Stel je persoonlijke vraag #47

Dat is helaas niet waar haha

3 likes

Toen ik nog met huisgenoten woonde, stond ik bekend als de snackhuisgenoot met koekjes onder haar bed en had daarom ook een muis in mn kamer die de chocola van mn koekjes op at!! En een keer had ik een totebag in mn bed en toen ik sliep werd ik wakker en liep er een muis over me heen die totebag in want daar had ik nog een leftover boterhammetje in zitten. :mouse:

7 likes

It’s my life is mijn fave

3 likes

Als iemand in het Verenigd Koninkrijk geboren is, is het dan een Europeaan?

• Ja
  • Nee
  • Weetikveel

0 stemmers

Vond het grappig dat iemand vandaag tegen me zei geen europeaan te zijn, die is geboren in het VK en ouders enzo ook. Dan ben je toch een europeaan. Het ligt letterlijk in Europa.

3 likes

Ligt eraan wanneer geboren?

Edit: ik denk niet dat er al kinderen zijn die dit na de brexit zelf over zichzelf uitspreken :joy:

Edit 2: hoogmoed komt voor de val, ik dacht dat ik slim was maar blijkt dom te zijn

Heb jij wel eens dat je een acteur ziet in een serie/ film, je positief over diegene bent en dan ineens denkt ‘is er niet iets met me2 met deze man?’

• Ja en dan zoek ik dat op
  • Ik weet het lijstje uit mijn hoofd
  • Don’t care
  • Ik vertrouw sowieso niemand
  • Als ik tv kijk ben ik daar niet mee bezig

0 stemmers

Ik had dit zojuist met huub stapel

2 likes

Ja ben ik echt zo dom? Haha excuus

Ik ken over het algemeen vrij weinig bekende mensen, dus grote kans dat ik wel eens van de naam heb gehoord, maar geen idee heb wie het verder is.

5 likes

Dit echt zon poll waar alleen jouw brein van kan bevallen :heart::heart::heart::heart::heart::heart:

5 likes

haha daar heb ik mee gedatet

1 like

Ja plan: mezelf verstoppen met mijn kat in de badkamer (minste geluid) en haar proberen gerust te stellen. Is niet normaal hier oud en nieuw hele complex trilt

11 likes

*alleen met kind

4 likes

Ik kan niet wachten tot 2 jan. Dan hoef ik niet meer over de kerst boom of nieuw jaars plannen polls heen te scrollen.

4 likes

Ho ho, je vergeet: “Tot wanneer laat jij je kerstboom staan?” En: “Heb je goede voornemens?”

4 likes

Jeeej en dan 4x zin in.

3 likes

Als huisdieren. :grin:

Ik vind het zo sad dat ze dr tegenwoordig zo uit ziet
Echt een pillowface

6 likes

En 100 keer “mogen we elkaar nog gelukkig nieuwjaar wensen?? Ja mag eigenlijk tot de 6e he maar nu is het de 8e, ach we doen het toch hihihi”

4 likes

We hebben een B&B met bad geboekt en sluit mezelf van zaterdag tot maandag op met m’n vriend, een mega goed fles champagne en heel veel eten. Voor het eerst in 30 jaar zo’n zin in oud & nieuw :pleading_face:

14 likes

2 jan? Nee joh, je hebt mazzel als @FredPaillet hem voor Pasen weghaalt. Genieten tot ver in het voorjaar :heart:

3 likes