Stel je persoonlijke vraag #47

Misschien te strak? Ik heb zelf geen strakke coltruien en heb daar geen last van. Wel longsleeves met col die wel strak zijn (uniqlo heat tech), maar dat is dan weer zo elastisch en zo’n dun stofje dat ik die amper voel

@Vlek eigenlijk altijd daar, ik ga vaak naar zo’n aquarobics class bij mijn sportschool, daarna douche ik sowieso want ben dan toch al nat, en wil die chloorlucht zo snel mogelijk kwijt. En als ik naar een gewone les ga (en eigenlijk ook vaak na het zwemmen) ga ik ook meestal in de sauna erna, en dan douche ik ook daarna daar. Moet ook nog een stukje naar huis met het ov en wil ook niet stinkend en in sportkleding in de metro. Maar bijna iedereen doucht ook in de sportschool hier heb ik het idee, en trekt daarna zijn gewone kleding weer aan, zie bijna nooit iemand in zijn sportkleding naar buiten lopen

Bij ons douchen ook alleen de oudere dames. En daarna zetten ze hun voet naast je op het bankje waar je je schoenen zit aan te trekken en bukken ze voorover om even lekker bodylotion op te doen.

Totaal geen gene

1 like

Hier ook de oudere dames en ik heb er ook meerdere gezien - altijd ouderen - die de handdoek pakken, 1 hand voor en 1 hand achter en dan even de boel tussen de benen droogmaken.

2 likes

Huh moet je dat anders nat laten?

2 likes

Zeker niet, maar ik doe het zelf nooit in een swingende beweging en ik heb dit ook nooit in kleedkamers gezien met leeftijdsgenoten.

5 likes

Flossen

8 likes

Ik kan daar ook niet tegen. Zelfs niet kleding met ronde hals die hoger dan het kuiltje onder mijn keel komt of hele korte kettingen. Sjaals zijn geen probleem, zal wel met druk te maken hebben.

3 likes

Ah dankje ik zal eens op de stof letten dan

1 like

Huh wat absurd dat je moet betalen zeg

1 like

Hier zijn die kleedkamers toch voor. wat moet je anders? Beetje krampachtig in een handdoekje gewikkeld je aankleden?
Enige wat mij echt te ver gaat is je -poes- scheren and i’ve seen that happen terwijl scheren één van de weinige verboden is in mijn sportschool volgens de kleedkamerregels

11 likes

Met de föhn.

Grapje uiteraard

12 likes

Wel extra knap als je dat kunt met zo’n haarföhn aan de muur zoals vroeger in de kleedkamers van het zwembad hing :face_holding_back_tears:

image

edit: oh kijk deze gym heeft er zelfs 2 voor hoofdhaar en 1 voor schaamhaar

16 likes

Lekker warme lippen

2 likes

Ik hoef geen kont in m’n gezicht nee. Als je zo’n houding aanneemt doe dan ff je kont naar de muur of in elk geval afgewend van iemand die naast je zit.
Of doe eerst een onderbroek aan bijvoorbeeld

1 like

Zijn jouw ouders nog bij elkaar?

• Ja
  • Nee
  • (een van) mijn ouders zijn (is) overleden en ze waren uit elkaar
  • (een van) mijn ouders zijn (is) overleden en ze waren bij elkaar
  • Anders

0 stemmers

1 like

Kleed jij je makkelijk om bij bijzijn van anderen?

• Ja, bij iedereen
  • Ja, bij vrienden/bekenden
  • Ja, bij onbekenden
  • Ja, alleen bij partner
  • Nee, bij niemand

0 stemmers

Douchen in bijzijn van anderen?

• Ja, bij iederen
  • Ja, bij vrienden/bekenden
  • Ja, bij onbekenden
  • Ja, bij partner
  • Nee, doe ik niet

0 stemmers

Ik heb kinderen gekregen en daarmee is alle gene die ik had echt verdwenen. In die tijd hebben er denk ik wel 15 afzonderlijke mensen mij (heel of half) naakt gezien. Dus als ik nu ergens moet uitkleden vind ik dat allemaal niet meer zo spannend.

6 likes

Huh dat droogt toch vanzelf/aan de lucht?!:exploding_head: het is niet eens in mij opgekomen dat je daar ook moet drogen? Al droog ik vaak alleen mijn rug en armen en rest aan de lucht.

3 likes

Ik trek meteen kleren aan na t douchen, dus dan zou mn ondergoed nat worden. Ik doe eerst even deppen dan :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Omdat het snel warm wordt daar beneden is het beter om goed te drogen. Warmte en vocht kan toch sneller gaan broeien.

5 likes