Eeeew, al vind ik muizen oprecht superschattig. Ik ging ff van mn huidige huis uit, maar in andere huizen heb ik ook meerdere malen last gehad van muizen. Bij een huisgenoot kropen ze gewoon door de kamer heen elke dag.
Muizen vind ik:
- Vies en eng
- Lief en schattig
- Prima zolang ze maar niet in mn huis komen
- Heb ik als huisdier
- Zou ik als huisdier willen
- Anders:
0 stemmers