Maar ik krijg nog steeds een koude neus
dit is weer een typisch voorbeeld van De Sfeer !!!
Ik denk dat ze het anders bedoelt dan dat het er staat. Misschien kun je haar een berichtje sturen zoals " Hey lieverd allemaal kut smoesjes die er op neer komen dat ik jouw profiel foto spuuglelijk vind maar ik durf dat niet te zeggen. Dus nu hoop ik dat jij met dit zalvende verhaal begrijpt wat ik bedoel. Zo niet dan ben jij de boeman en niet ik want ik heb alles gedaan om deze situatie te redden."
nou jullie oordelen nu wel heel erg snel. ik gooide tomaten naar haar profielfoto omdat ik toevallig net een tomaat wilde snijden en uitgleed over een bananenschil die mijn kind op de grond had gelegd. toen liet ik per ongeluk de tomaat los en eindigde hij op mijn beeldscherm, recht op @Vaiana’s profielfoto. maar als jullie dat pestgedrag vinden is dat ook prima, ik weet tenminste zelf hoe het echt zit. ![]()
Ja dit zeg je in je eerste post niet
dit soort disclaimers komen altijd achteraf.
Ik zou het wel overwegen, ik heb destijds uit een soort ‘gewoonte’ zonder na te denken onze kinderen de achternaam van mijn man gegeven, maar achteraf had ik het ook wel leuk gevonden als mijn achternaam gebruikt was. Alleen één kind is voor 2016 geboren en de ander daarna dus dat is interessant😅
Wil nieuwe handdoeken bestellen (voor douchen) in twee verschillende kleuren. Hoeveel handdoeken zou je kiezen per kleur voor een huishouden van 2 volwassenen?
- 1 per kleur
- 2 per kleur
- 3 per kleur
- 4 per kleur
- 5 per kleur
- 6 per kleur
- Meer dan 6 per kleur, hoeveel dan???
0 stemmers
8 stuks, genoeg om een week niet te hoeven wassen en 1 extra
ligt aan de ruimte die je hebt, je budget, en hoeveel handdoeken je gemiddeld op een dag verbruikt (please niet weer een handdoekenwasdiscussie)
Ja, nee express een poll om verder geen discussie uit te lokken, anders had ik het wel in het huishoudtopic gedropt om er eens even lekker uitgebreid over te discussieren.
En de vraag is enkel wat elke lezer van de poll zou kiezen (voor 2p dan wel), alle kantekeningen dus zijn niet van toepassing.
Maar echt hahaha how I met your mother Chanel Lamborghini ![]()
- Ik zeg het meteen. De kapper kan er niets meer aan doen maar ze heeft misschien wel iets aan mijn feedback.
- Ik zeg het meteen. Misschien kan het opgelost worden met een korting.
- Ik zeg niets want er kan toch niets meer aan gedaan worden.
- Ik zeg niets want misschien moet ik er even aan wennen of zit het beter als ik het thuis style.
- Ik zou er wel iets van willen zeggen maar dat durf ik niet.
- Anders
0 stemmers
Als het iets is wat echt verkeerd is gedaan zou ik eigenlijk niet willen betalen, maar als het een kwestie van smaak of inschatting is dan hoef ik geen korting. Dan heeft iemand gewoon diens werk gedaan.
Ik zou er 3 of 4 per kleur kopen en vooral steeds een ander weer pakken. Dan worden ze in de loop van de tijd minder snel lelijk ook…
Ik zeg niks, maar kom ook niet meer terug. Hebben ze niks aan, I know, maar ik heb geen zin in de confrontatie en korting maakt de situatie niet beter.
Vind jij het gehaat op de “reusable” Stanley cups…?
- Terechte kritiek op overconsumptie
- Mensen zijn alleen maar boos omdat ze altijd iets te zeiken hebben over wat jonge vrouwen leuk vinden
0 stemmers