Vind 4-5 prima maar hoef ze echt niet allemaal dagelijks te spreken hoor
2 als ik ze elke dag moet spreken haha can’t handle anders
Oké ik snap het niet. Maar laat maar
nee is ook zo! beetje teveel vanuit mijn eigen situatie misschien deze poll haha. eigenlijk heb ik bijna mijn hele leven altijd twee beste vriendinnen gehad die ik dan ook elke dag spreek
heb jij sowieso vrienden die je elke dag spreekt?
- jawel
- nee
0 stemmers
en zo ja, zijn dat je beste vrienden?
- ja
- nee
0 stemmers
Ik heb 1 vriendin die ik echt wel elke dag spreek maar genoeg hele goede vrienden die ik minder vaak spreek maar me niet minder lief zijn. Daarom stem ik 1. Moet er niet aan denken met 5 mensen dagelijks te appen. Ik moet ook nog werken en eten enzo
Ik heb 6 ““beste vrienden””. 2 daarvan spreek ik dagelijks, eentje eerder maandelijks en de rest er een beetje tussenin. Zijn allemaal heel verschillende banden, maar wel allemaal net zo belangrijk.
ben jij eerder
- vrienden met jezelf
- je eigen vijand
- iets er tussen in / allebei
0 stemmers
sorry als dit clichés zijn haha
Mentos mint
- Lekker!
- Neutraal
- Vies!
- Niet vies, niet lekker, niet neutraal maar “waarom eet ik dit eigenlijk”
0 stemmers
Ik denk vies aangezien ik niet meer weet hoe dit smaakt = ik koop het nooit want vind het vies?
Heel lekker! Al vind ik mentos drop nog iets lekkerder. Het is wel echt van dat kerksnoep.
Ik vind de smaak prima maar de structuur die uiteindelijk overblijft te plakken en uiteindelijk 1 zo’n suikerkorrel ofzo nee daar hou ik niet van
Ik heb 2 vriendinnen (ze kennen elkaar niet) maar we zouden echt een drieling kunnen zijn qua karakter, we lijken allemaal echt heel erg op elkaar. Dus vriendinnen zijn met mensen zoals ik, ja. Alleen heb ik dan wel weer een hekel aan mezelf, dus het is een beetje lastig haha
Welke naam is lelijker
- Rutger
- Remco
0 stemmers
volgens mij was het idee meer dat ze je beïnvloeden en dat je daarom vrienden uit moet zoeken die zijn zoals jij ook zou willen zijn! ik vind het niet echt klinken als de leukste manier om vrienden te maken haha
als je 5 closest people theory googlet kun je er meer over vinden!
Ik heb geen vriendinnen waarmee ik dagelijks 1 op 1 app of op andere wijze dagelijks contact heb. Ik zit wel met een paar hele goede vriendinnen in een appgroepje waar vrijwel dagelijks in gepraat wordt. Dus als dat meetelt als dagelijks spreken dan wel.
Ja dat telt
Dan remco, want Rutger kan ik nog afkorten naar Rut, maar Rem klinkt zo vreemd
Ja daar hebben we zeker afspraken over gemaakt! Dus dat zit helemaal goed
Tsja, vast wel. Maar hij heeft meer ambitie qua werk, en heeft een veel groter inkomen dan dat ik had. Hij zou er niet gelukkig van worden om fulltime thuis te zitten.
Oh nee joh, het gaat om functies waarbij hij een aantal dagen per maand naar het buitenland zou moeten. Of 1 a 2 weken op een windmolenpark op zee zou zitten.
Hahha gezellig met je 3 jarige mee gaan