Dit nummer wordt over een paar maanden TWINTIG jaar oud
favoriete ik vertrek scènes
- ongemakkelijk afscheidsfeestje
- stormschade
- gezeik met lokale bureaucratie
- ontmoeten van burgemeester
- zeer stroeve communicatie op de markt/in een winkel
- koukleumen in de winter
- gezeik met lokaal (bouw)personeel
- één van het stel moet terug naar Nederland voor een paar maanden om bij te verdienen
- het bespreken van de cafe/restaurant droom door mensen zonder horeca ervaring
- kinderen die depressief vertellen hoe eenzaam ze zijn
- de eerste gasten!
- een ongemakkelijke opening waar de buren zijn uitgenodigd
- anders:
0 stemmers
Nooit gezien
Emigratie voor rust, reinheid en regelmaat want we zijn altijd zo ontspannen daar op vakantie en dan ontdekken dat een b&b werk vraagt
ban
Alle Biodanza fragmenten
goeie ja
ook een favoriet is wanneer de uitbaters erachter komen dat NIEMAND in de omgeving op hun unieke concept zit te wachten (floatingcentrum ea)
@Wish ja dat zijn meer de iconische momenten, ik doel op de scènes die op een ik vertrek bingokaart zouden kunnen
Hahahahaha ja exact dat en dat de mensen thuis dan dingen zeggen als “wow zij is zo awkward dit zou ik echt zo niet trekken, waarom kan ze niet gewoon een beetje normaal doen. Zij komt echt nep over”
@Kusjessoldaat ik zou wel mee willen doen met Great British bake off als human sacrifice ofzo (want ik ben echt niet goed genoeg ) omdat het zo wholesome is. Voor wie is de mol zou ik er als ik niet de mol was er zo uitliggen omdat ik de puzzels niet snap en geen idee heb wie de mol is (ik zou echt een goeie mol zijn daardoor
“doet ze het expres of is ze echt zo dom”)
Wanneer het dak moeilijk begint te doen (en dan extra genieten als ze het oplossen met een likje verf)
Ik heb een grote vriendengroep (30+) waarmee we weleens soortgelijke weekenden doen en dat is zo leuk! Maar idd omdat er dan geen mensen thuis of online lelijk over me praten. En omdat het me maar gedeeltelijk boeit als ik faal, want heb sowieso een leuk weekend.
“Ik haat bureaucratie”
En dan naar FRANKRIJK of ITALIË emigreren
Enorm huis/chateau kopen waarvan het dak een gatenkaas is, en ze hebben een verbouwbudget van 25.000 euro.
René Steegmans (?) deed zn dagelijkse boodschappen!
Meindert Tjoelkert probeert een fiets van de gracht te redden
Ik vind het altijd zo leuk dat ze in het begin een heel mooi verhaal hebben en de plek zo mooi beschrijven. En dan komen ze aan bij een vervallen huis en die blik en het proberen goed te praten voor zichzelf vind ik heerlijk.
Die vrouw die in haar eentje een enorm kasteel ging opknappen maar de helft van het pand negeerde want eng en spinnen, met haar man die bij voorbaat al was afgehaakt en een boot heeft gekocht haha zo’n iconisch stel. Heb die aflevering laatst nog weer gekeken
zij heeft haar eigen spin off serie gekregen! emmy
Oh echt! Niks van meegekregen, ga ik eens opzoeken
Nee Emmy is saai
Rutger is het
Een vrouw die na haar lange studie (WO opgeleid, met evt voorafgaande studies) huisvrouw wordt, voor de kinderen gaat zorgen en dus niks meer met haar studie doet:
- NMSMVPE
- Zonde
- Prima
- Geen mening
0 stemmers
mjah vind de levensstijl op zich heel zonde, niet zozeer het niets met haar studie doen. maar is dit niet dezelfde discussie die al dagen gevoerd
wordt haha