Zeker niet, maar ik doe het zelf nooit in een swingende beweging en ik heb dit ook nooit in kleedkamers gezien met leeftijdsgenoten.
Flossen
Ik kan daar ook niet tegen. Zelfs niet kleding met ronde hals die hoger dan het kuiltje onder mijn keel komt of hele korte kettingen. Sjaals zijn geen probleem, zal wel met druk te maken hebben.
Ah dankje ik zal eens op de stof letten dan
Huh wat absurd dat je moet betalen zeg
Hier zijn die kleedkamers toch voor. wat moet je anders? Beetje krampachtig in een handdoekje gewikkeld je aankleden?
Enige wat mij echt te ver gaat is je -poes- scheren and iâve seen that happen terwijl scheren één van de weinige verboden is in mijn sportschool volgens de kleedkamerregels
Met de föhn.
Grapje uiteraard
Wel extra knap als je dat kunt met zoân haarföhn aan de muur zoals vroeger in de kleedkamers van het zwembad hing ![]()

edit: oh kijk deze gym heeft er zelfs 2 voor hoofdhaar en 1 voor schaamhaar
Lekker warme lippen
Ik hoef geen kont in mân gezicht nee. Als je zoân houding aanneemt doe dan ff je kont naar de muur of in elk geval afgewend van iemand die naast je zit.
Of doe eerst een onderbroek aan bijvoorbeeld
Zijn jouw ouders nog bij elkaar?
- Ja
- Nee
- (een van) mijn ouders zijn (is) overleden en ze waren uit elkaar
- (een van) mijn ouders zijn (is) overleden en ze waren bij elkaar
- Anders
0 stemmers
Kleed jij je makkelijk om bij bijzijn van anderen?
- Ja, bij iedereen
- Ja, bij vrienden/bekenden
- Ja, bij onbekenden
- Ja, alleen bij partner
- Nee, bij niemand
0 stemmers
Douchen in bijzijn van anderen?
- Ja, bij iederen
- Ja, bij vrienden/bekenden
- Ja, bij onbekenden
- Ja, bij partner
- Nee, doe ik niet
0 stemmers
Ik heb kinderen gekregen en daarmee is alle gene die ik had echt verdwenen. In die tijd hebben er denk ik wel 15 afzonderlijke mensen mij (heel of half) naakt gezien. Dus als ik nu ergens moet uitkleden vind ik dat allemaal niet meer zo spannend.
Huh dat droogt toch vanzelf/aan de lucht?!
het is niet eens in mij opgekomen dat je daar ook moet drogen? Al droog ik vaak alleen mijn rug en armen en rest aan de lucht.
Ik trek meteen kleren aan na t douchen, dus dan zou mn ondergoed nat worden. Ik doe eerst even deppen dan ![]()
Omdat het snel warm wordt daar beneden is het beter om goed te drogen. Warmte en vocht kan toch sneller gaan broeien.
Het forum: iehl een kruimeltje op mn tafel zo gooorrr ik moet nu alles ontsmetten.
Ook het forum : Huh je anus wassen en je kut drogen??? Nog nooit gedaan.
Ik heb ook een kind maar ben daardoor niet vrijer naakt geworden. Dus dat hoeft niet altijd op te gaan. Je zegt het zo vanzelfsprekend dus wilde dit toch even toevoegen haha
Huh is dit een grap???
Obviously was ik het wel maar nee, doe gewoon meteen mijn badjas aan en ga daarna tandenpoetsen/crĂšme opdoen en tegen de tijd dat ik aankleed is alles droogâŠ