Stel je persoonlijke vraag #47

Ik deed dit laatst toevallig een keer om erachter te komen dat het precies op ons adres van ons appartementgebouw was :grimacing: Was gelukkig maar een klein brandje en niet veel aan de hand.

Ik kom het ook vaker tegen in tijdschriften en/website ervan. Bijv in de happinez en flowmagazine staan regelmatig artikelen.

Zelf heb ik het idee dat het opgekomen is met die selfcare hype en dat corona ook niet mee heeft geholpen, het valt wat in dezelfde categorie vind ik als propvolle agenda’s, laatste moment afzeggen

3 likes

Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik gewoon echt niet van iemand af kwam zonder expliciet uit te spreken dat ik het niet zag zitten.

6 likes

Voor diegenen met een iphone, knap jij af op mensen met android?

• Ja, daar knap ik op af
  • Nee natuurlijk niet
  • Ik heb android en heb verkeerd gestemd

0 stemmers

Als jij nu zwanger blijkt te zijn

• Is dat ontzettend gewenst
  • Is dat even schakelen, maar wel gewenst
  • Is dat ongewenst
  • Anders

0 stemmers

Ik heb dit nooit ervaren maar van het concept heb ik ook buiten het forum van gehoord in de media

3 likes

ik vind het zo raar dat in een wereld waar iedereen zogenaamd een hekel heeft aan ongelijkheid, klassisme en kapitalisme mensen elkaar beoordelen op hun telefoonmerk :skull:

22 likes

Tussen ongewenst, even schakelen en gewenst in.

@Vuile_bitch het zegt iets over je karakter als je op dagelijkse basis met zo’n brak ding kunt leven.

4 likes

Andere: ik zou in shock zijn als ik nu ineens niet zwanger blijk :stuck_out_tongue_winking_eye:
Groetjes van iemand die z’n tenen al een paar weken niet meer kan zien :rofl:

23 likes

Een vriendin van mij heeft dat wel gedaan bij 2 vriendschappen. Letterlijk heeft ze bij 2 vriendinnen gezegd dat het haar teveel energie kost en het niet werkt.
Niet omdat ze uit elkaar gegroeid waren maar het kostte haar teveel tijd. En ik denk dan laat het zo als het is en dan verwaterd het wel . Het voelt ook vreemd want voor zelfde bedenkt ze zich ook over onze vriendschap. Al gaat die van ons verder terug dan die andere 2.

1 like

Dat is meteen een afspraak maken bij de huisarts voor een overtijd behandeling en me afvragen wtf er mis is met die spiraal.

Ik hou tot m’n 40ste de optie open om van gedachten te veranderen maar zie dat niet echt gebeuren tbh en weet heel heel zeker dat zwanger worden ongewenst en niet welkom zou zijn.

4 likes

haha nou ja ik heb het dus echt over mensen die bloedserieus niet bevriend willen zijn oid met android gebruikers. verwachten dat iedereen 1000 euro neerlegt voor een telefoon vind ik ook wel iets zeggen over je karakter namelijk

edit: oh blijkbaar zijn samsungs ook zo duur? jezus ik heb al 100 jaar geen telefoon gekocht

2 likes

Lol ik dacht dat er ā€˜ontzettend ongewenst’ stond totdat ik net weer even las en dacht ?

Ik wil geen baby op m’n 11,5e jongens!!

10 likes

Ligt aan de Android hoor. Je hebt echt prima nieuwe telefoons voor 300/400 euro en ik zie niet wat een telefoon van 1000 euro nou zo speciaal maakt dat dat een must is.

7 likes

Oja lol die optie is er natuurlijk ook nog

3 likes

Deze emoji op Android is echt vreselijk 🫠

1 like

En het allerergste zijn Windows laptops

2 likes

Excuse me? Android vlaggenschip is ook gewoon €1000 euro :smiling_face_with_tear:

@Xiomara gelukkig bestaat er nog Ubuntu :joy:

2 likes

Niet beoordelen maar ik vind het wel heel vervelend smsen met iemand die een android heeft.

2 likes

jij woont in de vs toch? wordt sms daar nog veel gebruikt? ik wist wel dat mensen meestal geen whatsapp hebben maar sms…

Hoezo dan?

2 likes