Stel je persoonlijke vraag #47

De legendarische Elvis Crespo!

5 likes

Lol, m’n eerste gedachte was iemand uit Lord of the Rings.

6 likes

Ik stemde op ja omdat ik dacht dat dit Rosalia was. Maar wie is het dan?

3 likes

Denk je dat er op het forum bovengemiddeld veel mensen met smetvrees zitten?

• Ja dat denk ik wel
  • Nee is gelijk
  • Nee in real life hebben meer mensen smetvrees

0 stemmers

2 likes

En Suavemente is één van de Nazgul

2 likes

Het is bedtijd. Wat trek je aan?

• Een tshirt/pyjamajasje met lange mouwen
  • Een tshirt/pyjamajasje met korte mouwen
  • Hemdje/pyjama met bandjes
  • Nachtpon met lange mouwen
  • Nachtpon met korte mouwen
  • Nachtpon met bandjes
  • Bloot van boven
  • Een lange pyjamabroek
  • Een korte pyjamabroek
  • Een onderbroek
  • Bloot van onder
  • Sokken

0 stemmers

Tijd om in bed te kruipen. De deken doe ik

• Ongeveer tot mijn taille
  • Tot mijn oksels, armen eruit
  • Tot mijn schouder, armen eronder
  • Tot mijn nek
  • Tot mijn kin
  • Tot mijn oren
  • Tot over mijn oren

0 stemmers

1 like

Ik heb mijn zomer en mijn winter outfit doorgegeven :joy:

4 likes

Ohja mag.

1 like

Ik ook haha, en ik slaap met alleen een pluk haar boven de dekens

1 like

Ik denk dat er misschien een handjevol mensen met smetvrees hier is en de rest zijn gewoon zeikerds

35 likes

Dit duss. Heb ook vriendinnen die zeggen ‘oh het moet bij mij echt schoon zijn ik heb smetvrees’ en dan denk ik prima dat je het schoon wil hebben maar smetvrees is toch echt wat anders :sob:

7 likes

Bloot of zo’n snuggle trui

Haha een vriendin van mij heeft een dilemma: een tijdje geleden bestelde ze een (1) sjaal bij de bijenkorf, maar toen ze de doos openmaakte, bleken er niet één maar twee sjaals in te zitten. De sjaal viel op zich niet tegen, maar ze was ook niet wow-verliefd. Ze zou de sjaal in principe gratis kunnen krijgen als ze eentje retourneert en de ander houdt zonder iets te melden. Wat zou je doen?

• Ik stuur een sjaal retour, en houd eentje, maar zeg niets en heb dus een gratis sjaal
  • Ik stuur beide sjaals retour want ik ben er niet verliefd op
  • Ik houd een van beide sjaals maar neem wel even contact op met de bijenkorf over die tweede sjaal die er per ongeluk bij zit

0 stemmers

Nou, mijn vriendin heeft ervoor gekozen om beide sjaals te retourneren, had niet bij de bijenkorf gemeld dat er een tweede sjaal meegestuurd was, ze kreeg haar geld terug (van 1 sjaal), allemaal helemaal prima, die sjaal was al lang vergeten. Kreeg ze gisteren ineens een mail van de bijenkorfklantenservice: “je hebt sjaal X teruggestuurd, helaas hebben mijn collega’s geconstateerd dat er een ander product in de doos zit, namelijk een tweede sjaal X. Zou je in een reactie op deze email dit willen uitleggen? Als er binnen twee weken geen reactie komt, zijn wij genoodzaakt het artikel weer naar je terug te sturen”. Wat doe je nu?

• Wtf? Ik stuur een chagrijnige email dat ze zelf een fout hebben gemaakt en ik daar geen misbruik van van heb gemaakt. Denken ze nou dat ik ergens een tweede sjaal met verpakking en al vandaan getoverd heb en die naar hen heb verstuurd? Met welke reden??
  • Ehhhhh… okeee… Nou ja dan houd ik me wel even twee weken stil en sturen ze die sjaal naar me op toch, heb ik 'm alsnog gratis
  • Ik zou gewoon een normale email sturen om de situatie uit te leggen, is vast een overwerkte klantenservicemedewerker ofzo
  • Ik zou eerst ff checken of ze iets in rekening brengen voor die sjaal die ze naar me opsturen en daarna twee weken niet reageren (hopelijk werkt dat)

0 stemmers

3 likes

Doe dat maar als pyjama met lange mouwen dan

2 likes

grote bedrijven zoals de bijenkorf vernietigen meestal artikelen die retour komen toch? dus dan zou ik hem wel houden, bij een kleiner bedrijf niet.

Denk niet dat de Bijenkorf een paar Gucci schoenen o.i.d. vernietigt als ze teruggestuurd worden.

20 likes

nee oke daar heb je een punt haha maar bij een sjaal dacht ik niet echt aan iets duurs. maar dat kan natuurlijk gewoon

heb jij dingen waarvan je echt niet zeker weet of je het hebt gedroomd of dat je het echt hebt meegemaakt?

• jawel
  • nee
  • ik weet het niet

0 stemmers

ik heb dit met één heel specifieke herinnering(?) haha en ik moest er aan denken door het FF boulevardtopic. ik weet echt niet zeker of ik ooit een keertje langs koningin beatrix reed met de tram of dat ik dat heb gedroomd, en het zit me soms nog steeds dwars lol

8 likes

Ik heb dit met een vakantie. Ik heb herinneringen aan een vakantie waarvan ik oprecht geen idee heb of ik dat nou heb gedroomd of dat het echt was. Ik heb namelijk heel specifieke herinneringen hieraan, echt inclusief details van hoe het zwembad eruit zag en waar ik met wie stond.
Maar ook een herinnering dat ik wakker werd met deze droom over die vakantie.
Of ik heb dus gedroomd over een vakantie die ik echt heb meegemaakt eerder. :exploding_head: :exploding_head:

2 likes

Ik verveel me, dus even een test. Alle werkwoorden moeten in de verleden tijd worden vervoegd.

1. Doordat we te laat … (vertrekken), … (halen) mijn zusje en ik de trein naar Amsterdam niet.
  • Vertrek
  • Vertrekken
  • Vertrok
  • Vertrokken

0 stemmers

• Haal
  • Halen
  • Haalde
  • Haalden

0 stemmers

1. We … (zorgen) ervoor dat de boodschappen op tijd in huis … (zijn) in verband met de feestdagen.
  • Zorg
  • Zorgt
  • Zorgen
  • Zorgde
  • Zorgden

0 stemmers

• Is
  • Ben
  • Zijn
  • Was
  • Waren

0 stemmers

1. Hij zat … met zijn been te trillen, wat voor flinke irritatie zorgde.
  • Continue
  • Continu

0 stemmers

1. Dit … lawaai zorgt ervoor dat ik binnen no time doof ben.
  • Continu
  • Continue

0 stemmers

4 likes