Ja ik kreeg het er toen ook wel heel benauwd van
ik heb zelf echt niks in het zwart maar ik kan het bij andere mensen wel mooi vinden!
Voor 80% wel ja
Als het allemaal dezelfde tint zwart is dan ja.
Ik ben denk ik niet zo snel onder de indruk om onafscheidelijk te worden.
Misschien moet dit in het impopulaire mening topic, maar ik vind bij veel mensen zwart lang niet zo mooi staan als andere kleuren. Houd ook echt wel van zwart, ook van volledig zwarte outfits, maar niet alleen maar (op een paar mensen uitgezonderd na).
Zelfs je sokken? Moet echt aan een victoriaanse vrouw in de rouwperiode denken
ja ik overdrijf maar heb ook wel 80% zwart ja
En @wiewatwaar ooh wat grappig! Ik vond mijn huidige vriend wel direct heel knap/leuk/beetje kriebels maar ik denk wel dat ik hem echt wat beter moest leren kennen om het âverliefdâ te noemen. Wij hadden binnen 5 weken een relatie en dat vinden mensen over het algemeen heeel snel.
Maar goed misschien zijn dit soort gevoelens inderdaad ook subjectief. Persoonlijk geloof ik zelf bijv niet zo in âverliefdheid gaat over in houden vanâ, want ik ben 10+ jaar later nog steeds met vlagen echt verliefd. Maar anderen hebben dat gevoel minder in hun relatie, weet ik.
Als het verschillende soorten stoffen/structuren zijn kan het wel mooi zijn.
Weet ook niet of dat met niet snel onder de indruk heeft te maken, of dat iedereen gewoon anders is in zijn of haar behoefte. Ook grote kans dat je ook nog niemand bent tegengekomen die aan de voorwaarden voldoet om wel onder de indruk te zijn.
ja ik twijfel zelf ook tussen mooi en heb ik zelf om deze reden haha
Als je het zelf hebt dan ga ik er inderdaad vanuit dat je het mooi vindt dus dan kun je dat stemmen
Hoe snel heb je tegen je huidige of vorige partner gezegd van diegene te houden?
- <1 week
- 1 week - 2 weken
- 2 weken - 1 maand
- 1 maand - 3 maanden
- 3 maanden - 5 maanden
- 5 maanden - 8 maanden
- 9 maanden - 1 jaar
- meer dan 1 jaar
- (nog) niet gezegd
- nog nooit van iemand gehouden op die manier
- geen partner gehad
- nvt anders
0 stemmers
Mooi hè?
Ik zou dit echt niet meer weten
Aan welk programma zou jij mee willen doen
- Masterchef
- Heel Holland bakt
- Expeditie Robinson
- Wie is de Mol
- Married at first sight
- Help mijn man is klusser
- Kopen zonder kijken
- Rijdende rechter
- Ik vertrek
- Geen van deze
0 stemmers
In theorie dan. In principe wil ik gewoon niet op tv lijkt me vreselijk, maar als ik dat geen probleem zou vinden dan deze. Ik heb nog nooit Wie is de mol gekeken maar klinkt wel leuk. Expeditie zou ik leuk vinden als ik iets meer survival skills had, dus zou het wel willen maar absoluut niet kunnen. Masterchef lijkt me het allerleukste, vind dat ook het leukste om naar te kijken. Heel knap wat daar allemaal gemaakt wordt!
Jaa ik zou ook het liefst meedoen met masterchef . Ik denk niet dat ik zoveel skills hebt maar het lijkt me zoo leuk!
ik vind wie is de mol zo tering saai. iedereen hypete het al jarenlang dus ik ging het kijken nou jezus ik viel bijna in slaap. expeditie, masterchef en hhb vind ik wel heel leuk maar ik zou overal echt zo slecht in zijn dus twijfelâŚ