Hahahahaha hoe kom je daar bij
Ik ben echt super verbaasd dat mensen dit nog fout hebben na de ultieme 010 hack?
Ik ken die hack niet?
De wat?
Dan lees je het forum niet goed genoeg
010 = geen n, wel een n, geen n
En dat geldt alleen voor ‘te allen tijde’? Of zijn er meer zinnen waarbij dit op gaat. Want zo goed vind ik die hack anders niet haha
Nooit van gehoord! En ik las het als ‘nul tien’ als in Rotterdam
Zo lees ik het ook, maar als je het maar onthoudt is het toch prima?
@the.rebel.club geen idee heb t ook maar geleerd van juf @Banananana
Ik vind ‘m net als @the.rebel.club niet heel logisch. In een 0 en in een 1 zit allebei een N
Maar goed ik zal volgende keer aan jullie denken als ik het gebruik haha!
0 = geen, het gaat er niet om of in het woord nul een N zit
Ohhhhhh
te heeft 0x de letter n
allen heeft 1x de letter n
tijde heeft 0x de letter n
en achter elkaar is dat 010!
dus als je te allen tijde wil zeggen, en niet weet waar een n moet en waar niet kun je het zo onthouden
hopelijk helpt dit haha
0 zonder N
1 mèt N
0 zonder N
Dus te (0) alleN (1) tijde(0)
Als het ten allen tijden zou zijn zou het 111 zijn
Als je in je hoofd weet dat je nul tien als 010 schrijft is er toch niks aan de hand?
Maar in jouw geval spreek je dan toch lekker uit als nul een nul, maakt ook niks uit
Of je spreekt het nooit uit, het is maar een ezelsbruggetje
je relatie gaat uit en je ex heeft na een maand een nieuwe relatie
met een influencer
vind je dit erger/vervelender/maakt het je bozer dan als het geen influencer was geweest?
- ja, veel erger
- beetje erger
- neutraal
- maakt me helemaal niet uit
- anders
0 stemmers
Ik zou vooral lachen, die influencer succes wensen en alles volgen
Hoe is het contact met je buren?
- Ik ken ze goed, weet de namen en kom bij elkaar over de vloer
- We groeten elkaar
- Ik weet niet wie mijn buren zijn
- Anders, vertel…
0 stemmers
Buren bij mijn ouderlijk huis : ik ken ze bijna allemaal, love die mensen en het is soms net familie.
Buren bij mijn eigen woning : Ik weet wie er naast me woont en ik weet wie er boven me woont. Verder hoi/doei en soms een leuk kletspraatje. Meer hoeft niet voor mij
Aan 1 kant woont een stel van 70. Die nemen souvenirs enzo mee voor onze peuter als ze op reis zijn geweest 🥹. Ze hebben zelf geen kinderen en zijn een soort suikeropa&oma. Komen niet echt fysiek over de vloer eigenlijk (enkele keer daar binnen geweest), maar ze doen altijd kaartjes door de bus of bellen aan met wat lekkers. Andersom ook. En we maken op straat altijd een praatje. Oh en de mevrouw mailt me, hele verhalen. Te lief . Ze gaan vaak op vakantie en wij zorgen regelmatig voor de poezen.
De andere kant een man van 70+ alleen. Die geven we ook wat lekkers met kerst enzo. Of m’n kind ging als hulppiet een cadeautje brengen voor Sinterklaas. Kerstkaartjes enzo. En we kregen van hem voor de geboorte van de jongste een kaartje met €20 erin. Zo lief 🥹.
Paar huizen verderop woont een lief gezin. Vonden net door de brievenbus weer een boek en een ander cadeautje. Zo lief toch!
Heel verhaal. Maar vind het zo aandoenlijk haha. Ben dankbaar voor zulke lieve mensen. We hebben zelf weinig familie en vooral het eerste stel voelt een beetje als een soort familie.
Ruzie met de buurman