Ja ben ik echt zo dom? Haha excuus
Ik ken over het algemeen vrij weinig bekende mensen, dus grote kans dat ik wel eens van de naam heb gehoord, maar geen idee heb wie het verder is.
Dit echt zon poll waar alleen jouw brein van kan bevallen
haha daar heb ik mee gedatet
Ja plan: mezelf verstoppen met mijn kat in de badkamer (minste geluid) en haar proberen gerust te stellen. Is niet normaal hier oud en nieuw hele complex trilt
*alleen met kind
Ik kan niet wachten tot 2 jan. Dan hoef ik niet meer over de kerst boom of nieuw jaars plannen polls heen te scrollen.
Ho ho, je vergeet: āTot wanneer laat jij je kerstboom staan?ā En: āHeb je goede voornemens?ā
Jeeej en dan 4x zin in.
Als huisdieren.
En 100 keer āmogen we elkaar nog gelukkig nieuwjaar wensen?? Ja mag eigenlijk tot de 6e he maar nu is het de 8e, ach we doen het toch hihihiā
We hebben een B&B met bad geboekt en sluit mezelf van zaterdag tot maandag op met mān vriend, een mega goed fles champagne en heel veel eten. Voor het eerst in 30 jaar zoān zin in oud & nieuw
2 jan? Nee joh, je hebt mazzel als @FredPaillet hem voor Pasen weghaalt. Genieten tot ver in het voorjaar
HAHAHAHAHA ik twijfelde nog of ik dat erbij zou zetten dat er vast wel iemand was hier die met m gedate had want de vorige keer dat ik (niet Sander Schimmelpenninck) zei dat ik dat zoān leuke man vond was dat ook zo
Heeft ie wel een gedicht voor je geschreven?
Werken
Die vrouw is 54 en volgens mij altijd al obsessief bezig geweest met het verbeteren/onderhouden van haar uiterlijk (alleen al dat non-stop geblondeerde haar zonder ooit maar enige uitgroei, the dedication!), ik snap dat je het jammer kunt vinden maar dat uiterlijk is echt niet meer dan logisch
Vind het ergens juist heel fascinerend dat ze vergeleken met andere celebrities enigszins āeffortlessā overkwam, want haar looks zijn altijd extreem gecureerd geweest
En wie hebben we hier voor ze een pillowface werd?
- Ik herken haar!
- Ik herken haar niet, maar wist het al
- Wie de hel is dit?
- Is dit mijn Hongaarse achternicht in 1972?
0 stemmers
Is dat niet Melania Trump?
Kan je even een spoiler doen spelbreker
Edit: wel correcte gok!