Stel je persoonlijke vraag #47

Ik zou het vervelender vinden als die openlijk formule 1 fan is.

Wat zou je vervelender vinden (bij beide geldt dus de merch dragen, alle filmpjes erover kijken, naar fandagen of wedstrijden gaan)

• Partner is openlijk Enzo Knol fan
  • Partner is openlijk formule 1 fan

0 stemmers

Hahaha wat waren de main points?

4 likes

We doen dat enkel bij Nieuwjaar en op verjaardagen als er getrakteerd wordt.
Vrienden begroeten we wel steeds met een kus.

1 like

Ben er niet heen geweest, het ging volgens mij o.a. over eindeloos telefoongebruik (ook op werk) en een andere visie op werk/prive-balans (als in: het normaal vinden een uur later aan te komen kakken).

6 likes

Ik denk dat ik die partner ben, minus de merch en fandagen. Maar ik heb eigenlijk altijd wel vlogs aanstaan. Zou het wel heftig vinden om iemand te daten die obsessief fan is van wat dan ook (voetbal, formule x etc) maar als hij een vlogje van Enzo kan waarderen zou ik dat wel heel leuk vinden

1 like

Vind je het normaal eindeloos je telefoon te gebruiken op werk?

• Nee
  • Nee maar doe het toch
  • Ja

0 stemmers

Vind je het normaal een uur later aan te komen kakken?

• Nee
  • Nee maar ik doe het toch
  • Ja

0 stemmers

1 like

Maken de gen-Z’ers op jouw werk de vooroordelen over het algemeen waar?

• n.v.t.
  • Ik weet niet wat die vooroordelen zijn
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Maken de boomers op jouw werk de vooroordelen over het algemeen waar?

• n.v.t.
  • Ik weet niet wat die vooroordelen zijn
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik vind een Formule 1 fan juist een plus :smiling_face_with_three_hearts: Als het een gewone fan is van een leuk team dan. Van zo’n typische bierbuik Max Verstappenfan met petje en uitgelubberd vest die jaarlijks met de camper naar Oostenrijk gaat om daar op de Max-tribune z’n oranje rookbom af te steken word ik ook niet heel blij.

8 likes

Haha same, en ik geef bovendien les op vrijdagavond dus dan heeft sowieso niemand goesting om te antwoorden. Toppp

1 like

Ja sorry maar die Verstappen fans zijn zo overheersend dat ik niks anders voor me zie :sweat_smile:.

@Calypso ik zie voor me dat iemand fan is geworden toen ze jonger waren en er niet uitgegroeid zijn. Ik vind een beautygloss fan als partner ook niet gĂȘnant.

4 likes

Ik vind boomercollega’s echt 100x erger dan de gen-Z’ers!

(Misschien ook omdat ik eigenlijk gen Z ben)

7 likes

Oja, dat kan ik me ook voorstellen. Heb even een boomerpolletje toegevoegd. :sunglasses:

2 likes

Hm ja mijn man is 36 en hij zegt net dat die die hele man nog nooit gezien heeft haha, maar tis meer dat ik me er wel wat bij voor kan stellen.
Enzo Knol maakt ook gamevideos en dat kijkt mijn man ook als tijdverdrijf (ja niet die van Enzo dus).

1 like

Ze kunnen allebei niet met computers overweg, echt dramatisch.

3 likes

Ik vind het juist zo leuk gen-z’ers op werk. Je kan echt met ze lachen want ze geven echt geen fuck (maar werken wel goed) en het zorgt voor zo veel grappige momenten in vergaderingen enzo als ze gekke dingen zeggen. Het leukste vind ik dat ze niet meedoen in de hiĂ«rarchie. Alle boomers zijn daardoor continu in shock en de millennials zie je gewoon real-time bedenken hoe ze zich ertoe moeten verhouden waardoor het ook super ongemakkelijk en grappig is haha.

15 likes

Alle boomercollega’s in de groepsapp: :+1: :+1:

11 likes

Wat bedoelden ze daar dan precies mee?

3 likes

Dat zeg ik ook altijd :sweat_smile: wat vind je daar opvallend aan?

5 likes

Dat je geen hele act op hoeft te voeren om geaccepteerd te worden?

2 likes