Ik zou mijn vriend wel onaantrekkelijk vinden wanneer die geen rijbewijs heeft uit gemakzucht geen zin in en dat ik dan vervolgens altijd kan rijden en altijd de bob ben. Mocht hij angst hebben om te rijden dan vind ik dat al heel anders
Maar echt dat is zo hot!
Juistttttt aantrekkelijk! Mân ex en mân huidige vriend plassen zittend en ik vind dat zo chill. Ik vind staand plassen echt voor van die domme MANNEN
Ja mijn trouwring is ook niet glad. Maar omg als iets van een asketting in mân eten komt zou ik dat echt vele malen erger vinden dan een willekeurige Claireâs ketting.
Echt bullshit dat je sommige dingen aan mag houden. Ik vergeet ook mân trouwring wel eens, val ik echt niet opeens op een piemel buiten.
Vind het heel aantrekkelijk als mannen huilen tijdens emotionele films. Sws mannen die niet huilen kan ik niets mee
Jaa als ze zo die linkerhand op het stuur hebben en dan zo rechts achteruit kijken ![]()
![]()
![]()
Ik heb een zak chips van 120 gram gekocht. Hoeveel porties denk je dat dit zijn volgens Lays?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
0 stemmers
Het antwoord is 4 porties
Of een fitbit draagt
Ik vind het juist onaantrekkelijk als een man per se overal staand wil plassen om zân zogenaamde mannelijkheid te bewijzen.
Wat grappig dit is echt precies hoe ik het ook zie
https://www.cpsc.gov/Recalls/2008/claires-recalls-childrens-metal-necklaces-due-to-risk-of-lead-exposure
You sure? ![]()
Helemaal gelijk, maar ik ben kennelijk een boomer met werkregels. Ik vind gewoon dat je je aan de outfitregels moet houden. Boeien, dan geen nepnagels. Maakt je echt niet minder jou.
Heb ook jaren moeten wachten tot ik een baan had waarbij ik mijn haar paars mocht verven. Voelde me niet minder/meer mezelf dan voorheen. Maar thatâs me
Als je het verdeelt over 4 bakjes denk je Waar is mijn chips
Die zakjes vroeger bij traktatie waren vaak 25 gram. Een paar waren 30 of 35 geloof ik, de wokkels bv. Door die 25 gram had ik nog meer personen verwacht. (En door de strengere meningen tegenwoordig mbt snacken en portiegrootte)
En deze klassieker?
- Ken ik niet
- Ken ik wel
- Komt mij wel bekend voorâŠ
0 stemmers
- Vond ik vroeger leuk
- vind ik nu leuk
- vind ik nog steeds leuk
- vond ik vroeger kut
- vind ik nu kut
- vind ik wel aardig
- vond ik vroeger wel aardig.
- nof steeds aardig
- geen mening
0 stemmers
En haar andere hit, een ballad.
- Zeiknummer
- Mooi nummer
- mwehhh
- Het andere lied is leuker
- Deze ken ik niet
- allebei even qua feeels
- Deze is beter
- geen mening
0 stemmers
Ik ken alleen dat whyyyyyhyyyyhyyyyhyyyhyyyhyyyyyyy cant you just hold me and hooooohoooooohooooooowwwwwww is it so hard and doooohooohooohoooohoo you like to see me broken and whyyyyyhyyyyhyyybyyyyhyyyyyyhyyy do I still care
Echt een teeeeeeeeeheeeeheeeeheeering nummer.
Ik zo je wel die willen zien karaoken.
Vreselijk inderdaad. Valt voor mij echt in de categorie Youâre beautiful van James Blunt en 9 Million bicycles van Katie Melua.
Brrrrr die enorme langgerekte uithalen met die schelle stem, ik kan hier echt niet naar luisteren.
Weet jij wat een centenbek is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bedoel je een centenbak?
Ik ken alleen de centenbak