Stel je persoonlijke vraag #47

Dit vooral. Zou de meesten echt niet herkennen

2 likes

Is er een BNer die jou aan jezelf doet denken? (zo ja vertel :grinning:)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zie mijzelf altijd in de manier van praten van Lilian Marijnissen.
En Monica Geuze doet mij ook vaak aan mijzelf denken qua gedrag en uitspraken.

De mimiek van Geraldine Kemper lijkt op die van mij!

1 like

heb jij meestal kleding aan die lekker zit?

• ja
  • nee, maar zou ik wel willen
  • nee, maar ik vind comfort niet het belangrijkste bij kleding

0 stemmers

Hoe is je verliefdheid tot stand gekomen met je huidige of anders vorige relatie? Was je opslag verliefd of is de verliefdheid langzaam gegroeid over een langere periode?

• Ik was snel verliefd
  • Ik was redelijk snel verliefd
  • Het duurde iets langer voor ik verliefd werd
  • Het duurde vrij lang voor ik echt verliefd was
  • Nvt

0 stemmers

Mijn stem vind ik lijken op die van Nydia van Damn Honey. Door plaatsvervangende zelfhaat kan ik die podcast niet luisteren. :melting_face:

4 likes

ik vind comfort niet per se altijd het allerbelangrijkste maar iets ziet er ook gewoon niet goed uit als je je oncomfortabel voelt naar mijn idee

3 likes

Wat vind jij het allerbelangrijkste dat lekker zit? Kan je bv het slechts tegen een enorm kriebelende trui of een kraagje dat te strak is, of moet je broek juist het beste zitten en kan je er echt niet tegen als die te strak is, off je schoenen etc?

• Trui
  • Broek
  • Schoenen
  • Ondergoed
  • Legging/panty
  • Jurk

0 stemmers

Voor mij sowieso ondergoed en schoenen denk ik. Een vervelend zittende onderbroek vind ik zooo vreselijk.

2 likes

Niet opslag als in ‘love at first sight’, maar binnen enkele weken was ik wel echt verliefd

2 likes

of je beha dat is ook zo kut

2 likes

welke woorden vind je passen bij jouw kledingstijl? geen idee of deze woorden de lading goed dekken haha ik ben nog een beetje aan het wakker worden

• comfy
  • cute
  • elegant
  • grafisch
  • trendy
  • sportief
  • speels
  • urban
  • kleurrijk
  • duurzaam
  • tijdloos
  • sexy
  • alternatief
  • vintage
  • tomboy
  • preppy
  • whimsical
  • glamour
  • casual
  • niks van dit past bij mij

0 stemmers

1 like

Ik heb echt of een getailleerd jurkje met hakken aan of een baggy jeans met nikes :joy: geen tussenweg

5 likes

Doordat mijn hart door meerdere vertrapt is, durfde ik het niet toe te laten en heeft wat langer geduurd dan nodig. Dus meer uit een soort zelfbescherming.

(en toen ik aan kwam lopen bij de eerste date, was mijn eerste gedachte ‘Oh nee, dit gaat hem niet worden’. Inmiddels zijn we bijna 5 jaar en een koophuis verder en zijn we getrouwd)

7 likes

Ik kwam laatst bij mijn therapeut binnen en die begroette mij met ‘Zo jij houdt van roze!’

10 likes

Er was laatst zo’n meme dat in 2010 meiden naar de club gingen alsof ze een meeting hadden (blouse met aangesloten rok) en dat typeert mij wel haha. Ik draag vaak pantalons met een blouse en laarsjes met hakken, of een mooie jurk of rok. Ik draag graag kleur en ik vind dit best een tijdloze look. Ik zie er altijd netjes uit (al zeg ik het zelf), dus ik ben hier wel blij mee.

14 likes

Gregor van Mascha is denk ik de beste omschrijving

24 likes

Hahaha, dat betweterige van haar doet me ook denken aan mezelf en daardoor vind ik haar juist wel leuk!

1 like

Ik vind ML en Nydia ook heel leuk, maar nadat ik filmpjes van mezelf moest maken voor een opleiding (wat ik echt verschrikkelijk vond door mijn zelfbeeld) en de gelijkenis hoorde, heb ik geen podcast meer af kunnen luisteren.

3 likes

Binnen enkele weken vind je snel? Oprecht een vraag waar ik de laatste tijd mee bezig ben. In mijn wereld is dat heel langzaam namelijk.

2 likes

Heel langzaam!! Haha huh wat voor wereld leef jij :joy: ik ken alleen maar mensen die eerst 3-5 maanden daten voordat ze iets officieel maken

12 likes