Stel je persoonlijke vraag #47

Ik ben verliefd geworden op mijn huidige vriend, terwijl ik nog met iemand anders was. Toen kwam ik er ook pas achter dat ik nooit echt verliefd was geweest op die persoon. Voelde heel anders dan een gewone crush, deels leuker maar ook irritanter haha.

6 likes

oja snap ik! ik denk aan baggy jeans, gekleurde trainingspakken en sneakers denk ik? maar ik weet het ook niet zo goed!

3 likes

Het tegenovergestelde van kleurrijk, zeker in de winter. Denk dat 90% van mijn wintergarderobe zwart of een donkergrijstint is, 8% heel donkerblauw, -rood of -groen, en 2% kleur :sweat_smile:

2 likes

Ik had een crush op mijn vriend ontwikkeld terwijl ik nog samen was met mijn ex. Toen het uitging met die ex vriend was ik binnen 4 dagen ofzo al samen met mijn vriend. Het ging allemaal heel snel, en hij zei binnen twee weken al dat hij van me hield en ik herinner me dat ik dat wèl een beetje too soon vond :joy: En toen moest ik even een momentje om de bindingsangst paniek weg te krijgen haha maar uiteindelijk was dat weg.

2 likes

Ik kan net zo zeiken als monica. Love haar haha

4 likes

Je leert elkaar toch sowieso beter kennen, ook als je direct onafscheidelijk bent? En als het dan niks blijkt te zijn stop je er weer mee.

Ik vind het wel normaal om het benauwd te krijgen als iemand binnen 2 weken zegt van je te houden. Vind ik heel onrealistisch ook.

6 likes

Echt zo erg, maar ik las neuken ipv zeiken :joy::sob::fearful: Ik dacht al wow haha. Mijn excuus dat mijn scherm vol barsten zit waardoor letters soms onduidelijk zijn.

1 like

Een compleet zwarte garderobe

• Saai
  • Heb ik zelf
  • Mooi

0 stemmers

4 likes

Ja ik kreeg het er toen ook wel heel benauwd van :joy:

3 likes

ik heb zelf echt niks in het zwart maar ik kan het bij andere mensen wel mooi vinden!

3 likes

Voor 80% wel ja :black_heart:

5 likes

Als het allemaal dezelfde tint zwart is dan ja.

5 likes

Ik ben denk ik niet zo snel onder de indruk om onafscheidelijk te worden.

Misschien moet dit in het impopulaire mening topic, maar ik vind bij veel mensen zwart lang niet zo mooi staan als andere kleuren. Houd ook echt wel van zwart, ook van volledig zwarte outfits, maar niet alleen maar (op een paar mensen uitgezonderd na).

10 likes

Zelfs je sokken? Moet echt aan een victoriaanse vrouw in de rouwperiode denken

1 like

ja ik overdrijf maar heb ook wel 80% zwart ja

5 likes

Als het verschillende soorten stoffen/structuren zijn kan het wel mooi zijn.

Weet ook niet of dat met niet snel onder de indruk heeft te maken, of dat iedereen gewoon anders is in zijn of haar behoefte. Ook grote kans dat je ook nog niemand bent tegengekomen die aan de voorwaarden voldoet om wel onder de indruk te zijn.

2 likes

ja ik twijfel zelf ook tussen mooi en heb ik zelf om deze reden haha

2 likes