Stel je persoonlijke vraag #47

Piercings in het gezicht vind ik zelf niet professioneel of van die microdemals in het decolleté, in mijn werk althans. Zal vast indoctrinatie zijn door nurture.

Tattoos op handen, gezicht en hals vind ik hetzelfde van. Maar dat vind privé ook niks. Heb zelf twee kleine tattoo’s die niet heel erg opvallen dus ben wel een beetje een hypocriet. Heb wel een aantal collega’s met hele grote tattoo’s maar ik kan me niet voorstellen dat ze die laten zien tijdens afspraken buiten de deur. Je kan overal terechtkomen in dit werk, bij alle soorten mensen. Je kunt denk ik het beste zo neutraal maar netjes mogelijk ogen als je afspraken buiten de deur hebt. Nogmaals: in mijn werkveld.

1 like

Nee? Vind het precies niks zeggen eigenlijk. Getrouwd met man en heb een kind, maar ben bi met eigenlijk normaal voorkeur voor vrouwen.
Kennis van mij is getrouwd met man en heeft een kinderwens en identificeert zich als non-binair.

13 likes

Ik moest ze er wel uithalen/afplakken bij de hema horeca en de ah to go

2 likes

Ik vind het prima om in de pauze bijv. bepaalde onderwerpen zoals politiek, privé-situaties etc te bespreken, maar wat mij betreft hoeft dat niet de diepte in (met iedereen). Ik heb wel een betere band met bepaalde collega’s waar ik meer mee deel.

Ik vind het op zich best kunnen, maar mijn werkomgeving leent zich niet heel erg voor zichtbare tatoeages en piercings. Ik heb wel eens tattoos bij mensen gezien, maar denk niet dat je snel iemand met een nek tatoeage bij ons zou zien bijvoorbeeld.

Mijn kledingstijl op werk is ook wel echt een stuk suffer en formeler dan hoe ik mij buiten werk kleed.

4 likes

Ok in dat geval heb ik geen interesse om dat van mijn collega’s te weten behalve welke pronouns ze willen dat ik gebruik.

2 likes

Zetten jullie je pronouns in je handtekening op je werk?

• ja
  • nee

0 stemmers

Dit vind ik dus eng haha

7 likes

Ja, maar dat is omdat mijn naam vaker voorkomt bij het mannelijk geslacht en ik het heel irritant vind om steeds “beste meneer negativ” te krijgen in de mail.

6 likes

Ik denk dat kinderen dat eng vinden :sweat_smile:.
Iig mijn eigen kleuter zou dat wel eng vinden ja.

1 like

Ik vind het leuk om enig idee te hebben van iemands thuissituatie en hobby’s/vrijetijdsbesteding, maar oppervlakkige info is wat mij betreft prima. Dan is er een groot neutraal gebied waarvan ik het prima vind om meer te weten als diegene dat zelf graag kwijt wil, zoals vriendschappen, dieet, geaardheid etc. En er zijn onderwerpen waarbij ik niet de behoefte heb om het inhoudelijk echt over te hebben op werk, zoals religie of politiek. Please geen politieke discussies of over fundamentele onderwerpen want op werk zit je nou eenmaal met mensen waar je mee zal moeten samenwerken, ook al voel je soms op je klompen aan dat ze heel anders in het leven staan dan jij.

5 likes

Heb je wel eens een soa opgelopen?

• ja
  • Nee

0 stemmers

Anoniem

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Nee weet je wat eng zou zijn? Een juf met een tatoeage in haar nek van een

CLOWN

20 likes

Nee wel een date die mij ooit had gebeld. Bij de huisarts kreeg ik een hele preek, beetje terecht want had net een spiraal. Maargoed ik bleek geen soa te hebben thank god.

1 like

Preek? Dat hoeft toch ook weer niet.

1 like

Lol ja goede aanvulling.

1 like

Nee, maar het was een huisarts in opleiding. Die moest zich even laten gelden, I guess.

1 like

Heeft denk ik weinig met de opleiding te maken en vooral met het karakter

10 likes

10000% :cold_face::sob:

Is een cliniclown enger dan it?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou jij kunnen daten met een cliniclown?

• Nee
  • Ja, maar casual
  • Ja, we zouden een toekomst kunnen opbouwen

0 stemmers

2 likes

Ik neem aan dat hij thuis de neus afdoet?

5 likes