Als je het zelf hebt dan ga ik er inderdaad vanuit dat je het mooi vindt dus dan kun je dat stemmen
Hoe snel heb je tegen je huidige of vorige partner gezegd van diegene te houden?
- <1 week
- 1 week - 2 weken
- 2 weken - 1 maand
- 1 maand - 3 maanden
- 3 maanden - 5 maanden
- 5 maanden - 8 maanden
- 9 maanden - 1 jaar
- meer dan 1 jaar
- (nog) niet gezegd
- nog nooit van iemand gehouden op die manier
- geen partner gehad
- nvt anders
0 stemmers
Mooi hè?
Ik zou dit echt niet meer weten
Aan welk programma zou jij mee willen doen
- Masterchef
- Heel Holland bakt
- Expeditie Robinson
- Wie is de Mol
- Married at first sight
- Help mijn man is klusser
- Kopen zonder kijken
- Rijdende rechter
- Ik vertrek
- Geen van deze
0 stemmers
In theorie dan. In principe wil ik gewoon niet op tv lijkt me vreselijk, maar als ik dat geen probleem zou vinden dan deze. Ik heb nog nooit Wie is de mol gekeken maar klinkt wel leuk. Expeditie zou ik leuk vinden als ik iets meer survival skills had, dus zou het wel willen maar absoluut niet kunnen. Masterchef lijkt me het allerleukste, vind dat ook het leukste om naar te kijken. Heel knap wat daar allemaal gemaakt wordt!
Jaa ik zou ook het liefst meedoen met masterchef
. Ik denk niet dat ik zoveel skills hebt maar het lijkt me zoo leuk!
ik vind wie is de mol zo tering saai. iedereen hypete het al jarenlang dus ik ging het kijken nou jezus ik viel bijna in slaap. expeditie, masterchef en hhb vind ik wel heel leuk maar ik zou overal echt zo slecht in zijn dus twijfelâŚ
Ik ben niet gemaakt voor tv. Ben vanaf dag 1 al viral als meme, iedereen zân BEC of die persoon die in alle afleveringen zat maar die niemand kan herinneren. Loop ook standaard om als ik iemand zie filmen op straat brrr.
widm saai vinden maar wel hhb kijken hahaha
ja dat gaat tenminste nog over eten ipv saaie bnâers met saaie puzzels
Ja en het liefst wel wat variatie en verschillende materialen.
De slimste mens!!
weet jij uit je hoofd het verschil tussen rozijnen en krenten? ik vergeet altijd wat wat is
- ja
- nee
0 stemmers
Haha wow de meeste mensen zeggen gewoon na 1-3 maanden ik houd van jou tegen een partner! Waren jullie toen nog <20 jaar of zaten jullie in een soort uitzonderlijke situatie waarin jullie direct ging samenwonen en elkaars onhebbelijkheden kenden of wat veroorzaakte dat? Kan me gewoon niet voorstellen dat je na 6 weken denkt dat je echt van iemand houdt eigenlijk
Ik was toen 16 ja ![]()
Als ik verliefd word, word ik dat snel en hard. En ja dan hou ik ook relatief snel van diegene. Ik ga er helemaal in en voel daar ook heel veel bij. Is nooit gebleken dat het houden van te snel of onterecht was. Voelt goed op deze manier en past ook helemaal bij mij.
Nouja ik vond het achteraf best moeilijk te meten of ik van hem hield toen ik het zei (wel na vijf maanden ofzo), maar dat is toch altijd achteraf. Wij zijn ook getrouwd na twee jaar verkering, was wel een âmoetjeâ vanwege een visum, maar als ik nu terugdenk aan toen denk ik âwtf ik kende hem amperâ. Terwijl dat na twee jaar natuurlijk niet zo is, maar zo voelt het wel als je weer vijf jaar verder bent.
Ik hou best best snel van nieuwe mensen geloof ik. Heb in de afgelopen maanden ook vrienden gemaakt tegen wie ik al heb gezegd dat ik van ze hou. Dus in een romantische setting gaat dat nog sneller bij mij. Al heb ik geleerd dat het voor sommige mensen ook niet heel veel lading heeft? Date (die ik al lang kende) dumpte mij een week na dat we voor het eerst hadden uitgesproken van elkaar te houden ![]()
En nu heb ik hou heel vaak gelezen en getypt dus nu voelt het als een heel raar woord.
En na hoe lang ging je samenwonen met je vorige of huidige partner?
- <1 maanden
- 1-3 maanden
- 3-5 maanden
- 5-8 maanden
- 9-12 maanden
- 1-1,5 jaar
- 1,5-2,5 jaar
- meer dan 2,5 jaar
- (nog) niet samengewoond met iemand
0 stemmers