Met mijn ex na 10 maanden ofzo. Was mijn eerste keer samenwonen, en beviel op zich goed, maar ga deze keer toch wat rustiger aan doen en wat langer wachten. Ex trok ook bij mij in en is ook weer uitgetrokken toen het uitging, huidige partner heeft een kind, dus als we ooit samen gaan wonen moet daar ook ruimte voor zijn en wordt het dus ergens anders. En ben erg gehecht aan mijn huisje, dus moet wel heel erg zeker van mijn zaak zijn voor ik dat op ga zeggen.
Ik zou het kut vinden om gin tw krijgen aangezien ik amper drink haha. Maar weet niet eens meer wat ik voor mn 30e van mn vriendinnen heb gekregen. Volgens mij moet ik een cadeau nog krijgen. Weet wel dat het een hele leuke avond was en dat boeit me meer.
Excuse me ben jij geen 25 meer?
vooral als het zo’n fles gordons is, dat is zo’n belediging voor gin
zou het absoluut persoonlijk opvatten
Ik had een lange afstreep lijst en vind gin helemaal niet lekker, dus zou het idd heel raar vinden ja
Ik word dit jaar al weer bijna 47
Love gin en ben geen snob dus prima
Wat is een afstreeplijst? Of is dat gewoon een verlanglijstje met cadeaus?
Jaa precies, zo een online verlanglijstje!
Nou ik was na 3 maanden al zwanger en toen was ik hou van jou gauw gezegd.
Wij zijn best serieus in gesprek geweest met ik verrek (), maar uiteindelijk besloten om het niet te doen. Kinderen buiten beeld houden en toch nog wat privacy willen is niet zo’n goede combinatie voor een televisieprogramma. Achteraf ook heel blij met dat besluit.
waarom leek het eerst wel op een goed idee?
Je eerste instinct bij de naam Joes
- Kloppenburg, hij ging uit in onze hoofdstad, Amsterdam vrijdagavond dat belooft wat
- Oh die acteur uit kruimeltje
- ???
0 stemmers
Dat is wel een speedrun
Hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaaan
Het leek ons wel leuk om het hele proces te documenteren en hadden ook plannen om - hoe verrassend - iets van een accomodatie te realiseren en een bedrijf te beginnen dus dan is dat best leuke reclame etc. We werden door hun benaderd maar daarna de conclusie getrokken dat het niet bij ons past.
Filmen bij de nieuwe school van de kinderen, over hoe zij zich aanpassen etc. zijn dingen waar de nadruk heel erg op wordt gelegd en dat willen wij niet.
Oeps sorry verkeerde getagd @instantramen
Ik ken wel serieus al die namen van de slachtoffers nog door LF en BB, ik wist voor het nummer ook niet wie Kerwin Duinmeijer was en sindsdien wel.
Hij was blijkbaar Kruimeltje in de musical (wist geeneens dat er een musical variant was, maar ok). Ruud Feltkamp was Kruimeltje in de film
De uitslag van deze poll doet me pijn.
Eva Jinek. Zou wel m’n veel knappere zus zijn, maar heeft wel iets van me weg en qua hoe ik denk dat ze is denk ik dat we wel een beetje dezelfde types zijn.