Ik heb eerst echt weken geappt met mijn huidige vriend. Toen we eenmaal de eerste date hadden was het snel verliefd, maar als je vanaf echt het begin meetelt zitten we ook wel op enkele maanden?
Ik kom er inderdaad steeds vaker achter dat ik niet normaal ben heb de datingfase altijd overgeslagen, dat ben ik nu voor het eerst aan het ontdekken. Mijn vorige relatie ging mee naar huis van een feestje en is eigenlijk 10 jaar niet meer weggegaan. Daarvoor ook, ik kwam iemand tegen, liefde op het eerste gezicht en het zat jaren goed. Nooit de vraag van wat zijn we nu van elkaar.
Grappig ik ben laatst ook winter vol liefde gaan kijken, eerste datingprogramma ooit wat ik heb gekeken. Nu ben ik gefascineerd en ben met terugwerkende kracht de laatste B&B vol liefde aan het kijken. Nu denk ik echt moet je alla Debbie en Paul eerst een maand bij elkaar in gaan wonen voordat je iemand leuk gaat vinden…? Is dat dan normaal? Zoveel vragen.
Is jouw kledingstijl na corona veranderd t.o.v. voor ?
- Nee, nagenoeg hetzelfde (behalve dat de mode in de tijd natuurlijk veranderd)
- Ja, ik kleed me comfortabeler dan voorheen
- Ja, ik heb tijdens corona een heel andere stijl ontwikkeld
- Ja, anders
- Geen idee
0 stemmers
Nouja ik kan iemand heel snel leuk vinden maar om te weten of je echt langdurig met iemand samen wil zijn moet je elkaar toch wel wat beter leren kennen?
@Branko ik ben gestopt met een bh dragen
Verliefd nee, maar ik heb wel eens iemand anders leuk gevonden. Dat ik dacht; oh die doet meer met mij dan ik van mensen gewend ben.
Eclectisch.
Ofwel in het donker door je kast rollen en hopen dat het niet vloekt
Soms ben ik wel een gevalletje gevonden voorwerpen ja.
Bij mijn huidige partner duurde het heel lang, ken hem al 10 jaar ofzo . Bij mijn vorige was het patsboem meteen raak. Vind het nu wel chiller, bij mijn ex was ik echt een paar maanden van de leg erdoor, was alleen maar met hem en ons bezig, kon me niet concentreren, geen eetlust, kon alleen maar aan hem denken… vond mezelf echt doodvermoeiend. Nu ben ik niet zo hysterisch verliefd en kan ik gewoon doorleven, alleen dan blijer
is urban een verkeerd woord ervoor? ik twijfelde al!
Ik ben verliefd geworden op mijn huidige vriend, terwijl ik nog met iemand anders was. Toen kwam ik er ook pas achter dat ik nooit echt verliefd was geweest op die persoon. Voelde heel anders dan een gewone crush, deels leuker maar ook irritanter haha.
oja snap ik! ik denk aan baggy jeans, gekleurde trainingspakken en sneakers denk ik? maar ik weet het ook niet zo goed!
Het tegenovergestelde van kleurrijk, zeker in de winter. Denk dat 90% van mijn wintergarderobe zwart of een donkergrijstint is, 8% heel donkerblauw, -rood of -groen, en 2% kleur
Ik had een crush op mijn vriend ontwikkeld terwijl ik nog samen was met mijn ex. Toen het uitging met die ex vriend was ik binnen 4 dagen ofzo al samen met mijn vriend. Het ging allemaal heel snel, en hij zei binnen twee weken al dat hij van me hield en ik herinner me dat ik dat wèl een beetje too soon vond En toen moest ik even een momentje om de bindingsangst paniek weg te krijgen haha maar uiteindelijk was dat weg.
Ik kan net zo zeiken als monica. Love haar haha
Je leert elkaar toch sowieso beter kennen, ook als je direct onafscheidelijk bent? En als het dan niks blijkt te zijn stop je er weer mee.
Ik vind het wel normaal om het benauwd te krijgen als iemand binnen 2 weken zegt van je te houden. Vind ik heel onrealistisch ook.
Echt zo erg, maar ik las neuken ipv zeiken Ik dacht al wow haha. Mijn excuus dat mijn scherm vol barsten zit waardoor letters soms onduidelijk zijn.
Een compleet zwarte garderobe
- Saai
- Heb ik zelf
- Mooi
0 stemmers