https://www.reddit.com/r/history/comments/7btv14/the_more_things_change_the_more_they_stay_the/
een mooie samenvatting van haten op jongeren door de eeuwen/millenia heen
https://www.reddit.com/r/history/comments/7btv14/the_more_things_change_the_more_they_stay_the/
een mooie samenvatting van haten op jongeren door de eeuwen/millenia heen
Ik zit echt zo na de posts hierboven over de dagen van de week. Hoe bedoel je onder boven links rechts ![]()

Wij hebben geen gratis lunch maar wel heel flexibel qua hybride werken alleen eigenlijk iedereen werkt wel 38 uur. Voor de rest vind ik dat we wel aan je eisen voldoen maar in Nederland zitten niet zoveel IT ers ![]()
āGewoonā naar rechts, maar wel met een hobbel. Alsof je een karretje een drempel over trekt. En dan van maandag - zondag is zonder drempels door naar de volgende dag eentje naar rechts.
Ik snap je punt hoor, maar dan moet het verbod gaan om veiligheid. Dus geen puntnagels en houd het redelijk kort. Maar dan dus ook geen oorbellen of sieraden meer. Mijn kinderen nemen trouwens regelmatig steentjes mee die ze buiten op het plein vinden. Net zo onveilig ![]()
Ik vind vooral het hygiƫne aspect echt een non-argument. Kinderen zelf zijn de grootste bacterieverspreiders die er zijn, dus je voorkomt het toch niet helemaal. En ik heb dan liever een leidster met nepnagels die goed haar handen wast, dan een met hele korte nagels die het allemaal wel welletjes vindt.
Dit mag vaak ook niet. Net als dat lang haar (eigenlijk) vast zou moeten. En dat heeft met zowel hygiƫne als veiligheid te maken. Het zal niet overal gebeuren, maar op de meeste plekken waar ik gewerkt heb mocht je geen grote oorbellen, liefst geen ketting om, alleen een trouwring, liever geen armbanden of horloges. Ben ik het overal mee eens, zeker niet, maar veel dingen snap ik wel.
Overigens hebben die nagels ook echt wel met hygiƫne te maken, want als die kunstnagel in een maaltijd valt, is dat ook niet al te fris. Of als er na het verschonen wat achter blijft zitten en vervolgens wordt er weer een fles gemaakt, lijkt me ook niet lekker. En tuurlijk was iemand haar handen, maar ik heb nog nooit iemand met een nagelborsteltje op de groep haar handen zien wassen.
Alle berichten (klachten) die binnenkomen bij de omroep als Janny een taartje proeft in Heel Holland Bakt met haar ringen om. Hoe onhygiƫnisch dat wel niet is. Nu ik erover nadenk ging dat nooit over haar nagels, altijd over de ringen.
Want andere ringen zijn gevaarlijk, maar trouwringen niet? Doe gewoon alles of niets, wat een nonsens dat een trouwring dan wel magā¦
Ik vind al die losse haren van de deelnemers erger
ELK JAAR WEER!
Janny gaat niet met haar vinger in het deeg roeren
@kika ja, ze zeggen omdat trouwringen glad zijn. Tegenwoordig niet meer zo als vroeger. Denk ook dat het een tegemoetkoming is, omdat men er veel waarde aan hecht. Ik had ook een collega die een asketting mocht dragen terwijl de rest dat niet mocht.
Komen ook klachten over binnen. Maar t zijn natuurlijk geen profs en t is niet voor de verkoop. Dus als Janny en Robert er geen problemen mee hebben: lekker doen zo.
Ja vind ik ook heel krom hoor.
Wat @Vaiana ook al zegt, vanuit het idee dat die vaak glad zijn en vanwege die emotionele waarde. Ook omdat er gezegd wordt dat een trouwring vaak niet meer zo makkelijk afgaat. Maar eens dat het raar is dat dit wel mag, maar een gewone ring niet.
Vind jij het onaantrekkelijk als een man (of evt jouw mannelijke partner)ā¦
zittend plast?
0 stemmers
Of huilt tijdens een (emotionele) film/serie/programma
0 stemmers
Of niet kan autorijden?
0 stemmers
Beetje maarrrr niet omdat het een man is maar omdat ik awkward word van mensen die huilen bij fillms of series en daar zou ik slecht op gaan
En trouwens eerder onaantrekkelijk als hij staand zo plassen, ik vind iemands pis van de tegels bikken zo goor. Ga gewoon zitten!!!
Ik zou mn partner er niet per se onaantrekkelijker door vinden, maar zou er wel echt chagrijnig van worden als ik altijd zou moeten rijden en dus ook altijd de dingen zou moeten doen waar een auto voor nodig is, en nooit eens zelf door mijn partner weggebracht of opgehaald zou kunnen worden
Als mijn man zittend zou plassen scheelt dat waarschijnlijk schoonmaaktijd dus is juist beter vind ik
Mijn man kon fantastisch autorijden, nu helaas door medische redenen niet meer, maar hij is me daar niks minder om geworden hoor @Mexi
Dus van zondag naar maandag gaat een regel naar beneden (boven naar onder) en van rechts naar links. Want zondag is dan rechts en maandag links ![]()
Dus diagonaal van rechtsboven naar links onder ofzo
Ruim jij de plas van je man op?!![]()
Mannen kunnen ook beter uitplassen als ze zitten
Ik heb geen man, maar ik merk altijd bij wcs waar mannen en vrouwen gaan dat ze viezer zijn
Ook handvaten enz