Stel je persoonlijke vraag #47

Ik ben niet gemaakt voor tv. Ben vanaf dag 1 al viral als meme, iedereen z’n BEC of die persoon die in alle afleveringen zat maar die niemand kan herinneren. Loop ook standaard om als ik iemand zie filmen op straat brrr.

15 likes

widm saai vinden maar wel hhb kijken hahaha

16 likes

ja dat gaat tenminste nog over eten ipv saaie bn’ers met saaie puzzels

3 likes

Ja en het liefst wel wat variatie en verschillende materialen.

1 like

De slimste mens!!

9 likes

weet jij uit je hoofd het verschil tussen rozijnen en krenten? ik vergeet altijd wat wat is

• ja
  • nee

0 stemmers

1 like

Haha wow de meeste mensen zeggen gewoon na 1-3 maanden ik houd van jou tegen een partner! Waren jullie toen nog <20 jaar of zaten jullie in een soort uitzonderlijke situatie waarin jullie direct ging samenwonen en elkaars onhebbelijkheden kenden of wat veroorzaakte dat? Kan me gewoon niet voorstellen dat je na 6 weken denkt dat je echt van iemand houdt eigenlijk

4 likes

Ik was toen 16 ja :joy:

3 likes

Als ik verliefd word, word ik dat snel en hard. En ja dan hou ik ook relatief snel van diegene. Ik ga er helemaal in en voel daar ook heel veel bij. Is nooit gebleken dat het houden van te snel of onterecht was. Voelt goed op deze manier en past ook helemaal bij mij.

8 likes

Nouja ik vond het achteraf best moeilijk te meten of ik van hem hield toen ik het zei (wel na vijf maanden ofzo), maar dat is toch altijd achteraf. Wij zijn ook getrouwd na twee jaar verkering, was wel een ‘moetje’ vanwege een visum, maar als ik nu terugdenk aan toen denk ik ‘wtf ik kende hem amper’. Terwijl dat na twee jaar natuurlijk niet zo is, maar zo voelt het wel als je weer vijf jaar verder bent.

4 likes

Ik hou best best snel van nieuwe mensen geloof ik. Heb in de afgelopen maanden ook vrienden gemaakt tegen wie ik al heb gezegd dat ik van ze hou. Dus in een romantische setting gaat dat nog sneller bij mij. Al heb ik geleerd dat het voor sommige mensen ook niet heel veel lading heeft? Date (die ik al lang kende) dumpte mij een week na dat we voor het eerst hadden uitgesproken van elkaar te houden :slight_smile:

En nu heb ik hou heel vaak gelezen en getypt dus nu voelt het als een heel raar woord.

4 likes

En na hoe lang ging je samenwonen met je vorige of huidige partner?

• <1 maanden
  • 1-3 maanden
  • 3-5 maanden
  • 5-8 maanden
  • 9-12 maanden
  • 1-1,5 jaar
  • 1,5-2,5 jaar
  • meer dan 2,5 jaar
  • (nog) niet samengewoond met iemand

0 stemmers

1 like

Mmm ja ik snap wel wat je bedoelt denk ik, ik vind het fijn om te horen dat iemand van me houdt, maar als het goed is, sprak dat dan al wel een tijdje uit diens acties en gedrag, en is het niet zo dat als iemand ‘ik houd van je’ zegt er ineens van alles verandert ofzo

3 likes

Eigenlijk na drie weken al maar ik heb na 5 maanden de huur van mijn huis opgezegd

1 like

Mijn verkering zei het na twee maanden. En ik vond dat debiel snel maar wel een :sparkles:moment :sparkles: ik vond het super leuk om te horen

5 likes

Lekker zit, op zich draag ik vaak rokjes of jurkjes wanr dat vind ik fijner dan spijkerbroeken, maar liefst loop ik in een legging en oversized trui (maar ja werk enzo he😁)

2 likes

Expeditie Robinson lijkt me theoretisch vet maar ik denk dat ik heel slecht functioneer in zo’n groep en waarschijnlijk de hele tijd aan het huilen ben. In plaats van de antropologische observator van groepsprocessen en duiding die ik zou willen zijn of meester manipulator. En waarschijnlijk heb ik teveel honger en te weinig skills om een half uur op een paaltje te staan. Laat staan om een balk op een strand te moeten sjouwen.

8 likes

Mijn vorige vriend was ik vanaf net puber af mee samen dus dat duurde 5 jaar voordatvwe gingen samenwonen. Ik ben net samen met een nieuwe man en dat gaat geen vijf jaar meer duren, maar wil toch wel eerst minstens een jaar alleen wonen merk ik.

3 likes

HAHA ja dit is ook hoe ik mezelf nu inschat, de mastermind van de hele groep, telkens vier stappen vooruit denken, iedereen tegen elkaar uitspelen… maar in werkelijkheid ben ik die sukkel die overal buiten de groep valt, domme grapjes maakt en praktisch gezien zo weinig kan dat ik alleen maar een beetje op het strand lig te vegeteren

3 likes

Ja die groepsprocessen lijken me overal ook zo kut. Behalve bij de kookprogramma’s en dus widm (maar dan doe ik wel liever mee met de Belgische)

1 like