Stel je persoonlijke vraag #47

of je beha dat is ook zo kut

2 likes

welke woorden vind je passen bij jouw kledingstijl? geen idee of deze woorden de lading goed dekken haha ik ben nog een beetje aan het wakker worden

• comfy
  • cute
  • elegant
  • grafisch
  • trendy
  • sportief
  • speels
  • urban
  • kleurrijk
  • duurzaam
  • tijdloos
  • sexy
  • alternatief
  • vintage
  • tomboy
  • preppy
  • whimsical
  • glamour
  • casual
  • niks van dit past bij mij

0 stemmers

1 like

Ik heb echt of een getailleerd jurkje met hakken aan of een baggy jeans met nikes :joy: geen tussenweg

5 likes

Doordat mijn hart door meerdere vertrapt is, durfde ik het niet toe te laten en heeft wat langer geduurd dan nodig. Dus meer uit een soort zelfbescherming.

(en toen ik aan kwam lopen bij de eerste date, was mijn eerste gedachte ‘Oh nee, dit gaat hem niet worden’. Inmiddels zijn we bijna 5 jaar en een koophuis verder en zijn we getrouwd)

7 likes

Ik kwam laatst bij mijn therapeut binnen en die begroette mij met ‘Zo jij houdt van roze!’

10 likes

Er was laatst zo’n meme dat in 2010 meiden naar de club gingen alsof ze een meeting hadden (blouse met aangesloten rok) en dat typeert mij wel haha. Ik draag vaak pantalons met een blouse en laarsjes met hakken, of een mooie jurk of rok. Ik draag graag kleur en ik vind dit best een tijdloze look. Ik zie er altijd netjes uit (al zeg ik het zelf), dus ik ben hier wel blij mee.

14 likes

Gregor van Mascha is denk ik de beste omschrijving

24 likes

Hahaha, dat betweterige van haar doet me ook denken aan mezelf en daardoor vind ik haar juist wel leuk!

1 like

Ik vind ML en Nydia ook heel leuk, maar nadat ik filmpjes van mezelf moest maken voor een opleiding (wat ik echt verschrikkelijk vond door mijn zelfbeeld) en de gelijkenis hoorde, heb ik geen podcast meer af kunnen luisteren.

3 likes

Binnen enkele weken vind je snel? Oprecht een vraag waar ik de laatste tijd mee bezig ben. In mijn wereld is dat heel langzaam namelijk.

2 likes

Ik heb eerst echt weken geappt met mijn huidige vriend. Toen we eenmaal de eerste date hadden was het snel verliefd, maar als je vanaf echt het begin meetelt zitten we ook wel op enkele maanden?

1 like

Ik kom er inderdaad steeds vaker achter dat ik niet normaal ben :see_no_evil: heb de datingfase altijd overgeslagen, dat ben ik nu voor het eerst aan het ontdekken. Mijn vorige relatie ging mee naar huis van een feestje en is eigenlijk 10 jaar niet meer weggegaan. Daarvoor ook, ik kwam iemand tegen, liefde op het eerste gezicht en het zat jaren goed. Nooit de vraag van wat zijn we nu van elkaar.

4 likes

Grappig ik ben laatst ook winter vol liefde gaan kijken, eerste datingprogramma ooit wat ik heb gekeken. Nu ben ik gefascineerd en ben met terugwerkende kracht de laatste B&B vol liefde aan het kijken. Nu denk ik echt moet je alla Debbie en Paul eerst een maand bij elkaar in gaan wonen voordat je iemand leuk gaat vinden…? Is dat dan normaal? Zoveel vragen.

1 like

Is jouw kledingstijl na corona veranderd t.o.v. voor :crown:?

• Nee, nagenoeg hetzelfde (behalve dat de mode in de tijd natuurlijk veranderd)
  • Ja, ik kleed me comfortabeler dan voorheen
  • Ja, ik heb tijdens corona een heel andere stijl ontwikkeld
  • Ja, anders
  • Geen idee

0 stemmers

Nouja ik kan iemand heel snel leuk vinden maar om te weten of je echt langdurig met iemand samen wil zijn moet je elkaar toch wel wat beter leren kennen?

@Branko ik ben gestopt met een bh dragen

4 likes

Eclectisch.

4 likes

Ofwel in het donker door je kast rollen en hopen dat het niet vloekt

3 likes

Soms ben ik wel een gevalletje gevonden voorwerpen ja. :wink:

4 likes

Bij mijn huidige partner duurde het heel lang, ken hem al 10 jaar ofzo :sweat_smile:. Bij mijn vorige was het patsboem meteen raak. Vind het nu wel chiller, bij mijn ex was ik echt een paar maanden van de leg erdoor, was alleen maar met hem en ons bezig, kon me niet concentreren, geen eetlust, kon alleen maar aan hem denken… vond mezelf echt doodvermoeiend. Nu ben ik niet zo hysterisch verliefd en kan ik gewoon doorleven, alleen dan blijer

5 likes

is urban een verkeerd woord ervoor? ik twijfelde al!

1 like