Stel je persoonlijke vraag #47

Hierom wil ik dus niet zo’n ding met een rietje want moet je alle losse plastic onderdelen goed schoonmaken of dan zie je niks tot het zwart is van schimmel :cry:

3 likes

Hier in huis hebben we alleen al 10 doppers

3 likes

Die dingen krijg je ook gewoon overal.

1 like

Echt altijd met merken van bedrijven erop
Op vakantie altijd zo leuk om te zien. Gelijk zichtbare nederlanders

2 likes

Draag je wel eens een trui of shirt met lange mouwen en een v-hals?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Maar v-hals staat me sws niet

3 likes

Vroeger wel veel, maar heb nu eigenlijk alleen nog maar crewneck of col

Hoewel een coltrui natuurlijk lekker warm is krijg ik het daar altijd zo benauwd van, die druk om de hals ofzo
Heb ik ze dan te strak of zit het tussen de oren

3 likes

Vandaag in de sportschool waren er 2 oudere dames die de douches van de kleedkamer gebruikte. Ik heb daar echt nog nooit iemand gebruik van zien maken.

• Douchen in de sportschool
  • Thuis douchen
  • Ik sport niet

0 stemmers

1 like

Nja ik vind thuis douchen het fijnst. Maar vind douchen in de sportschool niet raar ofzo. Je bespaard zo wel thuis geld haha.

12 likes

Soms, als het praktischer uit komt. Zou het vaker doen als het niet zo’n pisstraal was.

5 likes

Wij zitten bijna elke ochtend na het douchen ons op te tutten voor de spiegel daar voor werk, echt zo gezellig :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ja ik heb niet echt een keus als ik erna naar werk moet of na de sauna? ik snap niet hoe je dit nog nooit gezien hebt.

12 likes

Nee ik vind het ook niet raar. Bij onze sportschool moet je wel geld betalen om te douchen, maar ik heb dan ook geen idee wat je kwijt bent voor een douchebeurt thuis. Dus misschien bespaar je alsnog😂

1 like

oh maar geld betalen voor je douche in de sportschool vind ik wel raar, het is gewoon een noodzakelijk ding?

24 likes

Ik ook niet, maar dat heb ik niet echt voor het kiezen.
Ja volgens mij iets van €0,50 of €1,00 ofzo.

Misschien te strak? Ik heb zelf geen strakke coltruien en heb daar geen last van. Wel longsleeves met col die wel strak zijn (uniqlo heat tech), maar dat is dan weer zo elastisch en zo’n dun stofje dat ik die amper voel

@Vlek eigenlijk altijd daar, ik ga vaak naar zo’n aquarobics class bij mijn sportschool, daarna douche ik sowieso want ben dan toch al nat, en wil die chloorlucht zo snel mogelijk kwijt. En als ik naar een gewone les ga (en eigenlijk ook vaak na het zwemmen) ga ik ook meestal in de sauna erna, en dan douche ik ook daarna daar. Moet ook nog een stukje naar huis met het ov en wil ook niet stinkend en in sportkleding in de metro. Maar bijna iedereen doucht ook in de sportschool hier heb ik het idee, en trekt daarna zijn gewone kleding weer aan, zie bijna nooit iemand in zijn sportkleding naar buiten lopen

Bij ons douchen ook alleen de oudere dames. En daarna zetten ze hun voet naast je op het bankje waar je je schoenen zit aan te trekken en bukken ze voorover om even lekker bodylotion op te doen.

Totaal geen gene

1 like

Hier ook de oudere dames en ik heb er ook meerdere gezien - altijd ouderen - die de handdoek pakken, 1 hand voor en 1 hand achter en dan even de boel tussen de benen droogmaken.

2 likes

Huh moet je dat anders nat laten?

2 likes