Maar 1 is nog nuttig? Bedoel meer het kamperen voor de target; ze sparen in elke kleur.
Btw, is een Starbucks&Target&Stanley samenwerking de meest basic samenwerking die je je kan voorstellen?
- Ja!
- Ik vind dit helemaal niet basic
0 stemmers
Maar 1 is nog nuttig? Bedoel meer het kamperen voor de target; ze sparen in elke kleur.
Btw, is een Starbucks&Target&Stanley samenwerking de meest basic samenwerking die je je kan voorstellen?
0 stemmers
ik zag ook mensen om 4 uur 's nachts in de rij staan voor de starbucks. voor een fucking beker hahaha
Ligt eraan. Ik vind mensen die meer dan 1 hebben super overdreven. En dat hele in de rij staan voor een bepaalde kleur snap ik ook niet. Maar als iemand gewoon een grote waterfles wilt ipv een suffe dopper laat ze dan.
Nou precies dit haha
Ik vond alles eraan zo grappig.Tientallen meisjes/vrouwen, allemaal gekleed in sportleggings en uggs, allemaal met zoān enorme beker.
Ik snap die lifestyle ook niet, waarom zie je eruit alsof je ff snel wegmoest en geen tijd had om een broek aan te doen, maar eigenlijk is het dan weer helemaal doorgestyled. Idgi.
Ik snap het nut van zoān enorme beker ook niet. Doe je dan de hele dag met hetzelfde water? Want hoeveel water ga je drinken? Liever een kleinere beker/fles leegdrinken en dan vullen met vers water.
haha volgens mij doen amerikanen dat sowieso heel erg, altijd van die sportkleding als normale outfit. ik snap dat ook nooit, want wanneer doe je dan je normale kleren aan?
Ja en heel eerlijk vind ik het ook altijd een beetje viezig. Omdat de meeste mensen die de hele dag aan dat ding zitten te lurken hem echt niet vaak genoeg schoonmaken.
Ik loop altijd zo en ik doe mijn normale kleding aan op het moment dat ik moet werken of op bezoek ga bij iemand. Anders is comfortabel voor mij belangrijker dan er tip top in orde uitzien, helemaal op mijn vrije dag als ik alleen maar naar de supermarkt moet.
Je brand bijna mijn hele bestaan af nu
Ja ik zag hier helaas een filmpje van dat mensen er ineens achter kwamen dat er achter bepaalde flapjes en in rietjes schimmel zat. Maar dus ook dat ze geen idee hadden hoe lang het er dan zat ![]()
Dat ding moet je veel beter schoonmaken dan een gewone waterfles door dat rietje.
maar dan draag je toch meestal gewoon normale kleren? ik zit ook niet in full glam thuis anime te kijken op de bank ofzo maar amerikanen dragen volgens mij ook vaak sportkleding naar bijvoorbeeld school, werk (indien mogelijk) en als ze gewoon buitenshuis met vrienden afspreken. dat bedoelde ik juist
Ja gadver. En daar loop je dan de hele dag mee in je mond.
Is jouw reusable waterflesje wel eens iets te goor?
0 stemmers
Ik spoel hem niet elke dag af met kokend water,
maar wel gewoon koud. Maar dat vind ik zelf niet goor en heb er ook nooit schimmel in?
Misschien ben ik goor omdat ik dat niet goor vin
Ik heb sowieso niet altijd een waterflesje bij me. Op kantoor en thuis drink ik gewoon uit een glas, neem alleen een flesje mee als ik lang onderweg ben of op vakantie. En die was ik na gebruik gewoon af met afwasmiddel en heet water.
Volgens mij helpt koud water niet tegen bacteriƫn, dus maak je het niet echt schoon.
Ik drink ook wel eens meerdere dagen uit hetzelfde waterglas zonder te wassen met zeep/kokend water.
Maar schimmel gaat me dan wel te ver.
Ik vergeet het gewoon en dan na een tijdje denk ik gatver wat zit hier en dan ga ik braaf schoonmaken en daarna vergeet ik het weer tot ie weer stinkt ofzo. Echt heel ranzig eigenlijk.
Ik heb 20.000 (gratis ontvangen / cadeau gekregen) reusable flesjes š«£. Dus na 1 dag gebruiken gaat het de vaatwasser in. En pak ik uit de kast een schone.