Stel je persoonlijke vraag #47

Ik vind het leuk om enig idee te hebben van iemands thuissituatie en hobby’s/vrijetijdsbesteding, maar oppervlakkige info is wat mij betreft prima. Dan is er een groot neutraal gebied waarvan ik het prima vind om meer te weten als diegene dat zelf graag kwijt wil, zoals vriendschappen, dieet, geaardheid etc. En er zijn onderwerpen waarbij ik niet de behoefte heb om het inhoudelijk echt over te hebben op werk, zoals religie of politiek. Please geen politieke discussies of over fundamentele onderwerpen want op werk zit je nou eenmaal met mensen waar je mee zal moeten samenwerken, ook al voel je soms op je klompen aan dat ze heel anders in het leven staan dan jij.

5 likes

Heb je wel eens een soa opgelopen?

• ja
  • Nee

0 stemmers

Anoniem

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Nee weet je wat eng zou zijn? Een juf met een tatoeage in haar nek van een

CLOWN

20 likes

Nee wel een date die mij ooit had gebeld. Bij de huisarts kreeg ik een hele preek, beetje terecht want had net een spiraal. Maargoed ik bleek geen soa te hebben thank god.

1 like

Preek? Dat hoeft toch ook weer niet.

1 like

Ligt aan het type zou ik zeggen. Is het IT? Een Cliniclown?

2 likes

Lol ja goede aanvulling.

1 like

Nee, maar het was een huisarts in opleiding. Die moest zich even laten gelden, I guess.

1 like

Heeft denk ik weinig met de opleiding te maken en vooral met het karakter

10 likes

10000% :cold_face::sob:

Is een cliniclown enger dan it?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou jij kunnen daten met een cliniclown?

• Nee
  • Ja, maar casual
  • Ja, we zouden een toekomst kunnen opbouwen

0 stemmers

2 likes

Ik neem aan dat hij thuis de neus afdoet?

5 likes

Een van mijn collega’s verteld minstens 4 keer per week over zijn CAVIA’S en ik weet niet of ik het irritant of aandoenlijk vind. Een 55 jarige man die met z’n vrouw op een boerderij woont en sinds de kinderen uit huis zijn altijd rond de 15 cavia’s heeft…

34 likes

Hahaha Plukje heeft niet zo goed gegeten vanmorgen maar Jansje zag eruit alsof ze lekker had geslapen

6 likes

Ja en hij stopt m daarna in je achterste

2 likes

Dat is wel de manier hoe hij verteld. En dat hij dan met bepaalde cavia’s op de bank tv heeft gekeken. Dan gaat hij op de bank liggen en mogen er een paar op hem liggen. Eigenlijk is het wel echt heel schattig.

@wiewatwaar zeker! Dat vind ik het leukste onderdeel haha.

7 likes

Ah ja dat klinkt best lief :hugs:
Ik luister liever naar verhalen over Plukje dan een betoog over ‘de zin van het u zeggen tegen de ouders’ (dit is het eerste voorbeeld wat me zo te binnen schiet) echt hele pauzes werden er mee gevuld en echt niemand had daar energie voor.

1 like

Als jij een afspraak hebt bij iemand thuis, dan ga jij via:

• De voordeur
  • De achterdeur

0 stemmers

Je woont

• Op het platteland
  • In de stad

0 stemmers

2 likes

Ligt aan het huis. Mn vrienden in de stad hebben of geen achterdeur of je kan niet via een pad of iets in de tuin.

5 likes

Iedereen komt hier via de achterdeur en ik vind het superirritant want daar zit geen bel maar ik moet wel zelf de deur openen (speciaal slot erop). Familie en vrienden prima maar ook monteurs en dergelijke lopen achterom, heel apart.

5 likes