Stel je persoonlijke vraag #47

Heb jij überhaupt een bureau?

• Ja
  • Nee
  • Ik werk nooit thuis

0 stemmers

2 likes

Las je vroeger ook altijd Spunk.nl? dacht er ineens weer aan, leuk was dat

• ja
  • nee

0 stemmers

5 likes

Ja vond ik echtttt leuk en ik had een crush op Wieger van as the world spunks

3 likes

Wow dat is echt vet lullig. En kon nog iemand anders in zijn plaats gaan? Zou dan willen dat ze de prijs betaalden wat die reis gekost zou hebben. Maarja dat doen ze natuurlijk nooit.

Hahaha ik op Oscar Kocken
Ik heb hem nog wel eens in het echt gezien op de parade en ik snapte het helemaal :grimacing:

@Leuk123 ik denk nog wel vrij regelmatig terug aan de column van een van de jongens over pokerface van Lady Gaga dat hij dacht dat het over was met haar en “sorry maar je liedje is gewoon niet leuk”.

8 likes

ik heb geen idee haha ik heb hem al jaren niet gezien. zal t vragen als ik hem tegenkom

1 like

Hahaha Oscarrrr ken ik van columns in de Elle en toen had ik ook een zwak voor hem. :joy:

9 likes

Ik kwam hem wel eens tegen op feestjes toen ik op de middelbare school zat, hele leuke kerel!

3 likes

Haha zal die leuk vinden, kom je hem na jaren weer tegen begin je daar over :skull:

Heb jij wel eens een rat in huis gehad?

• Nee gelukkig niet
  • Ja meerdere keren
  • Ja 1 keer

0 stemmers

En een muis?

• Ja 1 keer
  • Nee nooit
  • Ja meerdere keren

0 stemmers

2 likes

We hadden ooit een muizen in de koelkast. Dat beest had een gat gevreten in de achterwand en was op die manier naar binnen gekomen.

M’n vader zag de noodzaak niet van een nieuwe koelkast (:face_vomiting:) en het gebeurde dus regelmatig dat er een muis je zat aan te staren vanuit dat gat.

9 likes

Ik ben ooit naast een dode muis in mijn bed gaan liggen :nauseated_face::tired_face:

7 likes

Eeeew, al vind ik muizen oprecht superschattig. Ik ging ff van mn huidige huis uit, maar in andere huizen heb ik ook meerdere malen last gehad van muizen. Bij een huisgenoot kropen ze gewoon door de kamer heen elke dag.

Muizen vind ik:

• Vies en eng
  • Lief en schattig
  • Prima zolang ze maar niet in mn huis komen
  • Heb ik als huisdier
  • Zou ik als huisdier willen
  • Anders:

0 stemmers

2 likes

Als ik een muis in mijn huis vind knal ik per direct het bordje te koop er weer in. Joe joe

5 likes

Maar als je muizen hebt, heb je geen ratten :smile:

Dat is toch wel echt fijn

6 likes

Noooo is toch schattig, het zijn net hamsters maar dan met een langer staartje.
Ik heb liever een muisje dan een spin in huis. Laatst durfde ik een week niet in de kelder te komen omdat er ineens een dikke vette spin uit de hoek kwam kruipen.

4 likes
  • Leuk!
  • Neutraal
  • ik voel diepe agressie door dit lied

0 stemmers

2 likes

Love deze poll want er zijn echt weinig nummers waar ik agressief van word. Dit is er wel eentje van

6 likes

Ja hij knalde net langs op mn spotify en er is echt iets aan alleen al de eerste 5 seconden van het nummer waar ik echt woede door voel :rage::pinched_fingers:t3:

3 likes

Ik wou nog positief zijn en zeggen dat Gwen daar ten minste niet zo aan cultural appropriation doet, maar blijkbaar zit haar kawaii leger in de clip achter de tralies :sleepy: :sleepy: :sleepy: (heb alleen de eerste 10 s gekeken, geen idee wat er verder gebeurt haha)

@Crusti_Croc maar echt!!! Het enige nummer van Gwens solocarrière waar ik goed op ga is die ene waar ze èn chola èn Harajuku is :cry: :rolleyes: :unsure: :dancingbanana:

9 likes

Deze zijn stiekem echt mijn lievelings. Love oude Gwen Stefani en vooral ook No Doubt. O en ik ging net Cool luisteren, love it. Thanks voor de reminder.

10 likes