Stel je persoonlijke vraag #47

Welke auto is het?

Haha volgens mij is dit een klassiek voorbeeld van hoe cognitieve dissonantie vaak uitgelegd wordt :stuck_out_tongue:

9 likes

werk jij (wel eens) thuis?

• Ja
  • Nee
  • Nvt

0 stemmers

Heb je ook een sta-zit bureau?

• Ja
  • Nee
  • Wel zo’n standaard voor op tafel

0 stemmers

Ik heb net een youstand gekocht tweedehands en wow zo chill. Je kan echt heerlijk op ooghoogte werken!

3 likes

O ik ook! Ik heb het alleen wel uitgelegd maar werd zo gegaslight en beschuldigd van shit. Toen pas dagen later reactie en daar heb ik nooit meer op gereageerd. Bye Felicia!

2 likes

Even los van je droom, ik vind zwarte auto’s ook mooi maar ik wil er echt nooit meer een tot ik genoeg geld heb om hem 2x per week te laten wassen. Vooral als je hem buiten moet parkeren. Wat een ellende. Grijs of een andere kleur is veel meer forgiving. Als jij daar wel tijd en zin in hebt vooral de zwarte nemen.

Edit: zie dat je al voor grijs bent gegaan

2 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat plukje mos wat op de auto groeit ook heel mooi vind staan bij grijs metallic :sweat_smile::grimacing:

1 like

Sssttt, mijn witte auto groeit een nieuw eigen ecosysteem bij mijn ramen :face_with_peeking_eye:

1 like

Ik werk wel thuis maar geen kantoorwerk

2 likes

Wat is normaal? Toch gewoon wat men zelf wil… Ik vind het leuk om het samen te vieren, maar als we allebei wat anders willen ook prima.

32 likes

Paar jaar geleden hadden mijn vriend en ik ook wisselende plannen voor oud en nieuw. We hadden allebei geen zin om bij de ander aan te haken dus in alle vrede besloten het apart te vieren. Naaaaah het commentaar dat we kregen, echt niet te zuinig.

6 likes

Van andere? Dat vind ik helemaal bizar, aangezien het hen toch geen moer aan gaat hoe jullie samen oud en nieuw vieren (apart dus in dit geval).

1 like

Mijn vriend moet waarschijnlijk werken, maar anders hadden we het ook niet samen gevierd. Hij wilde naar een (huis) feestje en ik voel daar niks voor. Weinig zin om daarheen te gaan alleen maar zodat we het samen kunnen vieren. Ik hecht sowieso 0 waarde aan oud & nieuw. We zijn ook met kerst niet samen, omdat we het allebei met familie willen vieren en het niet uitkomt. Mijn vriend en ik vieren dan kerst op zaterdag en zondag, lekker met z’n tweetjes.

1 like

Met mn ex drie keer Oud en Nieuw meegemaakt en nul keer samen gevierd

1 like

Ik hoop dat een gloednieuwe auto niet na 5/6 jaar ā€˜op’ is? Mijn bakkie is al 15 jaar

1 like

Als je met normaal ā€œgebruikelijkā€ bedoelt dan nee het is niet gebruikelijk om het als stel los te vieren. Zo heb ik ā€˜m opgevat en daarom op nee gestemd. Als je met normaal iets als ā€œhet hoort zoā€ bedoelt dan nee ik vind niet dat je het samen hoort te vieren.

5 likes

Ik krijg zó veel commentaar als ik vertel dat ik lekker op de bank lig en om 1 uur in bed lig terwijl mijn vriend met z’n vrienden zit te zuipen tot 7 uur ā€˜s ochtends. Echt zo irritant dat mensen daar een mening over hebben, laat ons gewoon. :joy:

13 likes

• Lol ja hilarisch :joy:
  • :neutral_face:

0 stemmers

1 like

Heb jij wel eens scherpe pijn in je borst tijdens het :poop::toilet:?

• Niet dat ik me herinner
  • Eh nee wtf lul jij nou weer
  • Ja!

0 stemmers

Eet je wel eens rauwe aardappel?

• Ja
  • Nee
  • Wtf?

0 stemmers

2 likes

Ik heb wel eens per ongeluk een hap genomen omdat ik dacht dat het appel was, maar dat was geen succes :nauseated_face:

2 likes