Stel je persoonlijke vraag #47

Mmm ja ik snap wel wat je bedoelt denk ik, ik vind het fijn om te horen dat iemand van me houdt, maar als het goed is, sprak dat dan al wel een tijdje uit diens acties en gedrag, en is het niet zo dat als iemand ‘ik houd van je’ zegt er ineens van alles verandert ofzo

3 likes

Eigenlijk na drie weken al maar ik heb na 5 maanden de huur van mijn huis opgezegd

1 like

Mijn verkering zei het na twee maanden. En ik vond dat debiel snel maar wel een :sparkles:moment :sparkles: ik vond het super leuk om te horen

5 likes

Lekker zit, op zich draag ik vaak rokjes of jurkjes wanr dat vind ik fijner dan spijkerbroeken, maar liefst loop ik in een legging en oversized trui (maar ja werk enzo he😁)

2 likes

Expeditie Robinson lijkt me theoretisch vet maar ik denk dat ik heel slecht functioneer in zo’n groep en waarschijnlijk de hele tijd aan het huilen ben. In plaats van de antropologische observator van groepsprocessen en duiding die ik zou willen zijn of meester manipulator. En waarschijnlijk heb ik teveel honger en te weinig skills om een half uur op een paaltje te staan. Laat staan om een balk op een strand te moeten sjouwen.

8 likes

Mijn vorige vriend was ik vanaf net puber af mee samen dus dat duurde 5 jaar voordatvwe gingen samenwonen. Ik ben net samen met een nieuwe man en dat gaat geen vijf jaar meer duren, maar wil toch wel eerst minstens een jaar alleen wonen merk ik.

3 likes

HAHA ja dit is ook hoe ik mezelf nu inschat, de mastermind van de hele groep, telkens vier stappen vooruit denken, iedereen tegen elkaar uitspelen… maar in werkelijkheid ben ik die sukkel die overal buiten de groep valt, domme grapjes maakt en praktisch gezien zo weinig kan dat ik alleen maar een beetje op het strand lig te vegeteren

3 likes

Ja die groepsprocessen lijken me overal ook zo kut. Behalve bij de kookprogramma’s en dus widm (maar dan doe ik wel liever mee met de Belgische)

1 like

Met mijn ex na 10 maanden ofzo. Was mijn eerste keer samenwonen, en beviel op zich goed, maar ga deze keer toch wat rustiger aan doen en wat langer wachten. Ex trok ook bij mij in en is ook weer uitgetrokken toen het uitging, huidige partner heeft een kind, dus als we ooit samen gaan wonen moet daar ook ruimte voor zijn en wordt het dus ergens anders. En ben erg gehecht aan mijn huisje, dus moet wel heel erg zeker van mijn zaak zijn voor ik dat op ga zeggen.

2 likes

Ik zou het kut vinden om gin tw krijgen aangezien ik amper drink haha. Maar weet niet eens meer wat ik voor mn 30e van mn vriendinnen heb gekregen. Volgens mij moet ik een cadeau nog krijgen. Weet wel dat het een hele leuke avond was en dat boeit me meer.

24 likes

Excuse me ben jij geen 25 meer?

2 likes

vooral als het zo’n fles gordons is, dat is zo’n belediging voor gin

zou het absoluut persoonlijk opvatten

4 likes

Ik had een lange afstreep lijst en vind gin helemaal niet lekker, dus zou het idd heel raar vinden ja

2 likes

Ik word dit jaar al weer bijna 47

26 likes

Love gin en ben geen snob dus prima :relieved:

4 likes

Wat is een afstreeplijst? Of is dat gewoon een verlanglijstje met cadeaus?

2 likes

Jaa precies, zo een online verlanglijstje!

5 likes

Nou ik was na 3 maanden al zwanger :fearful: en toen was ik hou van jou gauw gezegd.

2 likes

waarom leek het eerst wel op een goed idee?

Je eerste instinct bij de naam Joes

• Kloppenburg, hij ging uit in onze hoofdstad, Amsterdam vrijdagavond dat belooft wat
  • Oh die acteur uit kruimeltje
  • ???

0 stemmers

2 likes