Ik droeg hem juist overdag omdat ik het echt heel oncomfortabel slapen vond met dat ding in
Ik vind mezelf wijs, maar of ik het altijd gebruik
Nee
Sinds oud en nieuw hoor ik echt overal om me heen dat iedereen slecht slaapt. Ik zelf ook. Valt dit jullie ook op?
- Ja ik hoor dit ook veel
- Nee
0 stemmers
Heb je hier zelf ook last van?
- Ja
- Nee
- Ik sliep daarvoor ook al slecht
0 stemmers
Ik kan me echt niet voorstellen dat hoe mijn partner pist invloed kan hebben op hoe aantrekkelijk ik hem vind??? Vinden de mensen die ja stemmen het sexy om hun mannelijke partners staand te zien plassen of wat???
![]()
Eigenwijs vooral
Ik zou nog liever elke dag koud willen afdouchen dan dat ik niet meer elke dag 8 uur mag slapen
ik ga lekker zo naar bed
De mijne laat de deur open ![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga dit filmpje niet kijken, maar 6 uur slaap voor de meeste mensen echt niet genoeg. 7-9 is volgens mij wat als normaal/gezond wordt gezien.
Je slaapt niet eens 6 als je 12 uur het licht uit doet en 6 uur eruit gaat. Max 5,5. Natuurlijk slaap je goed, je bent helemaal kapot ![]()
Hall & oates
- Geweldig
- Leuk
- Wel leuk
- Neutraal
- Beetje stom
- Kut
- Ken ik niet
0 stemmers
Ik hoorde laatst dat 2 weken max 6 uur per nacht slapen hetzelfde effect heeft als wanneer je zoveel alcohol ophebt dat je niet zou mogen rijden.
5,5 uur klinkt echt afschuwelijk.
Jeetje, mij niet bellen hoor ![]()
Ik droeg hem toch gewoon overdag of weet je dat niet meer
wow zo veel āken ik nietā??? jullie kennen geen maneater, kiss on my list, out of touch, i canāt go for that? ik kan me dit echt niet voorstellen haha
- oh ja die liedjes ken ik wel
- nee ken het nog steeds niet
0 stemmers
Tenminste niet zo aan de titels
Kim Feenstra
Dat eerste liedje was een hit toen ik 19 was en ik moet altijd denken aan mijn zomerliefde van toen.

Er zijn serieus vrouwen die dat zeggen. Is niet mannelijk, blabla. Begrijp er ook niks van.
Hoe laat ga je naar bed op een gemiddelde doordeweekse avond?
- Voor 20.30 uur
- 20.30 uur
- 21.00 uur
- 21.30 uur
- 22.00 uur
- 22.30 uur
- 23.00 uur
- 23.30 uur
- 00.00 uur
- 00.30 uur
- 01.00 uur
- Na 01.00 uur
0 stemmers
En hoe laat staat je wekker dan meestal op een doordeweekse werkdag?
- Voor 05.00 uur
- 05.00 uur
- 05.30 uur
- 06.00 uur
- 06.30 uur
- 07.00 uur
- 07.30 uur
- 08.00 uur
- 08.30 uur
- 09.00 uur
- 09.30 uur
- Na 09.30 uur
0 stemmers
Heb t filmpje niet gekeken maar korter in bed liggen zodat je betere slaapkwaliteit krijgt is ook gewoon een normale behandeling voor slaapstoornissen, dus ik vind er ook niet zoveel geks aan! Maar zou wel geneigd zijn als dit een tijd goed gaat het met een half uurtje uit te breiden.
Ik slaap gemiddeld ook zoān 6uur, dus dat dat gelijk staat aan dronken achter het stuur schrik ik wel van. Maar goed dan dat ik vrijwel altijd met het ov ga ![]()