Lijkt me enig! Hahaha
Rutger kan nog wel een sexy kakker met lage stem zijn.
Maar een remco is echt de broer van Jeroen.
Zou jij een goede restaurantcriticus zijn?
- Ja absoluut
- Nee want ik lust van alles niet
- Nee want iets is lekker of vies
0 stemmers
Moeilijk.
Bij Rutger vind ik de tg lelijk. Maar Remco klinkt als een naam die bovengemiddeld vaak voorkomt bij incels.
ik werk in de horeca, en ik zeg altijd dat ik niet leuk ben om mee uit eten te gaan ik let op alles, wat er rondom in het restaurant gebeurt, hoe het eten opgemaakt is, hoe het personeel is. m’n ex is kok en als wij uit eten gingen leek het wel een aflevering van meneer reimers en herman den blijker
even alles bekritiseren, en daarna alsnog wel lekker eten hoor. ik zou best graag als baan restaurant recensies willen schrijven haha
Hahaha lijkt me hilarisch om met jullie twee in een restaurant te zitten dan.
Same!
Als je in de horeca zou werken en er zou een forummer langskomen die je kut vindt, zou je dan in het eten spugen of slechtere service geven of weet ik veel wat nog meer?
- Ja
- Nee ik zou gewoon normaal doen
0 stemmers
Ik zou dat echt alleen doen bij iemand die mij kut heeft behandeld. Om in iemands eten te tuffen omdat je op internet een kleine discussie met diegene hebt gehad vind ik te petty haha.
Aan de andere kant er zijn ook maar een handje vol mensen van hier die ik in het echt zou herkennen haha.
Het meest rebelse wat ik gedaan heb is decaf geven in plaats van gewone koffie aan iemand die ik niet mocht.
Spugen gaat wel echt te ver
Remceau
Ik kreeg laatst na een diner niet m’n bestelde decaf, maar een koffie vol cafeïne. Had nog één slokje over toen de eigenaar dat verontschuldigdend kwam melden. Lekker hele nacht plafonddienst 🫠 Zou hij me niet gemogen hebben?
Ben ik de enige die hier leest dat we dan dus iedere twee weken op vakantie gaan? Klinkt wel goed overigens
De horeca is toch al niet de schoonste. Mij werd vaak aangeleerd dingen die gevallen zijn en nog gebakken moeten worden gewoon gebruiken
We hadden stickers met tijden. Want na 2 uur mocht het er niet meer liggen, zat er geen vlees of vis bij ging er gegarandeerd een nieuwe sticker op en bij vlees en vis afhankelijk van de tempratuur
Ik denk dat het per ongeluk was. Ik zou het andersom nooit doen want je weet niet waarom iemand decaf besteld. Er kunnen medische redenen voor zijn.
Zelfde met zero of geen zero, stel iemand heeft diabetes dan kan het echt ernstig worden
O.a. dat we beiden 50/50 van de overwaarde en spaargeld zouden krijgen, ook al heeft hij meer geld betaald omdat ik het huishouden deed!
Ze heeft wel een cv, en ook geen slechte. En ook een goede baan. Maar ze had een nog beter cv en baan kunnen hebben als ze dezelfde kansen had gehad als haar ex. Ze verdient evenveel als mij, maar ik ben wel 12 jaar jonger dan haar.
En als het onder water zou staan dezelfde regeling dus?
Ja dat wel, maar dat is dan ‘de pech’. Ik werkte 3,5e dag dus bouwde wel pensioen en spaargeld op.
We dachten sowieso niet uit elkaar te gaan, weet nog hoe lacherig we hier over deden bij de notaris. Gelukkig nam ik het wel serieus en hebben we dus wel dingen goed vastgelegd.