt

2 likes

Ik hoorde vooral gelijk BESAME in m’n hoofd, maar moet zeggen dat ik geen naam er direct aan zou kunnen koppelen.

36 likes